2024-11-19, 19:34
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
513 Syrgasmannen! När jag läste domen som han har fått så vet i fan vad jag ska säga! Lennart är förmodligen obotlig, inte ens med Syrgas 24/7 så fortsätter han. När jag såg 1a ggn så hade jag inte läst domen. Han skulle fått rättspsykiatrisk vård och kke inte någonsin fått komma ut igen! Bara en tanke..
Ja, fy fan, han är en genuint vedervärdig individ. Det höggravida stjärnskottet skulle säkert tycka att stomipåse, bråckband och andra avtändande hjälpmedel inte på något sätt skulle utgöra ett hinder för hans vettlösa framfart. Tonårstjejer skulle naturligtvis tråna efter honom oavsett. 🙄 HassanVonEssen har helt rätt - "Årets brist på självinsikt" är en given kategori på årets Gäddgala.
Citera
2024-11-19, 19:37
Medlem
vByL2CLis avatar
Vad tror ni gubbar? Får vi något nytt mongo ikväll? Dumpen är ju numera En annan del av Köping på stereoider.
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Dock verkar ju pappret vara av något bättre slag, inte sånt där grått budgetpapper och han har ju självinsikt nog att fråga om hon blev sur. Jag säger inte att han är Fabio men det är i alla fall plus på erotikskalan.
Håller med helt och hållet. Riktigt elegant gjort att använda sånt fint toapapper och att dela med sig av runkningen.

Citera
2024-11-19, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Hahaha! Satsen i toapappret är ändå det skönaste raggningsknepet man sett hittills. Inte lika kreativt som "vulkanen" kanske men ändå sådär pirrigt och framfusigt så man bara vill veta mer om det lilla smakrika könsorganet. Den får man helt klart testa på Tinder nästa gång. "Såhär mycket sprutar jag".

#512 har vi ingen rebus på.

Denna gädda är en riktig trendsättare! Dick pics och runkvideos är passé, denna gädda har löst det med både mystik och klass. En rejäl sats är nu vad man ska dela med sig av för att kåta upp honorna och få dom på fall!
Citera
2024-11-19, 20:10
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Denna gädda är en riktig trendsättare! Dick pics och runkvideos är passé, denna gädda har löst det med både mystik och klass. En rejäl sats är nu vad man ska dela med sig av för att kåta upp honorna och få dom på fall!

På Tinder funkar det säkert med desperata enastående mammor. Skriv bara att du tränar gym så du orkar bära många matkassar från bilen. Och tjänar bra.
Senast redigerad av HajPaDig 2024-11-19 kl. 20:28.
Citera
2024-11-19, 20:26
Medlem
orrtupps avatar
510 har fått en egen låt

https://www.youtube.com/watch?v=Q0l3Hdm3_pI&pp=ygUOcGVkb2ZpbCBzdG9maWw%3D
Citera
2024-11-19, 20:47
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
510 har fått en egen låt

https://www.youtube.com/watch?v=Q0l3Hdm3_pI&pp=ygUOcGVkb2ZpbCBzdG9maWw%3D
Garanterat inspelad av några som haft Rockgitarristgäddan som musiklärare.

Hoppas på att snart få höra något liknande från Roskildegäddans gamla elever.

Citera
2024-11-19, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Hahaha! Satsen i toapappret är ändå det skönaste raggningsknepet man sett hittills. Inte lika kreativt som "vulkanen" kanske men ändå sådär pirrigt och framfusigt så man bara vill veta mer om det lilla smakrika könsorganet. Den får man helt klart testa på Tinder nästa gång. "Såhär mycket sprutar jag".

#512 har vi ingen rebus på.

Vulkanen vet jag inte vem det är men glöm inte #99 som tömmer sin kuk med förhudsförträngning i ett glas i syfte att imponera.
Citera
2024-11-19, 20:59
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knickedick108
Vulkanen vet jag inte vem det är men glöm inte #99 som tömmer sin kuk med förhudsförträngning i ett glas i syfte att imponera.
Tänker du kanske på #onumrerad Vänsterextremistgäddan?

Angående #99 så gillar jag att det kommer en liten skvätt på golvet efter ett tag också. Plus i kanten
Citera
2024-11-19, 21:05
Medlem
Bananfobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vrevis
Det är ju inte bara fejkbarnet han vill sätta på. Även syrran, mamma, kusiner och farmor erbjuds kuken om jag inte minns fel. ”I en hög” ska de alla penetreras av den förträngda gubbsnabeln. Han tycks ha ett enda krav på den han ska knulla med: ha fitta. Utöver det tar han vad som helst och så många som möjligt.

Jag vill minnas att han inte brydde sig så mycket om kön eller vem det var, så länge alla bara kom hem till honom. Om den som chattade hade skrivit att några poliser och en kringresande cirkus också skulle vilja följa med gissar jag på att han glatt hade svarat något i stil med att de gärna fått komma och vara med i högen. Fast med hans egna mycket begränsade snäva ordförråd mest bestående av snuskord.
Citera
2024-11-19, 23:55
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Vad fan är det som händer bara massa förståndshandikappade i tät följd!? Början på slutet för Dumpen?
Citera
2024-11-20, 01:03
Medlem
Vilken är den senaste uppdaterade dödslistan över gäddor som tagit bort sig?
Citera
2024-11-20, 06:06
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knickedick108
Jag syftade på svärmorsdrömmen "Mazarinen" #418. Man blir bara så sötsugen när man ser den där lilla bakelsen med en touch av rosenvatten och brända mandlar.

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/05/IMG_6102.png
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in