2024-11-19, 12:34
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scharlottenlok
Domen ligger också på Dumpens sida. Så vansinnigt deprimerande läsning. Han har alltså suttit i rättegång, blivit av med sambo/fru som hette ”lilla vackra ****”, flyttat pga det, väntar på sin dom och ÄNDÅ ger sig ut på Kik där han hängt i 10 år för att få napp.

Jo, jag vet att det är sjuka människor men man upphör aldrig att förvånas.

#513 är ett ganska typiskt exempel på att Kriminalvårdens bedömningar blir helt fel. Den här göken bedömdes uppenbarligen inte ha någon risk för återfall och det verkar som att man vägt in att gubben är allmänt skraltig. Trots den eländiga hälsan visar det sej att han är fullt kapabel att fortsätta i ännu större omfattning, dvs själv träffa ett barn att förgripa sej på istället för att enbart, som tidigare, konsumera övergreppsmaterial på internet. Någon borde strypa syretillförseln en gång för alla för det här fanskapet.
Citera
2024-11-19, 12:45
Medlem
514 # skåningen lär inte leva länge till

Instabil droganvändare
Citera
2024-11-19, 13:39
Medlem
MyJustices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DamienHell
514 # skåningen lär inte leva länge till

Instabil droganvändare
Vanligtvis dör en pundare av kroniskt hjärtsvikt i övre medelåldern
Citera
2024-11-19, 14:01
Medlem
Kladd-Runes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Kent #92 var verkligen något i hästväg. Fan aldrig sett så korkad chatt, och helvete vad han ser ut. Man känner lukten genom skärmen, jag vill sprita telefonen.

H! Och när Sara kommer springandes och hojtar "hej igen!" och han artigt och glatt överraskad ser jätteglad ut att ha träffat en gammal kamrat i 8-10 sekunder innan leendet snabbt dör. Det tar honom 8-10 sekunder att fatta att han inte ska vara glad. Det är inte blixtsnabbt i vändningarna, det är det inte.
Fy, riktigt vidrig 🤢 Borde vara inlåst! Vad har han för nummer första gången de tar honom?
Citera
2024-11-19, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladd-Rune
Fy, riktigt vidrig 🤢 Borde vara inlåst! Vad har han för nummer första gången de tar honom?

Första gången var innan numrering.
Gick även under namnet: Den vedervärdige mannen från Säffle

https://dumpen.se/2022/03/31/candymankent-bjuder-pa-karamell-napp-igen/
Citera
2024-11-19, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Kent #92 var verkligen något i hästväg. Fan aldrig sett så korkad chatt, och helvete vad han ser ut. Man känner lukten genom skärmen, jag vill sprita telefonen.

H! Och när Sara kommer springandes och hojtar "hej igen!" och han artigt och glatt överraskad ser jätteglad ut att ha träffat en gammal kamrat i 8-10 sekunder innan leendet snabbt dör. Det tar honom 8-10 sekunder att fatta att han inte ska vara glad. Det är inte blixtsnabbt i vändningarna, det är det inte.

Runkmask har helt tagit över hjärnan på honom. Det är ju inte bara fejkbarnet han vill sätta på. Även syrran, mamma, kusiner och farmor erbjuds kuken om jag inte minns fel. ”I en hög” ska de alla penetreras av den förträngda gubbsnabeln. Han tycks ha ett enda krav på den han ska knulla med: ha fitta. Utöver det tar han vad som helst och så många som möjligt.
Citera
2024-11-19, 15:46
Medlem
Kladd-Runes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
Första gången var innan numrering.
Gick även under namnet: Den vedervärdige mannen från Säffle

https://dumpen.se/2022/03/31/candymankent-bjuder-pa-karamell-napp-igen/
Tack! 🙏🏻 Han är nog den andra mest obehagliga på min lista. Usch.
Citera
2024-11-19, 17:42
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Vilka lirare som har publicerats nu. Det är ju nåt kognitivt vajsing hos alla utom syrgasgrisen #513. I domen står att läsa att han har syrgasen inkopplad dygnet runt så han hade alltså tänkt våldta ett barn när han är inkopplad till livsuppehållande hjälpmedel? Vilken dåre. Orkar han ens? Och hans förklaring till varför han hade BP på sina enheter? För att verka intressant och ha nåt att prata med folk om. Så man går med i suspekta grupper och lagrar och delar BP för att få kompisar? Nån borde rycka asets syrgas.

#512 kommer att glömmas bort fort. Kort och effektiv bögchatt och man fattar tidigt att allt inte står rätt till. Han frågar den 14-årige pojken om han bor själv. Och han kan inte ses tidigare än kl 16 för att han ska städa. Troligen en aktivitet han gör tillsammans med personal/boendestöd? Jag har inte kollat upp den här personen men jag antar att han hör till LSS?

#514 Rave Ronny på närmare 60 gillar rave och skriver som en nyanländ. "Jag gå Ducha . Hörs efter tvätten" (Barnet svarar Ok) "Har jag kommit ut"

"27 nästa månad rave fest du var intresserad" "Inte rätt vist mot dig bara avsugning får inte du njuta använda mina tunga du får orgasm också. Mm"

Det framgår att de har kontakt i juni månad så han har legat i frysboxen ett tag. "Mmmm ok. Ta en runda museumet smeka din häck lite"

#515 Zimba verkar ha gått i särgymnasium men lyckas uttrycka sig bättre och trevligare än många andra gäddor. Även här fattar man ganska omgående att det är nåt som inte står rätt till. Han skriver att han älskar barnet jättemycket och bombar på med hjärtemojis och skickar bilder på hjärtan. Inga kukbilder och han ber heller inte om naket från barnet. Skriver ut sin bostadsort och skickar flera ansiktsbilder.

#516 har ett säreget sätt att skriva. Han har troligen dyslexi. Han skriver ok istället för och och måd istället för med. Gissningsvis tror han att med stavas mäd p.g.a. skåning och så blandar han ihop å och ä, så ja, troligen dyslexi. Ihärdig och tjatig jävel. Han skriver dessutom talspråk som så många av de intellektuellt prövade gäddorna har gjort. Det är vanligt att säga "Vad händer i helgen då?" till en kollega men flera av gäddorna med IF har avslutat nästan alla frågor i chatten med ordet "då".

För barn 2 ljuger han först och säger att han är 17 och skickar en ansiktsbild på nån annan. Väldigt mycket tjat om barnets fitta och pulla. Han skickar penisbild och man ser att han inte är 17. Barnet ser också det. Hon skriver att hon gillar äldre män och då skriver gäddan att han är 41.

"Jjlar du att suga ok måd kondom eller utan då" "Når pulla du på din fitta då" "Kan spruta två goner" "Har du fått sparma på dej då" "Den ålsta du har haft sex måd ok yksta"

Det här är dyslexi men han måste ju ha en intellektuell funktionsnedsättning också? Väldigt, väldigt tjatig.

Snälla skriv
Skriv
Oki
Varför då
Sov gott
Jilar du min då
Hur ser din fitta utt då
Svara
Nu
De var jete syn
Syn ju
Att du inte skriver
Snälla
Vad hade du velat göra då
Okej
E din fitta våt då
Fin då
Kåt ok våt
Knulla
Når då
Snälla skriv

Barnet svarar "Sluta spamma"

Når kan vi träffas då
Ett foto till på dej
Du har jort mej lesen ju
Når kan vi träffas då
De var jete syn
God natt då
Feg du e
Ska vi knalla då
Sötnos
Puss puss

Barnet svara att han ska lägga av, hon är med en polare.

Jag blir svettig bara av att läsa hans tjatande. Och han tror att hon efter allt det vill svara på frågor om sitt underliv.

"De va jete fönt att spruta nu"

Han spammar vidare och tjatar om fitta, pulla, runk och suga kuk samt skickar halvslaka kukbilder. Och så skickar han den smaklösa bilden där han lagt en sats i toapapper.

Han verkar ha vibratorer hemma. "Hur kens dit hål i din fitta nu"

Barnet frågar om det är långt att gå hem till honom. "Nå 900 steg bara" Det ska jag börja svara när folk frågar hur långt det är till en plats. Inte meter och inte hur många minuter det tar att gå. Nej, antal steg. Tydligt och bra.
Hahaha! Satsen i toapappret är ändå det skönaste raggningsknepet man sett hittills. Inte lika kreativt som "vulkanen" kanske men ändå sådär pirrigt och framfusigt så man bara vill veta mer om det lilla smakrika könsorganet. Den får man helt klart testa på Tinder nästa gång. "Såhär mycket sprutar jag".

#512 har vi ingen rebus på.
Citera
2024-11-19, 18:09
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Hahaha! Satsen i toapappret är ändå det skönaste raggningsknepet man sett hittills. Inte lika kreativt som "vulkanen" kanske men ändå sådär pirrigt och framfusigt så man bara vill veta mer om det lilla smakrika könsorganet. Den får man helt klart testa på Tinder nästa gång. "Såhär mycket sprutar jag".

#512 har vi ingen rebus på.
"Så myke sprutar jag" my brother in christ INGEN har frågat.

Dock verkar ju pappret vara av något bättre slag, inte sånt där grått budgetpapper och han har ju självinsikt nog att fråga om hon blev sur. Jag säger inte att han är Fabio men det är i alla fall plus på erotikskalan.

Citera
2024-11-19, 18:22
Medlem
Ond.hickas avatar
Jag fattar inte ens poängen med att säga att man inte gillar barnporr om man är påkommen med skitmycket barnporr med spädbarn och gruppvåldtäkter analt och fan och hans moster. Bara säga att man var glad för att få vara med i ett gäng och få prata med folk, även om det var om groteska våldtäktsfilmer där gubbar våldtar barn analt och begår groteska övergrepp på spädbarn. Varför inte bara säga att man onanerar till det då?

Man fattar ju om man är glad att få vara med i en grupp som gillar en annan musiksmak än en själv och man måste lyssna på hårdrock på eftermiddagarna, men råka snubbla över män som delar barnporr, bli en del av det gänget, byta massor av barnporr och prata jättemycket om barnporr, och sen säga att man bara var ensam och ville ha vänner, en vän. #513

"Allt jag vill ha i mitt liv, det är kärlek." (#503)
Citera
2024-11-19, 18:26
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
#513 är ett ganska typiskt exempel på att Kriminalvårdens bedömningar blir helt fel. Den här göken bedömdes uppenbarligen inte ha någon risk för återfall och det verkar som att man vägt in att gubben är allmänt skraltig. Trots den eländiga hälsan visar det sej att han är fullt kapabel att fortsätta i ännu större omfattning, dvs själv träffa ett barn att förgripa sej på istället för att enbart, som tidigare, konsumera övergreppsmaterial på internet. Någon borde strypa syretillförseln en gång för alla för det här fanskapet.
Han skulle stappla mot övergrepp på två brutna ben och hjärtsvikt. Komma vaggande, fruktansvärt ful och sekunder ifrån helvetets eldar, och ändå försöker han begå övergrepp, det var inte jättebra bedömt nej.
Citera
2024-11-19, 19:07
Medlem
513 Syrgasmannen! När jag läste domen som han har fått så vet i fan vad jag ska säga! Lennart är förmodligen obotlig, inte ens med Syrgas 24/7 så fortsätter han. När jag såg 1a ggn så hade jag inte läst domen. Han skulle fått rättspsykiatrisk vård och kke inte någonsin fått komma ut igen! Bara en tanke..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in