2024-11-19, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glimmande
Haha ja. Det hade varit en fullständig psykos bland svenskarna. De flesta är ju inte så insatta och följer gärna en svart-vit världsbild. En oroväckande stor andel svenskar skulle glatt marschera rakt in i skyttegravarna för att bevisa nånting nånting liberal demokrati. I slutändan är folk puckade får som gärna går i slakt då de globalistiska ledarna beordrar det.

Egentligen ganska skrämmande. När jag var yngre tyckte jag att det alltid var så skumt med bilder/filmer ifrån utbrottet av första världskriget. Stora mängder män i ledande europeiska länder som i glädeyra går ut och jublar. Jaaaaa ... anslut och marschera mot fronten! Kvinnor som satsade på grupptryck av män som inte anslöt sig osv. Kändes väldigt knäppt då alla redan då rimligtvis borde ha vetat vilken slakt det skulle bli.

Hoppa 100 år framåt och nya generationer av klappmongon kommer bete sig likadant. För demokrati du vet
ingen ukrainare som kämpar glatt o marcherar fritt till graven
videos ser man hur dom drar folk av bussar sen ställer alla i led och avrättar någon som exempel.
alla fronter har militärpolis med snipers som skjuter någon som föröker fly.
det kommer bli lika i sverige där vi har kvinnor som officer som inte behöver vara i finska vinterfronten som skjuter "fega" pojkar för att alla andra ska vara tysta.
Citera
2024-11-19, 17:29
Medlem
Judgments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caligarii
Sabotaget av ledningar under havet verkar vara en trend numera... Nordiska länderna blir isolerade.
Ja och förra sabotaget konstaterades att Ryssland inte låg bakom. Vem kan vilja sabotera och skylla på Ryssland? Hm…
Citera
2024-11-19, 17:30
Medlem
Judgments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simborgarmannen
Jaja, sätt dig i ett hörn och sug på tummen din dumskalle. Ingen bryr sig om ditt ryska lipande.
Det är ju du som gråter om Ryssland.
Citera
2024-11-19, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillenArCP
Haha är du full?
I övrigt har varken Kina eller Ryssland tillverkat något av kvalité.
vad funkar bäst 1 archer utan ammunition
eller 10 000 tals artilleri som pumpar ut månadsproduktion
medans archer kanske slår ut 10x av deras pjäser kan dom ersättas nästa vecka. en drönare som träffar en archer är hela armen utan något stöd.
när det kommer till storskaligt attritionskrig är volym bäst.
Citera
2024-11-19, 17:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Judgment
Det är ju du som gråter om Ryssland.
Den uppkomna situationen är tragisk, och Ryssland bär givetvis huvudansvaret. Men att hulka och snyfta och gnälla leder ingen vart. Det får rysstrollen ägna sig åt.
Citera
2024-11-19, 17:38
Medlem
Judgments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simborgarmannen
Den uppkomna situationen är tragisk, och Ryssland bär givetvis huvudansvaret. Men att hulka och snyfta och gnälla leder ingen vart. Det får rysstrollen ägna sig åt.
Du har såklart fel, NAFO-fella.
Citera
2024-11-19, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Jag förstår ryska lika bra som jag förstår engelska, men det hjälper ju inte dig att bedöma hur bra jag förstår ryska eftersom du inte vet hur bra jag förstår engelska. Jag har i alla fall certifiering i mina kunskaper i ryska från ryska staten på "intermediate level 2" och kan betydligt mer än så. Ganska ointressant huruvida du tror att jag förstår ryska och den ryska mentaliteten eller inte, faktiskt...

I vilket fall, du får gärna återkomma när du hittar ett uttalande från en västerländsk politiker eller media som uttrycker att vi borde kärnvapenbomba Ryssland och anfalla dem. Jag tror du kommer att misslyckas om du inte hittar någon obskyr extremist.

Ingen ville Ryssland något ont, vi ville bara leva i fred och utan att den ryska diktaturen skulle tvinga sig på oss eller våra grannar. Den ryska propagandan dryper av hat och hot.
Det städas friskt på x och google så du har nog rätt. Det som inte längre finns på nätet har aldrig hänt. Grattis till din examen i ryska.
Citera
2024-11-19, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniscientpotent
Ja, det är ganska lätt eftersom det allihop.

Din tur.
Märker just att det städats friskt på x och google. Alla hårdkokta önskedrömmar som tvittrats ut är som borta.
Citera
2024-11-19, 17:47
Medlem
Att Ts blivit anklagad både för att hata och supporta Putin visar ju hur absurt debattklimatet har blivit.
Citera
2024-11-19, 17:51
Avslutad
Vi har haft finanskris, pandemi och nu är det snart tredje världskrig, är det game over sen, eller vad kan det komma mer framöver som är ännu värre?
Citera
2024-11-19, 17:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Judgment
Du har såklart fel, NAFO-fella.
Jaja, gå och virka vantar nu.
Citera
2024-11-19, 17:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Vi har haft finanskris, pandemi och nu är det snart tredje världskrig, är det game over sen, eller vad kan det komma mer framöver som är ännu värre?
Sedan blir det ännu värre, för sedan kommer utomjordingarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in