2024-11-19, 15:48
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Kolla bostadsrätts- och huspriserna i Trosa. De är jämförliga med kranskommuner till Stockholm. Detta torde bero på att det råder en bostadsbrist i kommunen, liksom det gör i Stockholm, varför invånarna tvingas att köpa någonting istället för att hyra. Det skulle inte förvåna mig om de mest attraktiva kontrakten i den där staden kan kräva att man står i kö i minst 10 år.

Eller hur. Jag gick in på TroBo och vet inte om jag gjorde nån galen sökning men hur jag än försökte hittade jag inga lediga lägenheter:

https://ibb.co/Sx1smLp
Citera
2024-11-19, 15:49
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Så jäkla rätt skrivet! Hoppas att Rask och fru kommer att läsa det här.

Det lär bli en tretimmars våldtäktsdusch efter alla kommentarer. Medan resten av familjen försöker gå på toa.
Citera
2024-11-19, 15:50
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Eller hur. Jag gick in på TroBo och vet inte om jag gjorde nån galen sökning men hur jag än försökte hittade jag inga lediga lägenheter:

Ja men du har inte samma sökmotor som rask. Han har en helt annan som är speciell.

Kommer ni förresten ihåg vilket klipp hans gravt tjocka fru på fullaste allvar säger " Trobo är dumma. Dom vill inte ens ge oss rabbat på vår hyra"
Citera
2024-11-19, 15:51
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Rask är enligt egen utsago en dålig pappa när han har mer än ett barn åt gången. "Det blir pannkaka av alltihopa" precis som det alltid blir för Carl Fredrik Alexander Rask.

9:24 i ett riktigt favoritklipp
https://youtu.be/oTSzHIxOfbI?feature=shared&t=564

Edit: Det är så mycket galenskaper i den där videon att man lätt glömmer många av dem. Att skryta om att ha städat hela lägenheten för andra gången samma dag (klockan är 11:40) och tro att det är något bra är galenskap på riktigt. Skoja bara, bra jobbat Rask! Jag brukar bara städa huset en gång i taget så då är ju Rask dubbelt så bra som jag.

Fyfan vad vidrig han är alltså. Sitt inte uppe till 2-3 då när du har två barn du knullat fram och vet att du ska "tvingas vara själv med dem dan efter".

Och som grädde på moset kommer den jävla tönten med sitt svamlande om hur stark mat han tål... Men vänta? Sa han inte nyss att han aldrig äter tacos? Han gillar ju inte köttfärs?

EDIT: I början av videon verkar han dessutom inte ha några problem me att solen skiner. Snarare tvärtom. När började hans vurmande för hussten egentligen?
Senast redigerad av Krakatoa 2024-11-19 kl. 15:58.
Citera
2024-11-19, 15:51
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Ja men du har inte samma sökmotor som rask. Han har en helt annan som är speciell.

Kommer ni förresten ihåg vilket klipp hans gravt tjocka fru på fullaste allvar säger " Trobo är dumma. Dom vill inte ens ge oss rabbat på vår hyra"

Hahahaha! Som bara finns i hans huvud...
Citera
2024-11-19, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa

Precis, det finns inte ett skvatt.

Carl-Fredrik måste, medan han har tid, släppa sin emotionella investering i sin YouTube-karriär. Han måste se verkligheten för vad den är, och inse att även om han vill livnära sig på att vara en känd "influencer" så kan han inte göra det. Det är få förunnat, och de flesta lyckas aldrig. Han måste såhär 10 år in inse att det här inte var vägen för honom. Oavsett om det i perioder trillat in lite pengar på det, så får han slå ut det på alla år han varit aktiv, och se det orimliga i sina prioriteringar. Då han under hela den här tiden varit en förälder med ett långtgående ansvar att försörja sin avkomma.

Så fort Carl-Fredrik släpper YouTube-karriären kommer saker att lösa sig. Om man är två och gifta med varandra, då kan man gå runt bra på två löner, även om båda i sig inte har särskilt välbetalda jobb. Att boendesituationen ser ut som den gör i den där familjen beror ENBART på Carl-Fredriks prioritering av att sitta hemma och filma sig själv hela dagarna för att han tycker att han ska jobba med det. Det är ingen normal pappa som beter sig på det sättet. Therese måste lära sig se det, jämföra sig med sin kollega från hemtjänsten som har en man som jobbar med att anlägga vägar. De har köpt en villa i kommunen, trots att de är vanliga arbetare. Men det går för att man är två. Carl-Fredriks och Thereses situation är väldigt udda för att vara två föräldrar som är gifta med varandra och en bra bit över 30 år gamla, och detta är helt Carl-Fredriks förtjänst eftersom han vägrar att jobba med vanliga saker.
Citera
2024-11-19, 16:21
Medlem
Jag måste bara fråga, vad fan är det här för tomte? Såg något klipp nu som någon postat där han ska laga mat. Han ska göra tacos med tortilla (med betoning på l:et i ordet). Till det ska han, hör och häpna, steka färsen. Oh, fan. Sedan ska han krydda allt med jalapeno där han verkligen betonar varje varje bokstav i ordet med ett snabbt L. Sedan tillsätter han hot chipotlepaste och Den sjukt stora gourmeten ska dessutom ha i köpt guckamole (ja, han säger guckamole) och pulverostsås.
Han ska dessutom trycka tre tortillas (återigen torillas med betoning på l:et). Inte undra på att han är krallig as hell.

Sitter folk och kollar på sånt här skit? Inte undra på att landet är på väg neråt.
Citera
2024-11-19, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlashEnter
Jag måste bara fråga, vad fan är det här för tomte? Såg något klipp nu som någon postat där han ska laga mat. Han ska göra tacos med tortilla (med betoning på l:et i ordet). Till det ska han, hör och häpna, steka färsen. Oh, fan. Sedan ska han krydda allt med jalapeno där han verkligen betonar varje varje bokstav i ordet med ett snabbt L. Sedan tillsätter han hot chipotlepaste och Den sjukt stora gourmeten ska dessutom ha i köpt guckamole (ja, han säger guckamole) och pulverostsås.
Han ska dessutom trycka tre tortillas (återigen torillas med betoning på l:et). Inte undra på att han är krallig as hell.

Sitter folk och kollar på sånt här skit? Inte undra på att landet är på väg neråt.

Kollar mest för att han är en lolcow av episka proportioner. Man tittar inte på det där klippet och tänker "Fan vilken skön kille han är!". Man sitter och ömsom hånskrattar åt honom och ömsom föreställer sig hur man slår och sparkar på honom.

Hans storhet sitter i att han nästan helt saknar positiva karaktärsdrag.
Citera
2024-11-19, 17:07
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashEnter

Ja du... Du har många timmar framför dig om du vill se mer galenskap.

Finns ett bra citat, som vår käre Don Quijote sa en gång i tiden.
"Att drömma den omöjliga drömmen, det är min strävan."
Det kan man beskriva idioten med ett citat.

Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Kollar mest för att han är en lolcow av episka proportioner. Man tittar inte på det där klippet och tänker "Fan vilken skön kille han är!". Man sitter och ömsom hånskrattar åt honom och ömsom föreställer sig hur man slår och sparkar på honom.

Hans storhet sitter i att han nästan helt saknar positiva karaktärsdrag.

Ömsom slår man han sönder och samman, för att sen plåstra om. O sen börjat vi om igen.
Citera
2024-11-19, 17:23
Medlem
GastonLeMans avatar
Vore det inte på tiden att alla dessa youtuber drar igång en boxningsgala?

Typ som den Tyson gick för ett tag sen.
Kan tänka mig Pablo Roberto mot PatRask och Mikaela Lauren mot Jockboyen.
Zlatan kan använda (B)anjo som fotboll.
Så kan dom alla betala hyra sen.
Det hade vart stort av dom, att offra sig för sakens skull. Då hade tittarantalet ökat dagarna efter, när dom satt å ojade sig med blåtiror och fläskläppar.
Citera
2024-11-19, 17:43
Medlem
Julgrisen har släppt ännu en gnällvideo där han sitter och värjer sig mot kritiken i kommentarsfältet. Jävlar vad avskyvärd han är!

https://old.bitchute.com/video/EdoDbx05EMmJ/
Senast redigerad av StorTuffBiker 2024-11-19 kl. 18:08.
Citera
2024-11-19, 18:07
Medlem
Ännu en gnällvideo där han försöker "rättfärdiga" sitt gnällande, klart man har rätten att gnälla när alla och hela universum är emot en och inget är ens egna fel sen slänger man in lite chrippa också såklart för extra klicks
Senast redigerad av HeltVild 2024-11-19 kl. 18:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in