Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-11-19, 12:34
Det är extremt mycket silicon i år!
2024-11-19, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MentalKristid
Jag har också tolkat henne som osäker. Tycker hon är jättegullig, verkar inte ha tänkt en elak tanke i hela sitt liv. Hon vore en värdig vinnare, både stark å smidig men förmodligen alldeles för snäll för spelet.

Kan verkligen inte förstå varför de röstade ut henne när alla andra i det laget kommer vara ett större problem med paktande, manipulation å skitsnack.

Jag tycker också hon är gullig, en förvuxen Pippi Långstrump, modig, ärlig och stark. Men hon är nog inte tillräckligt bra på taktik.
2024-11-19, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Det är extremt mycket silicon i år!

Och det är trevligt!
2024-11-19, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KCee
Heja Alva!

Ifall du läser det här, kom ihåg att du är vacker, unik och stark.
Losers som sitter bakom en datorskärm och spyr misogyna kommentarer är inte värda att ödsla tid på. Visst det kan vara oerhört sårande, men deras ord säger mer om dom själva än dig.

You rock!

Alva är väl go om man gillar en planka med hål i. Charmiga alienöron, blänkande amalgamfyllningar och dov röst. Stark vilja men den räcker inte till final.
2024-11-19, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Stort tack för svaret!

WOW, så trevligt att slippa se den personen framöver.

Den här personen drog verkligen nitlotten.
Ingen möjlighet att duellera. Ingen möjlighet att återvända via gränslandet. Bara hem puffs borta.
Tycker verkligen synd om h****. Tror de fanns flera falskisar som borde fått åka före.
2024-11-19, 13:05
Medlem
Fan vad jag hatar Patrik.

"Hattrick-Patrick", "Sheriffen", "Medeltids-Patrik"???
Vad är det för fel i huvudet på honom?
Och fan vad han är barnslig när han vinner, jävla fåne!
Det är nog det som är felet med han.
Han är helt enkelt ett jävla förvuxet barn, en sån där som tar över och ska vinna alla lekar på barnkalasen och knuffar undan ungarna för att själv komma först fram till fiskdammen.

Hans "grabbar" måste ha haft ett helvete under varenda fotbollsmatch.
Tänk att köra ett parti Monopol med den jäveln... "Jaaa! Du kom på Norrmalmstorg och där har jag HOTELL! Yes, Yes! Byggmästar-Patrik!"
*Dansar runt och hoppar upp och ner i extas*

Trodde för övrigt att hans "grabbar" var typ i fem till tioårsåldern, med tanke på hur han pratar om dem, men så visa det sig att de är 20+ Vad i helvete.
"Jag kan inte komma hem till mina grabbar en gång till utan att ha fått komma in i Robinson, då kommer de att reta mig!"
Jävla fittmes.

Hade Patrik varit min farsa hade jag skämts utav helvete och flyttat utan att meddela adressändring.
Hade jag varit Patriks fru hade jag skiljt mig.
Hade jag varit Patrik hade jag skjutit mig.
2024-11-19, 13:11
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grey.eagle
Det är framtiden ni ser, detta är ungdomar av idag, till stor del tyvärr.

Ja, Elsa är verkligen urtypen av gen Z cry baby som aldrig borde lämnat sitt "safe space" som gen Z alltid tycks tjata om och behöva.
Ger upp en tävling för att hon "inte har någon motivation". Så kass och värdelös verkligen.
Ett hopplöst fall som blivit curlad hela livet.
2024-11-19, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Ja, Elsa är verkligen urtypen av gen Z cry baby som aldrig borde lämnat sitt "safe space" som gen Z alltid tycks tjata om och behöva.
Ger upp en tävling för att hon "inte har någon motivation". Så kass och värdelös verkligen.
Ett hopplöst fall som blivit curlad hela livet.

Det var äckligt under den där lunchen när Elsa skulle ta sig en macka till och dränkte den med smör.
Tur att Nabaz högg immuniteten och stoppade henne från att äta den. Han gjorde både hennes kolesterolnivå en tjänst samt vi andra som slapp se det hela.
2024-11-19, 13:55
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlakFlashbackdase
Det var äckligt under den där lunchen när Elsa skulle ta sig en macka till och dränkte den med smör.
Tur att Nabaz högg immuniteten och stoppade henne från att äta den. Han gjorde både hennes kolesterolnivå en tjänst samt vi andra som slapp se det hela.

Fast hon hade ätit en massa så skulle hon ändå klaga pga den där indränkta mackan... Helt otroligt
Och tjata om att "alla kommit överens" om att inte ta immuniteten/fördelen.
Nabaz gjorde helt rätt. Den här Elsa får fler wake up calls i Robinson än vad hon fått i hela sitt inbäddade liv hittills.
2024-11-19, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanligjavisst
Precis, vågar inte möta Maxim, utan hellre vill möta en tjej 😂😂😂
Är det inte bara en fråga om jämställdhet, kvinnor kan......
Sedan skulle jag nog också ta på mig kycklingkostymen och ducka Maxim om det gäller att öka chansen till 500.000:-, det är ju trots allt Robinson ingen gentlemannaklubb.
2024-11-19, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KCee
Jag är inte Alva. Däremot tycker jag alla hemska påhoppen i tråden om henne, plus rasistiska kommentarer, är oerhört störande och stötande. Det ger verkligen en tråkig och skrämmande bild av det Svenska folket.
Flashback är inget för känsliga människor, här ägnar vi oss åt anonyma påhopp och ger uttryck för förbjudna känslor/åsikter.
Facebook är forumet om man vill ha vänlighet och medmänsklighet, även om det kan förekomma spår av påhopp även på Facebook.
2024-11-19, 16:51
Medlem
taipeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero
Jag är så jävla trött på Ali, han kan inte sluta prata om hur Tommy och de andra två försökte få ut honom, vafan det var 100 veckor sen, get over it for fuck sake! Så otroligt gnällig och jobbig.

Det roligaste med Ali är att att säger "umminitet" istället för "immunitet". Gång på gång på gång på gång...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in