Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-10-16, 08:41
Medlem
frozens avatar
Min preliminära analys av deltagarna såhär långt:

Ali: Verkar kunnig och bra på tävlingar. En favorit.
Alva: Gnällspik. Har i övrigt ingen speciell åsikt om henne.
Amanda B: Lite flamsig, men helt okej.
Amanda R: Tjurig ungjävel. Åk hem och lämna platsen till någon som förtjänar den.
Chris: Verkar vettig över lag, men har en aning jobbig personlighet för min smak.
Elsa: Verkar vettig och snäll. Hon kommer gå långt som passiv deltagare.
Emmeli: Tävlingsmänniska av rang, bra. Har dock alldeles för jobbig personlighet att se i TV-rutan.
Gertrud: Ingen åsikt. Har hon ens fått någon tid i TV än?
Ida: Verkar vettig. Tävlingsmänniska. En favorit.
Lena: Gnällspik som sätter genus framför lagtaktik. Byt lag eller åk hem.
Ludvig: En trevlig prick. Verkar enkel och vettig. Bara grejjen med att ha whisky som personlig sak är roligt. En favorit.
Maxim: Stark och verkar bra över lag. En favorit.
Monireh: Ej simkunnig / rädd för vatten och ska tävla i Robinson. Hon kommer gå långt som passiv deltagare, precis som Zayera i förra säsongen.
Nabaz: Lite muppig, men helt okej.
Natalie: Tävlingsinriktad och verkar vettig över lag, räcker gott för mig. En favorit.
Oliver: Samma som Natalie.
Ramia: Lär dig hantera en boll om du ska fortsätta vara med i tävlingar.
Roger: Verkar trött men rätt tänkt att skicka gnällspikarna till gränslandet.
Löken (Thomas): Narcissist av sällan skådat slag. Måtte han inte bli långvarig.
Tommy: Initiativtagare och bra på tävlingar. En favorit.
Viktor: Har väldigt svårt för denna snorunge. Kan dock inte sätta fingret på vad.
2024-10-16, 09:17
Medlem
plumba69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Blir hjärndöd av att kolla på gränslandet, så jävla iq befriat. Amanda ska ut me huvudet före, jävlar va de ska firas när horan åker

Ja Amanda är bra slut. Där är det inte många hjärnceller
2024-10-16, 11:21
Medlem
Nationalromantiks avatar
Nu i efterhand var roger en kung som skickade Viktor, Andrea och Alma till gränslandet. KING!!

Men han är ju helt hjärndöd när det kommer till den sociala biten. Varför berättade han om sabotage till nya laget? Haha.

Lite som att söka ett jobb och öppet erkänna till nyabarbrtsgivaren att man blåste förra arbetsgivaren.
2024-10-16, 11:47
Medlem
talcsofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik
Nu i efterhand var roger en kung som skickade Viktor, Andrea och Alma till gränslandet. KING!!

Men han är ju helt hjärndöd när det kommer till den sociala biten. Varför berättade han om sabotage till nya laget? Haha.

Lite som att söka ett jobb och öppet erkänna till nyabarbrtsgivaren att man blåste förra arbetsgivaren.

Ja, varför avslöja att man betett sig som en räv för sitt nya lag. Trovärdighet 0 direkt.
2024-10-16, 11:48
Medlem
Har för mig att Amanda var med i nåt avsnitt av Böda camping? (Kanske framkommit tidigare i tråden.)
2024-10-16, 13:01
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
Är det någon annan som har problem med att Gränslandet bara buffrar och hackar?
För mig går det inte att se, det går bara nån sekund sen hackar/buffrar det i ett par sekunder och så är det hel tiden. Likadant i både Chrome och Firefox
Bara på Gränslandet, själva Huvudavsnitten fungerar klockrent, liksom allt annat på TV4 play (all annan stereaming fungerar också bra). .
Jag har samma problem också. Jag akn inte se bachelor heller.
2024-10-16, 14:28
Citat:
Ursprungligen postat av frozen
Min preliminära analys av deltagarna såhär långt:

Alva: Gnällspik. Har i övrigt ingen speciell åsikt om henne.
Gertrud: Ingen åsikt. Har hon ens fått någon tid i TV än?
Monireh: Ej simkunnig / rädd för vatten och ska tävla i Robinson. Hon kommer gå långt som passiv deltagare, precis som Zayera i förra säsongen.

Alla dessa tjejer som ska visa sig på styva linan, teater eller produktionens gullegrisar?
Alva måste vara en kille, "får i ulvakläder" märklig mörk röst för att vara tjej?
Gertrud, vad gör hon där?
Monireh, om hon inte åker ut innan sammanslagningen så kommer hon långt?
2024-10-16, 17:11
Medlem
ErikEriksdottirs avatar
Feministlena får gärna käka något dåligt och åka hem. Fruktansvärd människa.
2024-10-16, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik

Han verkar vara en konstruerad karaktär, typ mullvad.
Ditskickad för att skapa bra TV.
Gissar på att han blir kvar länge i Robinson genom olika upplägg på tävlingar etc.
Om han är äkta och lika dålig i tävlingarna så kommer INGEN att lita på honom och skicka hem honom i första örådet.
2024-10-16, 18:19
Medlem
Inkommers avatar
Den där Victor är en oskön typ. Får en känsla av att han är årets Valentino som bara är där för att göra folk förbannade.
2024-10-16, 18:24
Medlem
[quote=Shieldhero|89817605]

Roger är ett mysterium, alltså varje gång de filmar honom har han nån konstig idiotisk stirrande blick som en kalkon typ...oavsett så tror jag han kände att han skulle bli mer välkommen av Nord då han lade sig i tävlingen och tänkte att han då skulle få bonuspoäng från Nord för att han "lät" dem vinna i princip...
Men ja karma kommer bita honom i arslet mycket snart

Har också reagerat på den obehagliga blicken han har. Får en känsla av att han inte riktigt kan reflektera kring hur hans handlingar påverkar andra och samtidigt upplever jag honom som ett barn som är väldigt rädd för de andra då han gick bakom ryggen på dem. Obehaglig människa överlag.
Senast redigerad av Soulmatexx 2024-10-16 kl. 18:25. Anledning: Fick ej med ursprungs meddelandet jag svarar på
2024-10-16, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
är nabaz homo?
'

Solklar homoguppe

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem