2014-04-14, 22:56
Medlem
tydligenarjaghas avatar
Viktig fråga?

Går det att injicera MDPV som redan har blivit upphettat på folie så det är inte pulver längre bara en slags "olja"?

Då jag hällde på lite för mycket på foliet och elda under tills det blev en olja, så skulle vilja veta om någon har provat att tagit en bit och lagt i vatten och injicerat?

Jag tänker att det borde ju inte vara någon större fara än att injicera pulver eller?
Citera
2014-04-18, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tydligenarjagha
Viktig fråga?

Går det att injicera MDPV som redan har blivit upphettat på folie så det är inte pulver längre bara en slags "olja"?

Då jag hällde på lite för mycket på foliet och elda under tills det blev en olja, så skulle vilja veta om någon har provat att tagit en bit och lagt i vatten och injicerat?

Jag tänker att det borde ju inte vara någon större fara än att injicera pulver eller?
Ingen fara alls, har prövat detta även på diverse RC's som också går att röka. Filtrera väl bara.
Citera
2014-04-24, 16:05
Medlem
Smokey-the-bears avatar
Tjabba, tänkte testa detta snart och skulle då vilja veta hur mkt man behöver för en nybörjare samt vilket intag som är "smartast" att ta det på första gången. Har trippat förr men med vanligt syra
Tacksam för svar!
Citera
2014-04-24, 16:12
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smokey-the-bear
Tjabba, tänkte testa detta snart och skulle då vilja veta hur mkt man behöver för en nybörjare samt vilket intag som är "smartast" att ta det på första gången. Har trippat förr men med vanligt syra
Tacksam för svar!

Inte testat denna själv men var med en vän en gång som är riktigt CS grabb, killen kan kasta i sig nävar esh mängder tjack o sitter mest bara där och ser glad ut.
Hursomhelst han provade ett pytte streck nasalt svårt och säga hur mycket men lite.
Hans reaktion (som annars ofta uteblir) var iallafall att ställa sig rakt upp med händerna framför ansiktet och upprepa ordet okej okej okej okej okej okej för att sedan omedelbart börja hänga och vika kläder till att hetsa in i dusch i ca 1min och sedan återigen till klädpysslandet och sedan ett till streck, jag som känner denna person kan säga att när denne beteer sig så är det ett bra betyg på substansen iallafall.
Citera
2014-05-27, 18:38
Medlem
Eh, är inte MDPV också känt som kannibal drogen?
Citera
2014-05-27, 19:51
Medlem
psychofoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangoix
Eh, är inte MDPV också känt som kannibal drogen?

Nope, gammal myt som cirkulerade. Det enda som påvisades i gärningsmannens blod var cannabis, och det är högst osannolikt att cannabis lett till ett sådant utbrott. Vi får nog aldrig veta exakt vad han (antagligen) stoppade i sig innan. Vilket är synd.
Citera
2024-11-19, 04:37
Medlem
Går de skjuta? Dosering?
Citera
2024-11-19, 06:03
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niddzg
Går de skjuta? Dosering?
Ja! Men du har inte MDPV men iaf 15-25mg att börja med.

MDPV är ju modern och har aldrig testat men börja med 15mg.
Citera
2024-11-19, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Ja! Men du har inte MDPV men iaf 15-25mg att börja med.

MDPV är ju modern och har aldrig testat men börja med 15mg.

MDPV finns väl inte längre. Blev ju tvärbannat i kina sen dess har vi knappt sett skymten av det.

A-PVP blev ju kallat mdpv ganska länge, sen blev a-pihp mdpv't sen blev de bara kallat PV och nu kallar man det P. Iaf i Norrköping. Nu är även dessa, inkl a-php bannade om jag fattat rätt?

A-php cirkulerar dock fortfarande rätt säker på att h*g*as sista 3-me var a-php då det var riktigt bra och de bara försvann efter det..
Citera
2024-11-19, 13:27
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
MDPV finns väl inte längre. Blev ju tvärbannat i kina sen dess har vi knappt sett skymten av det.

A-PVP blev ju kallat mdpv ganska länge, sen blev a-pihp mdpv't sen blev de bara kallat PV och nu kallar man det P. Iaf i Norrköping. Nu är även dessa, inkl a-php bannade om jag fattat rätt?

A-php cirkulerar dock fortfarande rätt säker på att h*g*as sista 3-me var a-php då det var riktigt bra och de bara försvann efter det..
Nej det är nog större chans att stöta på en enhörning än att hitta MDPV och ja pryrros går under namnet ”P” här i Norrköping och brukar hålla hög kvalitet när jag handlar hos min dos kran.

Hyg** sista batch 3-me-php den som var vit och luktade chilipulver va bättre än deras gula kristaller men a-php va det inte. Jag sköt ju fan 200mg pannor på den vita batchen.

Blev sugen på en rykare PV nu…
Citera
2024-11-19, 13:32
Medlem
Citat:
Nej det är nog större chans att stöta på en enhörning än att hitta MDPV och ja pryrros går under namnet ”P” här i Norrköping och brukar hålla hög kvalitet när jag handlar hos min dos kran.

Hyg** sista batch 3-me-php den som var vit och luktade chilipulver va bättre än deras gula kristaller men a-php va det inte. Jag sköt ju fan 200mg pannor på den vita batchen.

Den vita batchen var okej. De kristallerna jag hade var de superdrag i och kunde jämföras med a-php jag rökte för 3-4 år sen.

Jo blev bra sugen på ett folie. Bara pirrar i magen.....

Kan ju varit så att det inte var A-PHP kan varit MDPHP. De gjorde så ett tag från utlandet tyvärr.
Senast redigerad av ruttenfimp 2024-11-19 kl. 13:34.
Citera
2024-12-17, 17:37
Medlem
Citat:

Sjukt ändå att den här tråden är igång än. Intressant nu, sådär 20 år senare från starten, att se hur mycket varningar som kom ut direkt om skiten. Tog inte lång tid för folk att fatta vilket rävgift det är, och ändå var det en sån jävla många som åkte dit på den.

Tveksam till att det någonsin funnits en dödligare och mer livsförstörande drog på den svenska marknaden. Helvete vad många gamla tjackisar som hade klarat det hyfsat som fick psyket totalt knäckt av MDPV och aldrig kom tillbaka. En gammal väns morsa staplar fortfarnade glas i fönstret för att änglarna kräver det och tror att aliensen kommer vilken dag som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in