2024-11-18, 22:45
Medlem
SamuraiBennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan
Blir jag en legend på Flashback om jag bjuder hem gräddrumpan att sova hos mig på Södermalm, sätter på tanten, filmar och lägger ut 🙌✌️
Ja, det komemr talas i åratal om "Snubben som dog av post nut clarity-skam". Det kommer bedrivas forskning om fenomenet.
Citera
2024-11-18, 23:15
Medlem
falconer8s avatar
Ett varningens ord är på sin plats. Planera inget här i tråden. Det skulle kunna leda till att tråden låses.

Då det i så fall skulle kunna räknas som en " raidtråd ". Vi vet alla att det har hänt förr. Både tråden om Magmysmicke och Emelie Bumbi blev låsta av den anledningen.

Att användare planerade grejer de skulle göra mot dessa personer i verkliga livet och inte bara på nätet.

Ontopic: Mitt tips är att Hassan förbarmar sig ( tyvärr) över Gräddrumpan igen. Om några timmar får vi nog se ett klipp på en gladare & fullare Gräddrumpan, som glatt förkunnar att hon är tillbaka hos Hassan.
Citera
2024-11-18, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Ett varningens ord är på sin plats. Planera inget här i tråden. Det skulle kunna leda till att tråden låses.

Då det i så fall skulle kunna räknas som en " raidtråd ". Vi vet alla att det har hänt förr. Både tråden om Magmysmicke och Emelie Bumbi blev låsta av den anledningen.

Att användare planerade grejer de skulle göra mot dessa personer i verkliga livet och inte bara på nätet.

Ontopic: Mitt tips är att Hassan förbarmar sig ( tyvärr) över Gräddrumpan igen. Om några timmar får vi nog se ett klipp på en gladare & fullare Gräddrumpan, som glatt förkunnar att hon är tillbaka hos Hassan.

Jag funderade över om det var det som hade hänt, senaste videon på Marcus de Mortes kanal är nåt om att hon är tillbaka hos Hassan https://www.youtube.com/watch?v=PTbWJX6-Gf4
Citera
2024-11-18, 23:20
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wrath-preface-heap
Jag funderade över om det var det som hade hänt, senaste videon på Marcus de Mortes kanal är nåt om att hon är tillbaka hos Hassan https://www.youtube.com/watch?v=PTbWJX6-Gf4

Om jag förstod saken rätt, är det där klippet " gammalt". Det går snabbt i Gräddrumpans värld, så man hinner knappt med.

Jag tror det är inspelat innan hon kastades ut.
Citera
2024-11-18, 23:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Badrumsbadkar

Jag misstänker att hon alltid fått hjälp med precis allt, att hon förut klarat vardagslivet med jobb o barn beror förmodligen på att exet roddat allt omkring.
Han har nog betalat räkningar, deklarerat, tecknat alla avtal, haft alla kontakter med myndigheter och skola osv. Jag har märkt hur totalt handfallen hon är när hon tex behövt ringa skolan eller en myndighet ”Jag tenker inte ringa liksom, jävla fittor liksom, dom får svara på mitt mail annars shiter ja i det. Så”
Den grandiosa stöddiga attityden tyder också på otroligt dåligt självförtroende. Hon spelar dekadent och obrydd för att hon helt enkelt inte klarar av det mest enkla.

Det är min teori också. Om vi bortser från hennes oerhört osympatiska personlighet så är hon som en trotsig 12-13 åring i precis allting. Han måste ju typ gift sig med henne direkt ur föräldrahemmet och sen curlat skiten ur henne?
Citera
2024-11-18, 23:26
Medlem
biljardballes avatar
Är hon utkastad, och ensam ute i kylan nu, eller inte?
Jag hoppas det - för då kan jag sova jävligt gott inatt.
Citera
2024-11-18, 23:27
Medlem
Citat:

Akternativ 2 att någon boende i denna Roberts hus ringer polisen o säger att det sitter en galen människan i deras port. Om det nu är den porten hon lyckats ta sig in i eller någon närliggande.
(Enligt hennes egen kommentar på senaste inlägget satt hon nu i en port.)
Citera
2024-11-18, 23:31
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Om jag förstod saken rätt, är det där klippet " gammalt". Det går snabbt i Gräddrumpans värld, så man hinner knappt med.

Jag tror det är inspelat innan hon kastades ut.

Håller med...Pia har fixat håret, enligt henne själv har hon även duschat bort svamp(?) från kroppen.
Känner sig nöjd o belåten, hon o Hassan har haft vuxemys o tittat på Ladyboys inlägg om Hassan. Hassan hade tydligen, enligt Pia, blivit märkbart illa berörd av klippet.

Sedan svängde det till gruff om vem som skulle titta på vad...

Jag funderar på om Pia ö h t insett vad som hänt? Har hon trott att det varit en dröm? Att hennes hemlöshet tiden fram till nu mest setts som en klyscha? Hur fungerar Pias värld? Har hon insikt om problemet/problemen?
Eller är hon så världsfrånvänd att hon faktiskt TROR att andra ska fixa hennes situation?

Börjar undra om kvinnan har en psykos av något slag? Hon kanske ska åka till psykakuten pronto?

Bara undrar...

Edit: Läste att hon skrev om att hon nu sitter i en port...vad händer om hon blir nödig? Pinka i något hörn eller ringa på en dörr o fråga efter en toalett? Obehagligt för de som bor där...
Senast redigerad av MaeWest 2024-11-18 kl. 23:38.
Citera
2024-11-18, 23:37
Medlem
LenaLars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Är hon utkastad, och ensam ute i kylan nu, eller inte?
Jag hoppas det - för då kan jag sova jävligt gott inatt.

Hon skrev i en kommentar till senaste videon att hon sitter i en trappuppgång för ca 45 min sedan.
Citera
2024-11-18, 23:38
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Hassan har kastat ut henne igen.

I slutet på klippet står hon och tjafsar med en av Hassans grannar som tycker hon väsnas i trapphuset.😂

https://gofile.io/d/WiHbSv
Vart hittade du den här videon? Kollade hennes tiktok för typ en kvart sen och såg inte denna då 😅
Citera
2024-11-18, 23:38
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LenaLar
Hon skrev i en kommentar till senaste videon att hon sitter i en trappuppgång för ca 45 min sedan.

Tack, nu kan jag sova gott!
Citera
2024-11-18, 23:51
Medlem
biljardballes avatar
https://www.tiktok.com/@graddrumpan2024/video/7438723707696205089
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem