2024-11-18, 21:23
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Hahahaha, fyfan vad hon försöker manipulera grannen... vilken äcklig hynda hon är, dock skönt att se att grannen skiter totalt i henne - som sig bör.
Kul att hon frågade om hon fick bo hos honom också. Kärringen har inga gränser.

Ja hennes manipulering verkar inte funka lika bra på grannen som den funkar på Hassan.😂
Citera
2024-11-18, 21:35
Medlem
Så Hassan fick nog till slut! Hur kan man ens börja skrika om en film. Han känner nog av sina tre varningar i ryggen..
Citera
2024-11-18, 21:41
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Hassan har kastat ut henne igen.

I slutet på klippet står hon och tjafsar med en av Hassans grannar som tycker hon väsnas i trapphuset.😂

https://gofile.io/d/WiHbSv

Som man bäddar, får man ligga.
Som det så vackert heter.
Hon har bara sig själv att skylla!
Citera
2024-11-18, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
"*Triangeldrama* Gräddrumpan har tagit Hassan från Angie?"
https://www.youtube.com/watch?v=8okGBcLcrlI&t=343s

Gör hon parodi på sig själv, eller är hon seriös? För hon påminner ju exakt om denna:
"Sepan - You lie"
https://www.youtube.com/watch?v=69v-9S8ho5Q

HA ha haha det var riktigt roligt. En parodi på Pia är vad man behöver ibland.
Citera
2024-11-18, 21:46
Medlem
Skatten-i-skatboets avatar
Så åkte hon ut till slut - det var nog ingen som förväntade sig annat. Grannen kan mycket väl vara en av de som ringt in gällande störande ljud, som blev irriterad att det nu hördes i trapphuset. Hon lät väl väskan smälla för att Hassan skulle känna sig skydlig när han hörde det.

Har inte mycket sympati kvar då hon försatt sig själv i denna situation, men man kännde ju själv av kylan idag och jag kan tänka mig att spendera en natt på en bänk blir en kalldusch. Hon har ju inte kläder efter väder eller sovsäck. Undrar hur hon löser natten. Kanske försöker hon stanna kvar i trapphuset?
Citera
2024-11-18, 21:52
Medlem
Citat:

I slutet på klippet står hon och tjafsar med en av Hassans grannar som tycker hon väsnas i trapphuset.😂

Hon blev lite rädd för grannen. Men räddade fejset genom att gråta och snyfta om att hon inte behandlas med respekt. Det kom ju från rätten. Respekt skulle hon tydliga ha.
Citera
2024-11-18, 22:00
Medlem
Varför har hon inte gått till soc idag måndag och fixat boende. Varför trodde hon att grannen som klagade skulle låta henne bo där. Hon väsnades i trappan för att få Hassan vräkt,hon är en elak häxa..
Citera
2024-11-18, 22:00
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Intressant att se hur hon ändrar karaktär när grannen dyker upp i trapphuset. De där blickarna åt sidan (mot grannen) för att läsa av omgivningen i sina manipulativa försök är roande. Hon testar responsen för att se på vilket sätt hon skall manipulera. En riktig kvinna med andra ord 🥰🫠 - utan korv och utan hem, men det är ju någon annans fel som alla redan vet.
Citera
2024-11-18, 22:10
Medlem
För några månader sen svarade hon sturskt alla som gav henne tips och råd ”Jag vill inte bo i hyresrätt, jag vill inte vara inneboende, jag vill inte ha en husvagn. Jag tenker inte bo hos nån jevla kille liksåm, då sover ja hellre onder en buske. Så får det bli. Jag ska packa en veska med några varma buxor. Så.”

Tyvärr tror jag inte man hjälper henne genom att låna ut sin soffa el skänka pengar för en hotellnatt. Hon måste nog få en käftsmäll av den bistra kalla vinternatten innan hon tar tag i nåt.
Jag misstänker att hon alltid fått hjälp med precis allt, att hon förut klarat vardagslivet med jobb o barn beror förmodligen på att exet roddat allt omkring.
Han har nog betalat räkningar, deklarerat, tecknat alla avtal, haft alla kontakter med myndigheter och skola osv. Jag har märkt hur totalt handfallen hon är när hon tex behövt ringa skolan eller en myndighet ”Jag tenker inte ringa liksom, jävla fittor liksom, dom får svara på mitt mail annars shiter ja i det. Så”
Den grandiosa stöddiga attityden tyder också på otroligt dåligt självförtroende. Hon spelar dekadent och obrydd för att hon helt enkelt inte klarar av det mest enkla. Jag är en ond människa som inte kan tycka synd om henne. För hur det än är så hade hon kunnat göra en hel del för att rädda upp situationen, okunnig eller ej.
Citera
2024-11-18, 22:24
Medlem
MaeWests avatar
Citat:

Nu förstår jag vilket litet helvete hennes f d grannar måste ha haft under dessa år som hon bott i lägenheten hon blev vräkt ifrån.

Även nu, när hon står i porten, så ska andra fixa. Hon anser att andra ska ha förståelse för hennes situation. Hon har latat sig/pimplat vin, hela måndagen. *Ingen har gjort ett skit för att fixa hjälp åt henne...här har hon väntat o väntat på att någon ska ta hand om henne...*

Hon är makalös...att anklaga grannen från att hindra henne att gå...att hon filmar honom o även en del namnlappar på brevlådorna bakom sig...blir intressant att se om hon tänker sätta sig i trappen o lajva likt det hon gjorde i det där hobbyrummet på gamla adressen?

Just nu -2 grader ute...Pia inväntar någon som hon kan bo gratis hos...gärna någon med vin, sång o en fin film på TV så hon får det lite mysigt...för det förtjänar hon, då de människor hon mött hitintills, mest är utan empati o mest tänker på sig själva...

Edit: Hon får söka sig till något nattöppet hak...finns taxifiken kvar? Eller är det Donken som tagit över nu-för-tiden?
* "Vem" har inte fördrivit en natt eller två på ett taxifik..*
Senast redigerad av MaeWest 2024-11-18 kl. 22:31.
Citera
2024-11-18, 22:29
Medlem
bellesbluess avatar
Jag förstår verkligen inte hur hon tänkte när hon började bråka med Hassan för att han ville kolla på youtube medans hon ville köpa en film men inte kunde det för att hon inte ha ett bankkort. Hör hon inte själv hur dumt det låter? Jag tycker dock väldigt synd om henne just nu som är ute i kylan.
Citera
2024-11-18, 22:40
Bannlyst
Blir jag en legend på Flashback om jag bjuder hem gräddrumpan att sova hos mig på Södermalm, sätter på tanten, filmar och lägger ut 🙌✌️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in