2024-11-18, 22:21
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
jag har läst men inte sett det du påstår, antar att du som vanligt har svårt att hänvisa till dessa inlägg du påstår finns?

(FB) CHRIPPA, Christofer Berg, Jockibois bror

Nöjd?

Skaffa glasögon.
Citera
2024-11-18, 22:30
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykopathenko
Ursäkta min oförskämdhet och okunnighet, men vem är ”Chrippa” och varför så .. viktig (?) .. att han har en 4000-sidors tråd här på flashback? Jag känner till Joakim Lundell, men visste inte ens att han hade en bror.
Det är bara mycket kaos runt Chrippa.
Chrippa har kronofogden efter sig då han vägrar betala sina skulder, KF har t.o.m tagit hans barns märkeskläder.
Chrippa har suttit häktad anklagad för misshandel av sin flickvän.
Flickvännen har anklagats för att misshandla Chrippa och Chrippas dotter.
Chrippa har Eko efter sig eftersom han fuskar med skatten.
Det har varit ett långt drev fullt med lögner och sjuka saker emot Chrippa och hans flickvän, bl.a har det pratats om religiösa sekter, att försöka ta över andra människor genom "magi", droger, mm.

Det har helt enkelt funnits väldigt mycket runt Chrippa som inte är bevisat som man kan diskutera vad som är sant eller ej, vad som faktiskt har hänt, osv.

Det har även gjort flera 100 timmars videos om Chrippa på youtube där andra youtubers som Anjo, Rask, Vad är problemet, motvikt, m.fl har pratat om Chrippa, spridit privata inspelade samtal, chatter, osv.
Även Chrippas ex flickvän och mamma till barnet har diskuterats eftersom hon påstått massor med saker, hon har även bott med dottern i samma hus som en dömd pedofil, mm.
Citera
2024-11-18, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Det var ju Jocke som eftersökte 400Bens identitet, och sen gav informationen till Chrippa. Jocke har ju även eftersökt andra användare, så det verkar mer vara Jocke som berörs och låter Chrippa hänga ut, troligen för att Jocke inte vill riskera att åka dit för uthägningen.
Du har rätt. Joakim har sökt våra identiteter och använt andra att läcka dom.

Joakim spred en otroligt otäck lista som hamnade här via pm. Läskig och hotfull gubbe.

Flera är hotade och utpressade att vara tysta för att vi har kontakter och vet hur Joakim inledde drevet på Flashback och Anjos drev mot Linnea och piskar på genom att läcka lögner till ”källor” här på Flashback.

Vem tystnar härnäst?
Citera
2024-11-18, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
De sparar bara domar en viss tid. 5 år?
tror du att T är pedofil?
Citera
2024-11-18, 22:36
Medlem
Citat:
Sommaren/Hösten 2023.
vilket datum? hur hamnade han den i psykosen som han är i enligt dig?

Anjo säger att Linnea trollar med svart magi på han. Tror du på det?
Citera
2024-11-18, 22:36
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Det är väl rimligt att göra flickans rum till streamingplats (om det nu stämmer), samtidigt som man tjatat om att hon är det viktigaste han har.
Hur dörren sitter ser det snarare ut att vara deras sovrum.
Citera
2024-11-18, 22:39
Medlem
Citat:
Svara varför ringde Linnea? Förnekar du det? Ljuger jag om samtalet?
Svara varför du ljuger och säger att Jocke säger till dig.
Citera
2024-11-18, 22:41
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Svara varför du ljuger och säger att Jocke säger till dig.

Va?

Har Linnea ringt Jocke? Ja eller nej?
Citera
2024-11-18, 22:41
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ja. Min info var faktiskt att möbler hade flyttats därifrån.
Nej din info var
Citat:
De flyttade igår från vinden. Bara drog. Som vanligt. Inget flyttstäd. Så nya kontoret på streamen igår är skitsnack. Om nån vet adress så skicka pm så det kan anmälas till polis, eko och KF.
Citat:
De fick ny lägenhet igår. Vinden är övergiven.
Citat:
Jag har bevis på det men tänker inte avslöja min källa mer än till pålitliga användare. Vi får väl se vad tiden utvisar.

Så kul att du säger att du har bevis på att dem flyttat, och sen visar det sig att dem är kvar i lägenheten
Citera
2024-11-18, 22:43
Medlem
Citat:
Hur ska jag veta datum exakt? Droger?

Nej. Varför frågar du?
hur yttrar sig den påstådda psykosen? Detaljrikt svar om du märkt mycket konstigt
Citera
2024-11-18, 22:43
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Man kan ha kvar viktiga saker ett tag innan allt töms så det är säkert helt rätt att flytt pågår.
Stackars nya grannar!
Om det stämmer så har ju lilla C saker flyttats till hennes nya rum, och då kan alla sluta panika över att hon inte har något rum hos chrippa.
Citera
2024-11-18, 22:48
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Varför ringer Linnea Jocke och säger att hon blir kastad i väggar och behöver hjälp?
bara för att du påstår något så blir det inte en sanning. Varför ringer inte Jocke polisen om han vet att Linnea bli misshandlad just då? så polisen kan komma dit medans misshandeln pågår?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in