2024-11-18, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Den sades upp veckan innan grip eko.

Då ligger det ju rätt i tiden för flytt då.
Jag avundas i varje fall deras energi. Jag hade lagt mig platt och låtit saken ha sin gång och utgått från utfallet.
Citera
2024-11-18, 21:12
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Då ligger det ju rätt i tiden för flytt då.
Jag avundas i varje fall deras energi. Jag hade lagt mig platt och låtit saken ha sin gång och utgått från utfallet.

Tror de allra flesta lagt sig ner långt tidigare. Bara dumstridigt detta.
Citera
2024-11-18, 21:21
Medlem
Citat:
Youtube och IG.

Nej menar inte psykisk ohälsa utan just psykos.

Han är rassist sexistisk narcissist sociopat osv. Provocerat många. Stora skulder. Vart häktet osv. Kan dömas skattesmittning 5 miljoner osv.

Låter som en sprallig spelevink, rasist och sexist är bara så tröttsamt att höra - var o varannan som blir anklagade för att vara det visar sig bara vara utsatta för psykopater inom vänstern som lever kvar i 90-talet och inbillar sig att det fortfarande, 2024, är rasist som är det värsta man kan säga om någon - som om det skulle ha samma effekt och såra och skada den anklagade lika mycket som det gjorde förr? Men narcissism och sociopati är intressant - så jag kanske ska ta mig en titt på denne snubbens youtube och se om det är sant
Citera
2024-11-18, 21:25
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykopathenko
Låter som en sprallig spelevink, rasist och sexist är bara så tröttsamt att höra - var o varannan som blir anklagade för att vara det visar sig bara vara utsatta för psykopater inom vänstern som lever kvar i 90-talet och inbillar sig att det fortfarande, 2024, är rasist som är det värsta man kan säga om någon - som om det skulle ha samma effekt och såra och skada den anklagade lika mycket som det gjorde förr? Men narcissism och sociopati är intressant - så jag kanske ska ta mig en titt på denne snubbens youtube och se om det är sant

Han är både sexist och rasist delux. Inget PK trams.

Tyvärr för dig raderades hans stora kanal i december av flickvänen och den han kört på nu plockades alla vidios bort ifrån igår.

Men du har lite klipp på Youtube och hans stream.
Citera
2024-11-18, 21:27
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykopathenko

Här kan du besöka hans stream på kick från ca 21.30.

https://kick.com/realchrippa
Citera
2024-11-18, 21:48
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Trådsanning som uppkom här från 400Ben som fått höra det av Joakim Lundell.

Finns inget som tyder på det.

Var inte äterställningen till Linneas nummer?
Citera
2024-11-18, 21:51
Medlem
Citat:
Var inte äterställningen till Linneas nummer?
Nej.
Citera
2024-11-18, 21:55
Medlem
Citat:
En bror som är i en långvarig psykos kort sagt. Youtuber.
hur lång tid menar du att han har befunnit sig i en psykos?
Citera
2024-11-18, 21:57
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
hur lång tid menar du att han har befunnit sig i en psykos?

Sommaren/Hösten 2023.
Citera
2024-11-18, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
De är hennes rum... och dom har gjort om de till sin streamingplats.. så uppenbart var de inte viktigt för lillen o ha trygghet..

Jag var ironisk 🙂
Citera
2024-11-18, 21:58
Medlem
Citat:
Han har nog inte haft henne på förskola just pga detta.
trådsanning. Du som stalkar honom vet att Lillen fått dagisplats och när hon ska börja.

Håll henne utanför.
Senast redigerad av Pallal 2024-11-18 kl. 22:10.
Citera
2024-11-18, 22:01
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
trådsannung. Du som stalkar honom vet att Lillen fått dagisplats och när hon ska börja.

Håll henne utanför.

Varför ringer Linnea Jocke och säger att hon blir kastad i väggar och behöver hjälp?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in