2024-11-18, 20:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Meddela gärna då om det är vinden eller inte. Tack.

De är vinden
Citera
2024-11-18, 20:25
Medlem
Ursäkta min oförskämdhet och okunnighet, men vem är ”Chrippa” och varför så .. viktig (?) .. att han har en 4000-sidors tråd här på flashback? Jag känner till Joakim Lundell, men visste inte ens att han hade en bror.
Citera
2024-11-18, 20:32
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
vad tycker du att barnet behöver?

Inte 1 kg godis per dag
Blöjfri vid 3
Bättre ordförråd
Slippa bråk, skrik och knark
Vänner i sin egna ålder
Inte vara en resväska
Trygg plats
Eget rum
Egen säng
Citera
2024-11-18, 20:33
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
De är vinden

Ok. Inte flyttat då.
Citera
2024-11-18, 20:35
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykopathenko
Ursäkta min oförskämdhet och okunnighet, men vem är ”Chrippa” och varför så .. viktig (?) .. att han har en 4000-sidors tråd här på flashback? Jag känner till Joakim Lundell, men visste inte ens att han hade en bror.

En bror som är i en långvarig psykos kort sagt. Youtuber.
Citera
2024-11-18, 20:37
Medlem
Citat:
Var fan är han en bra pappa? Ser ju inte barnets behov.

Det är väl rimligt att göra flickans rum till streamingplats (om det nu stämmer), samtidigt som man tjatat om att hon är det viktigaste han har.
Citera
2024-11-18, 20:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Det är väl rimligt att göra flickans rum till streamingplats (om det nu stämmer), samtidigt som man tjatat om att hon är det viktigaste han har.
De är hennes rum... och dom har gjort om de till sin streamingplats.. så uppenbart var de inte viktigt för lillen o ha trygghet..
Citera
2024-11-18, 20:40
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Du har ju ändrat ditt sätt att skriva om anmälningar och Jocke, typ som viskleken. Du har skrivit det som att alla anmälningar har blivit pga honom. Det är du som inte förstår, inte vi!
Sluta ljug. Vart har jag sagt att alla soc anmälningar är pga jocke? vart? hänvisa gärna till det, eftersom jag aldrig sagt så.
Citera
2024-11-18, 20:40
Medlem
Citat:
En bror som är i en långvarig psykos kort sagt. Youtuber.

Okej och varför är det så intressant att diskutera en individ som är ”i en långvarig psykos”? Det finns väl mängder av personer i samhället som av olika anledningar inte mår bra (om det nu är det som menas?) - inte blir det cirkus-stämning och samlas tusentals kommentarer om alla som mår skit? Det ligger en hund begraven här - något med denna person gör otroligt många personer engagerade, så vad gör han? Är han ”influencer” på youtube? Inget annat?
Citera
2024-11-18, 20:45
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykopathenko
Okej och varför är det så intressant att diskutera en individ som är ”i en långvarig psykos”? Det finns väl mängder av personer i samhället som av olika anledningar inte mår bra (om det nu är det som menas?) - inte blir det cirkus-stämning och samlas tusentals kommentarer om alla som mår skit? Det ligger en hund begraven här - något med denna person gör otroligt många personer engagerade, så vad gör han? Är han ”influencer” på youtube? Inget annat?

Youtube och IG.

Nej menar inte psykisk ohälsa utan just psykos.

Han är rassist sexistisk narcissist sociopat osv. Provocerat många. Stora skulder. Vart häktet osv. Kan dömas skattesmittning 5 miljoner osv.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
De är hennes rum... och dom har gjort om de till sin streamingplats.. så uppenbart var de inte viktigt för lillen o ha trygghet..

Men då blir ju flickan utan rum, han som skrek på Julia att hon var så hemsk som inte har ett eget rum fast Julia sa att hon hade det.
Skumma människor alltså.
Citera
Medlem
Citat:
Ok. Inte flyttat då.

Dom kan ju flyttat ut allt utom deras streamutrustning. Vi får se om de är kvar om en vecka eller nått.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in