2024-11-18, 13:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Och han sa igår att den kommer snart då han varit upptagen med annat nyligen.

Tror snarare att han inte insett hur mycket skatt han kommer att få betala in faktiskt, och det har gått upp för honom att han knappt kommer ha något över.

Prefabs video kommer dock göra extra ont när han sitter i denna situationen.

Han blir attackerad från alla håll, det är som att karma ger tillbaka från alla vinklar för att sänka honom en gång för alla.

Så går det när man profiterar på andras misär, och inte bara det, han har njutit av varje sekund han fått trycka ner farsan/Chrippa/Prefab med fler.
Fy fan vad jag njuter. Jag hoppas innerligt att Prefab verkligen kommer att göra det! Som vacker musik i mina öron.
Citera
2024-11-18, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av forlatforatt
det hela är mycket underhållande då hans tunga snarare är brun än silver
Jag tycker det roligaste av allt är när man ser hur klok och sund person skithögen är i kommentarsfältet.
Citera
2024-11-18, 14:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Verkar som dom blivit panka, och behöver pengar snabbt. Han är beredd att ge 50% av sin kapitalförsäkring till en advokat som kan fixa så kan kan lösa in den. 50% av denna försäkringen är Ca 200 000kr.

Det är så man tappar andan. Helt mållös är jag.

Citat:

Oavsett så verkar det uppenbarligen som att arvet är helt slut. Samt att paniken är total gällande allt mellan pengar och boende.

Underbart. Vill se jäveln plågas som en mask på en krok ett bra tag för att sen hamna på parkbänk, lämnad och bostadslös. Må detta bli verklighet innan 2025 är över.
Citera
2024-11-18, 15:04
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Jag tycker det roligaste av allt är när man ser hur klok och sund person skithögen är i kommentarsfältet.

Fast det är sjukt mycket syrliga svar nu bland kommentarerna. Både troll och riktiga följare som hängt med ett tag.
Citera
2024-11-18, 15:16
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Det är så man tappar andan. Helt mållös är jag.

Underbart. Vill se jäveln plågas som en mask på en krok ett bra tag för att sen hamna på parkbänk, lämnad och bostadslös. Må detta bli verklighet innan 2025 är över.
Den slutgiltiga kraschen är påbörjad, innan 2025 är slut är han förmodligen en hemlös narkoman som tar den i röven för en karta piller.

Its a beutifuuuuul daaaay

Du skulle gjort något åt den där ångesten som vi tipsade dig om för flera år sedan din jävla fitta
Citera
2024-11-18, 15:17
Medlem
Crabby88s avatar
Ja majoriteten av inläggen är inte till hans fördel.
Citera
2024-11-18, 16:32
Medlem
forlatforatts avatar
Citat:

följer inte misären på jewtjube utan på bt har du något exempel.
Citera
2024-11-18, 16:42
Medlem
Citat:
Kan det var så här enkelt?

Det skall ju komma en film om honom från en annan person. Rask har kanske fått titta på denna filmen, och försöker nu köpa sig fri från den.

Har tänkt på detta, ligger säkert inget i det men tycker att desperationen efter ett större belopp pengar är större än någonsin.

Tror oavsett pengarna behövs till något annat än lånet, det är liksom 7 veckor kvar till december då han enligt sig själv får mera pengar, så då borde man inte vara beredd att sälja en försäkring till en rea av 200 000kr.
Kan det vara så att eftersom T börjat använda sina egna mediciner så får han köpa sitt själv och att han därför har "ångest", mår skit och är så pass desperat efter mer pengar?
För om hans lön är så hög som han påstår så borde det inte vara något problem att betala hyra, mat osv och då även delbetala hennes skulder.
Citera
2024-11-18, 17:11
Medlem
Citat:
Det är ett typiskt fenomen för puckon. Minsta stavfel eller fel formulering så ska det påpekas och man förstår inte. Alla lyckas såklart tolka sammanhanget trots stavfel eller liknande.

Har också lagt märke till det, han tar varje chans han får av att försöka vara bättre än någon. Jag kan förstå honom eftersom han är så värdelös på allt.
Det roliga är ju att hans annons på blocket är full av fel, bland annat har han satt ett kommatecken lite överallt samt precis innan "och".
(Här har han skrivit nio kommatecken i en och samma jäkla mening.)
Citat:
Jag, 34 år, och min fru, även hon 34 år, tillsammans med våra tre underbara barn; Edward, 12 år, Walter, 10 år och vår yngsta Astrid, 4 år, önskar att hitta en rymlig och ombonad plats att kalla hem.
Citera
2024-11-18, 17:22
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FightOrFlight1
Det roliga är ju att hans annons på blocket är full av fel, bland annat har han satt ett kommatecken lite överallt samt precis innan "och".

Det, tycker jag, är rätt coolt, banbrytande, homosexuellt, att han, fastighets-baronen, ska köpa hus, herrgård, eller ett 1700-tals hus, i skogen,men det sket sig, som man säger, har jag hört.

Jag fick ihop 13 ,""
Det va inte lätt.
Citera
2024-11-18, 17:25
Medlem
Här har vi honom, den allsmäktige Carl Fredrik af Skithög. Visst är han stilig i sin pastellgröna kavaj, blommiga skjorta och fejkade LV-skärp? Man bara smälter!

Känn er fria att använda som avatar!

https://postimg.cc/FkfPxWM5
Citera
2024-11-18, 17:26
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FightOrFlight1
Han borde låtit en vuxen målsman göra annonsen, skrämmer han inte iväg uthyrarna med sitt utseende så gör han det med den katastrofala meningsuppbyggnaden.

Han vet uppenbarligen inte hur man använder ett kommatecken, sådär går det om man hoppar av skolan efter högstadiet för man redan kan allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in