2024-11-27, 19:50
Medlem
HeroicDozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Har också lekt med den tanken. Destruktiva förhållanden kan ha flera variabler. Ofta är det kända helvetet bättre än en okänd himmel.
De är inte heller det första paret där ej ambivalent partner väljer att stanna för barnens skull.

Angående baronens återkommande löften om att "beta av" T skulder tänker jag på två deviser

"Den tydligaste indikatorn på ett framtida beteende är tidigare beteenden.

"I dont trust people but never question a pattern"

Löftet var att han skulle betala av de, nu har ju analytikern ändrat det till beta av. Inte så real som han säger.

”När arvet kommer i höst är det första jag kommer göra att betala Therese skulder!”

Carl-Fredrik Alexander Rask, sommaren 2023
Senast redigerad av HeroicDoze 2024-11-27 kl. 19:54.
Citera
2024-11-27, 20:05
Medlem
ziejacools avatar
jag ser på första avsnittet av Skvallerbyttan där Rask intervjuar sig själv, helt surrealistiskt
Citera
2024-11-27, 20:10
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziejacool
jag ser på första avsnittet av Skvallerbyttan där Rask intervjuar sig själv, helt surrealistiskt
Höjden av narcissism att intervjua sig själv, anledningen till att han började var ju för han tyckte Cluee gjorde ett dåligt jobb och han skulle bli så mkt bättre, självinsikten..

Dasslock till händer?

Tror ni han sitter och gömmer sig bakom skynket nu? lol
Citera
2024-11-27, 20:34
Medlem
Dr.mjaos avatar
Såg en gammal film idag då berättade att under vintern brukar han starta ugnen med öppen lucka för han fryser när det är kallt ute. Konstigt dom har hög elräkning när el-baronen ska värma sig.

Jag kunde inte hålla mig. Har begärt ut bouppdelningen. Vill veta hur mycket baronen har lekt bort.
Citera
2024-11-27, 20:42
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Runt 16:30 in kan du se knäppgöken stå och spela ute på gården så hela kvarteret hör:

https://www.bitchute.com/video/ofTAskGrTQdA

Jösses! Hjälte! Här ska skrattas i mjugg 😁😁
Citera
2024-11-27, 20:43
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeroicDoze
”Jag är inte sexist, jag gillar ju tjej-grejer”

- Carl Fredrik Alexander Rask

"How can I hate women? Me mum's one."

-Chris Finch, The Office

Det sorgliga är att ditt citat inte kommer från en komediserie...
Citera
2024-11-27, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Såg en gammal film idag då berättade att under vintern brukar han starta ugnen med öppen lucka för han fryser när det är kallt ute. Konstigt dom har hög elräkning när el-baronen ska värma sig.

Jag kunde inte hålla mig. Har begärt ut bouppdelningen. Vill veta hur mycket baronen har lekt bort.

Verkligen tur att ägarna av de 2 husen som tattaren med familj skulle hyra, tänkte till inte gav kontrakt..
Vilken tragedi det hade blivit, när elräkning kommit & familjen skulle vräkas... Eller tänk er huset som hade vedkaminer, han hade nog eldat upp huset...

Bouppteckningen från Alf den store blir tuff... När all skatt ska betalas på sommarstugan & bostadsrätten... Eller gör Ludde sig pank & betalar allt för sin odugling till bror?

Nej nu ser vi fram mot lite socialtjänsten videos från rasken, vore underbart att se när han går lös mot socialtjänsten...
Citera
2024-11-27, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Höjden av narcissism att intervjua sig själv, anledningen till att han började var ju för han tyckte Cluee gjorde ett dåligt jobb och han skulle bli så mkt bättre, självinsikten..

Dasslock till händer?

Tror ni han sitter och gömmer sig bakom skynket nu? lol

Den totala bristen på självinsikt kan va riktigt underhållande, enda anledningen till att jag håller koll på baronen.

Att han klagar så pass mycket på boendesituationen som han gjort på sistone är ett bra exempel. Till synes är han helt ovetandes om att det är han som satt sig och familjen i exakt den situationen de befinner sig i, verkligen enbart på grund av Raskens handlingar genom livet.

Han surnade ju till av kommentarer om att han inte ska klaga då det finns andra som har det värre. Där kan jag faktisk förstå honom och ge honom lite rätt. Även om det finns folk som har det värre är ändå Raskens situation riktigt dryg att befinna sig i. Tänk att ha levt på farfars pengar hela livet, som nu är påväg att ta slut. Du är 35 år och saknar gymnasiekompetens, har noll arbetslivserfarenhet och inga färdighet annat än att babbla med en kamera. Det enda sättet att dryga ut kassan och kanske klara sig några månader längre innan arvet är helt slut, det är att sitta och pumpa ut förtalsvideos. Men den strategin är inte långsiktig, den kommer inte att hålla. Snart sitter han där helt pank, inga vänner kvar, fast i trångboddhet utan några som helst möjligheter att ta sig där ifrån. Med barn påväg in i tonåren som kommer bli allt mer frustrerade och irriterade för varje dag som går. Och om frugan (mot förmodan) skulle inse att hon blivit grundlurad under alla år sticker hon och slänger ut dig på gatan.

Det finns de som har det värre men jag är jävligt glad att jag inte befinner mig i en liknande situation som Rasken. Fan vad dåligt jag hade mått över mig själv. Men det verkar inte Rasken göra, för han saknar självinsikt.
Citera
2024-11-27, 22:28
Medlem
Azpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziejacool

Länka gärna i PM.
hittar den inte på tuben.

Minns kanalen när han skulle bli bättre än Cluee
men som med allt annat så höll hans idé i si sådär 1-2 veckor, sen var det godnatt.
Citera
2024-11-28, 00:59
Medlem
HeroicDozes avatar
Rask kan inte ha dottern hemma för att han filmar tills batteriet i kameran tar slut (1 timme ungefär), sen arbetar han på AI-musik varannan dag. Ser han inte poängen folk försöker göra. Rask är så självisk. De hade kunnat flytta om han inte krävde att få filma varje vrå i huset. Uppmärksamheten på diverse plattformar går först, ”family first” baronen är bluff, inte alls real.
Citera
2024-11-28, 01:13
Medlem
vichy6s avatar
Det här är en tönt de luxe. T må vara fast i garnet men fiskaren är korkad.

Se på mig. Det är vad varje rant går ut på.

Sen lägger T ut sitt fejs varje vecka ( ser likadant ut ) Alexander hejar på för hennes likes.

And so on and on…

Ibland säljer hon billiga kläder.
Citera
2024-11-28, 08:05
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeroicDoze
Rask kan inte ha dottern hemma för att han filmar tills batteriet i kameran tar slut (1 timme ungefär), sen arbetar han på AI-musik varannan dag. Ser han inte poängen folk försöker göra. Rask är så självisk. De hade kunnat flytta om han inte krävde att få filma varje vrå i huset. Uppmärksamheten på diverse plattformar går först, ”family first” baronen är bluff, inte alls real.

Undrar så, hur han resonerar.
Men den gör han kanske inte. Han är så extremt cp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in