Citat:
Ursprungligen postat av
banal
Citat:
Ursprungligen postat av
corazzin
Ngon som vet var GM blev arresterad exakt? Det stod en halvmil bort frn Kungens kurva. Bor sjlv mellan KK och Stuvsta.
Mycket hndelser bara i mitt omrde (och d pratar jag inom kvadratkilometern) senaste 1.5 ren och det skulle in en jvel kunnat frestlla sig tidigare.
Naiva jvla Sverige.
"I nrheten", jo tjena. Frgan r nu hur snabbt GM kunde frdas frn KK till bageriet och varfr han vljer att skjuta p ngonting dr. Trots journalisternas definition av "i nrheten" s r det runt tv timmars gngvg mellan stllena och det tar minst 10 minuter att ka bil.
Som jag skrev br GM ha antrffats ngonstans vid Trehrningen eller norr om dr. Han lr troligen ha sprungit frn bageriet upp mot trehrningen, dr han troligen greps.
Att saker och ting hnder just i Huddinge r inte s frvnande d Botkyrka r befst med gngkriminella, som har sina verksamheter i sdra Huddinge. Sedan har du verksamheter i Skogs/Trngsund. Du har verksamheter i Skrholmen, Vrby, Flemingsberg. Du har kriminella verksamheter i alla industriomrden som ligger i Huddinge, Botkyrka, Haninge.