2024-11-14, 01:41
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonCarlo
Nån som vet var Jocke gjorde sin hårtransplantation?
Har han gjort den sån?
När då?
Citera
2024-11-14, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Har han gjort den sån?
När då?

https://www.akaciamedical.com/joakim-lundell-hartransplantation/
Citera
2024-11-14, 01:54
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonCarlo
https://www.akaciamedical.com/joakim-lundell-hartransplantation/
Tack.

Och man imponeras verkligen av familjen äkta -- not.
Citera
2024-11-14, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Tack.

Och man imponeras verkligen av familjen äkta -- not.

Vem hade kunnat tro att Jockiboi som blev känd i ”reality” tv inte är ”real”

Citera
2024-11-14, 19:57
Medlem
Hur går det med TV-dokumentären som skulle handla om hans uppväxt/mamma? När släpps den?
Citera
2024-11-15, 16:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av medelpunkt
Hur går det med TV-dokumentären som skulle handla om hans uppväxt/mamma? När släpps den?

Under våren 2025 tror jag.
Citera
2024-11-18, 10:12
Medlem
Hemsidan till Lundell Spa är borttagen och det verkar som att ev. besökare numera måste hyra hela huset om de vill gå på spa. Varför hyr man inte ut spa och hus separat, om huset inte blir uthyrt så kan ju spaavdelningen inbringa inkomster?
Kanske har jag missuppfattat men jag har för mig att Joakim sagt att Lundell Spa gick väldigt bra så för mig känns det väldigt underligt att de slår ihop spa och hus. Hur tänker de affärsmässigt?

Priser:
Vardagar: 5882 kr/natt
Helg: 8.235 kr/natt
Jul/Nyår: 29.412 kr/natt

Vilken målgrupp vänder de sig till egentligen med dessa priser?
Huset kostar t.ex. 29.412 kr/natt under jul- och nyår! Det är billigare för 2 personer att åka till ett all-inclusive i Mexico i två veckor än att bo 2 nätter i huset!
Partyn och tillställningar är inte tillåtna i huset så att lägga ihop och fira tillsammans med t.ex. släkt/vänner är ju uteslutet.

Hur tänkte de gällande prissättningen, man kan nästan tro att de inte vill hyra ut och istället använda företagets fastighet privat.
I ovan priser ingår varken frukost eller städning så man får betydligt bättre service på hotell.

Vem är den s.k. medvärden Niklas, personen som har familjen Lundell på sin profilbild?

Slutligen, vart går dörren som finns i spaavdelningen dvs. den som vetter mot matsalen i huset? När Anjo var där så frågade han vart dörren gick, man fick se att han tog i dörrhandtaget men något svar fick tittarna inte höra (han klippte precis där).
Man får känslan av att dörren går till själva huset.
Senast redigerad av VemSkaManTroPa 2024-11-18 kl. 10:15.
Citera
2024-11-18, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Hemsidan till Lundell Spa är borttagen och det verkar som att ev. besökare numera måste hyra hela huset om de vill gå på spa. Varför hyr man inte ut spa och hus separat, om huset inte blir uthyrt så kan ju spaavdelningen inbringa inkomster?
Kanske har jag missuppfattat men jag har för mig att Joakim sagt att Lundell Spa gick väldigt bra så för mig känns det väldigt underligt att de slår ihop spa och hus. Hur tänker de affärsmässigt?

EDIT: Såg vloggen nu och fick förklaringen.
Citera
2024-11-18, 16:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
EDIT: Såg vloggen nu och fick förklaringen.
En liten varning i all välmening. Tänk aldrig tanken på att hyra där. Det spelas in både ljud och bild 24/7
Jocke har ett extremt behov av att dokumentera allas förehavanden
Citera
2024-11-18, 16:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
En liten varning i all välmening. Tänk aldrig tanken på att hyra där. Det spelas in både ljud och bild 24/7

Tror inte det är så troligt att han skulle sätta sig i en sån situation, om du tror det är du bara så dum.
Citera
2024-11-18, 17:38
Medlem
Citat:

Är du på riktigt dum i huvudet? tror du han och Jonna skulle riskera att åka dit för en sån sak? dom skulle alltså riskera hela sitt varumärke för att filma personer som hyr Lundellhuset? Du är ju riktigt korkad.
Citera
2024-11-18, 17:53
Medlem
Citat:

Tack för varningen, skulle däremot aldrig vilja ha något med dessa WT-människor att göra och har inget intresse av att bidra till deras försörjning (finns andra sätt att se på vloggarna).
Skulle jag bli bjuden på en övernattning i detta hus så skulle jag tacka nej.

Är lite fascinerad av hur dessa s.k. vuxna människor beter sig. Deras mentala ålder verkar vara 12 och 14-15 år och inget tyder på att de skulle bli vuxna och komma ur WT-stämpeln, de blir bara värre och värre.

Citat Jonna (till följarna): "Happy Halloween motherfuckers", säger väl allt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in