Citat:
Ursprungligen postat av
Pino555
Håller med, karriären går verkligen framåt och han är duktig på de han gör.
Folk öser positiva kommentarer om hans medverkan i idol såg jag på tv4.
Jag såg inte det programmet, men det är onekligen positivt att han är efterfrågad och det tyder på precis som du skriver, att han är bra på det han gör.
Det ska bli mycket intressant att se dokumentären som jag förstod skulle komma här i början på nästa år. Hade helt glömt bort de korta utdragen som finns att läsa. Vad ska man säga..