2024-11-17, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ejeitcgeirbf462ydf
Varför blir du upprörd av att vuxna kvinnor är sexuellt frigjorda?

Flytta till Afghanistan. Där har de noll rättigheter.

Är inte upprörd, jag fördömer ett äckligt beteende. Att du saknar moral är inte mitt problem. Du kommer gråta innan du fyllt 40.
Citera
2024-11-17, 15:36
Citat:
Vad du kacklar. 🤏🏻🤏🏻🤏🏻
Du är ju värre än en äggsjuk höna.

Men vad är hon frigjord ifrån?

Frigjord från att kallas för pissluder när hon beter sig som ett värdelöst pissluder? Förklara gärna för oss vad hon är frigjord ifrån!
För sex har hon alltid kunnat ha. Redan långt innan Jesus tid fanns det massvis med lösa horor som sålde sig själva eller hade sex gratis med olika män. Det är inget nytt.
Senast redigerad av Anna-Kinberg-Neger 2024-11-17 kl. 15:38.
Citera
2024-11-17, 15:41
Medlem
otellos avatar
En bedrövlig människa som uppenbarligen inte har någonting av värde att tillföra samhället, såklart. Jag tycker synd om föräldrarna.
Citera
2024-11-17, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whak
Minns i slutet på 90 talet / början på 00 talet då jag hade en rulle med en man som satte på 101 kvinnor.
dom var på ert ställe dör han knullade dom "i led".

Så ja även om jag tycker att bå de det kändes ofräscht men även denna kvinna så skiter väl jag i det då det är deraa sak.

Denna?

https://image.tmdb.org/t/p/original/...c4aSlCzOhr.jpg
Citera
2024-11-17, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anna-Kinberg-Neger
Det som stör mig är inte hon eller hennes pengar.

Det som stör mig är att det lösaktiga och dekadenta horbeteende hon uppvisar sakta men säkert börja förvandlas till norm i samhället. Kvinnor och män som horar ut sig, främst kvinnor. Acceptans för homosexualitet och polygami. Individualism till absurdum och att folk behandlar andra som engångsprodukter.

Så det som stör dig har med religion och dess normer att göra. Men det drabbar ju ändå inte dig då hon inte är aktuell som din monogama livspartner…
Citera
2024-11-17, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fetgirig
I vissa fall saknar pengar värde. Hur många gubbar skulle du suga av för en miljon?

Skulle jag vilja ha en miljon snabbt så gör jag ju det som krävs, självfallet. Är det rimligare med ungdomar som skjuter varandra för en femhundring?
Citera
2024-11-17, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Dittling
Snittid 8 minuter.
Så det måste ha varit en lång kö med karlar.

Jag tror förmodligen att varje man bara körde 30 sekunder. Fan tänk om alla skulle köra till avslut och du kommer fram som nr 97.
Citera
2024-11-17, 16:10
Medlem
otellos avatar
Citat:
Har hon skadat någon annan?
Hon skadar samhället genom sitt försök att normalisera ett destruktivt leverne. Du kommer tyvärr inte få ligga mer bara för att du försvarar henne.
Citera
2024-11-17, 16:11
Medlem
Citat:
Tjejerhar rätt att ligga med hur många de vill utan att bli kallade horor.

Så det så.

Eller så kanske det är dags avdramatisera ordet hora och se det så skamligt. Man gör väl vad man vill med sitt liv så länge man inte skadar andra. Finns mycket som är ohälsosamt i livet, som att röka och dricka alkohol. Ens egna val.
Citera
2024-11-17, 16:12
Medlem
Hon är ju porrstjärna, om lite mer amatörmässig sådan. Finns ju tusen videos på henne i action redan. Hon gör lite allt möjligt, bland annat när hon blir nerpissad.

Hon fick säkert bra betalt och givetvis var det hela väldigt uppstyrt. Givetvis ger det bättre publicitet om hon låtsas vara "en helt vanlig tjej som bara gillar att knulla".

Att folk blir upprörda är meningen med hennes marknadsföring, det får henna att sticka ut i mängden från alla andra porrstjärnor.
Senast redigerad av KetaminKajsa 2024-11-17 kl. 16:15.
Citera
2024-11-17, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Skulle jag vilja ha en miljon snabbt så gör jag ju det som krävs, självfallet. Är det rimligare med ungdomar som skjuter varandra för en femhundring?
Nej, det är inte ”rimligare”, man måste dock inte välja mellan två dåliga ting såvida det inte handlar om att finansiera ett missbruk av något slag.

Senast redigerad av Fetgirig 2024-11-17 kl. 16:22.
Citera
2024-11-17, 16:28
Medlem
Om man vänder på det, om du hade fått ligga med 101 porrstjärnor under en dag, fått miljoner för det eller inte ligga alls och 0 kronor. Vad hade du gjort?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in