2024-11-17, 23:21
Medlem
AdamSmiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ejeitcgeirbf462ydf
Varför tycker folk inte det är fint och ok, med frigjorda tjejer, när det anses ok för killar att göra så?

Har du sex med så många på en sådan kort tid så är du en slampa* OAVSETT ditt biologiska kön eller inbillad könsidentitet.

*Framgick det om hon tog betalt? I så fall var hon inte tekniskt sett en hora.
Citera
2024-11-17, 23:24
Avstängd
Boguslaws avatar
Tänk om man hade typ 1 000 000 svenskar som alla är utan könssjukdomar. Sen så bor de i ett eget område och kan ha hur mycket sex som de vill med varandra utan risk för könssjukdomar. Det vore mycket bättre än att det ska vara som nu då risken alltid finns. Riktigt jäkla fattigt just nu med könssjukdomsrisker. Det är säkert p.g.a kyrkan som könssjukdomar sprids mycket mer, för istället för att ha en professionell sexuell rörelse i landet så är det hatat och med könssjukdomar. Hatet mot fria sexet sprider könssjukdomar. Det är lite som med vigvattnet nog. Det verkar sprida bakterier men Guds kraft är många ute efter endå.
Citera
2024-11-17, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riddarborre33
Det finns ju en viss sanning i att det är mer accepterat för män att ligga runt än kvinnor som kanske grundar sig i biologin en aning. Män kan göra fler gravida samtidigt osv.

Men att vem vill ha ett samhälle grundat på biologi och primitiva instinkter då får man ju grottstadiet igen på sikt.

Är det en idyllisk villaförort och en av männen sprnger runt och knullar alals fruar när dom är på jobbet så borde han j ustenas på torget. Vad tror han? Att han ha rätten att sabba allas liv sådär. Då får han ju kolla på porr istället om han är så kåt.

Samma sak om någon snorvalp springer runt och knullar allas tonårsdöttrar i området så min dotter kommer hem och gråter för hon trodde han va kär i henne. En sån snorunge ska man ju hänga bara. Han får ju hålla sig till en.

Samhället har gått åt skogen helt enkelt, finns ju ingen heder längre. Alal bara springer runt och knullar till höger och vänster som att vi lever i någon jävla swingersclub.

Man kan ju kanske låta stockholm va en frizon för dom som vill leva som horor så kan vi andra ha idylliska familjeliv utan massa horkarlar och horor som tror sig ha rätten att springa runt och ha sex med allt och alla.

Du får en sten i huvet mannen, fattar du?

Att vi inte blir imponerade av lättja vet jag inte om det grundar sig helt i biologin.

Nej, de snubbarna kommer ju stöta på problem förr eller senare men det är kvinnor som väljer vem de ska knulla med förutsatt att du lever i ett någorlunda fritt samhälle och det är därför som kvinnor som ligger runt är horor medan män som ligger runt är "kungar".
Skulle du bli lika imponerad av en man som bänkar 60kg som du skulle bli av en kvinna som bänkar samma vikt?
Citera
2024-11-17, 23:50
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
och de kan jag meddela det blir du också...av mig, och högst troligt fler kvinnor, pga din kvinnosyn.

Ja ditt resonemang är väldigt förvirrat och hänger inte ihop, just för att logiken i hur sånna som du resonerar inte hänger ihop.

De flesta människor i dag har sexuella partners...både som ONS och som fasta partners som då och då byts ut...tills de hittar nån de känner att denna person vill jag jag ha som livspartner...skaffa barn med eller vad man nu vill.

Den där fantasin du har att alla enkom ligger med en enda part livet igenom, eller bara med sina pojk ellr flickvänner stämmer inte längre med verkligheten.
Häng med i tiden.

Problem har funnits genom livet, men kvinnors uppmärksamhet har då aldrig varit ett 😂 Än idag som 30+, gift med två barn får jag avvärja försök till frierier rätt ofta.

Det vet jag mycket väl, det är inte så att jag är kristen och sökte oskuld att binda mig med, men det är en jävla skillnad att ha något ons, nån kk etc till att ligga runt hej vilt. För nu som förr, det är en viss typ av personlighet med mindre åtråvärda drag som knullar allt som rör sig. Jag fattar inte hur du lyckas dra kvinnosyn ur röven, är det SM i offerkofta och kvinnokortet är det enda du har att dra?
Jag har exakt samma åsikt om män som släpar hem olika kvinnor på löpande band. En äcklande brist på integritet, man sätter ett lågt egenvärde.

Både jag och min partner hade så klart levt ut och varit med andra innan vi band oss, men de vi varit med har man ändå valt med omsorg.

Men visst, knulla runt du i feminismens tecken, varken jag eller nån annan bryr oss det minsta. Du hittar med all säkerhet en man som inte lägger vikt vid det, så jag ser egentligen inte problemet du har med att en del av oss har andra värderingar.

F.ö kör du med exakt samma resonemang som otrogna män har kört i alla tider; ”Vad har hon att göra med om jag stoppar kuken i nån annan när jag är borta?” Och i praktiken är det ju sant, frågan är bara om hon inte då har rätten att välja bort honom. Eller är det manshat?
Jag hade en bekant som firade sitt 500:e ligg med att hyra ”VIP-hyllan” på en innekrog i kvarteret när vi var kring 23, skulle du säga att de kvinnor som valde bort honom på grund av hans rykte och runtknullande bedrev manshat?
Citera
2024-11-17, 23:53
Avstängd
Boguslaws avatar
Lätt att bli frestad av sådana där kvinnor till mer hedonistisk aktivitet. Även Facebook som varje dag skickar lättklädda tonårskvinnor eller lättklädda unga kvinnor till mig har frestat mig. Fast för att bli av med Islam i Sverige så måste man bli riktigt radikal och använda typ all sin tid till politisk kamp mot Islam och då är massa sex ett stort hinder till att bli av med Islam.
Citera
2024-11-18, 00:00
Medlem
Citat:
Varför tycker folk inte det är fint och ok, med frigjorda tjejer, när det anses ok för killar att göra så?

Den korta versionen är att det grundar sig i evolutionär biologi, en man kan aldrig vara säker på att han är fadern medan en kvinna alltid är modern. En man kan göra många kvinnor gravida medan en kvinna inte kan bli gravid ofta så hon bör vara selektiv.

Det är helt enkelt så att män instinktivt därför ogillar lösaktiga kvinnor.

Man kan tycka vad man vill om det ur ett logiskt perspektiv men det ändrar inte faktumet att det är biologiskt betingat och därav inte en åsikt(snarare instinkt) som kan bytas över en kafferast.

Sedan finns det ju andra aspekter av det hela som dekadens, oförmåga att tygla lustar, emotionellt bagage, risk för sjukdomar, ensamstående mammor som försörjs av det allmänna och liknande.
Senast redigerad av Periodic 2024-11-18 kl. 00:04.
Citera
2024-11-18, 00:05
Avstängd
UppmarksamhetsHoras avatar
Tänker att det kan bli svårare att någon dag ha en monogam relation med en man när man väl bestämmer sig för det och vill ha "kärlek" och familj etc. Om man nu vill ha det.
De flesta killar hade nog backat om de fick reda på att deras dejt blivit plöjd som en åker in absurdum.
I alla fall om det inte finns säkerhet på att det beteende är avslutat.
Sedan kan ju folk vara hyperpolygama på det där sättet av olika anledningar. För vissa är det nog nästan inget de har kontroll över.
Citera
2024-11-18, 00:10
Ombyte förnöjer. 14 timmars hårt arbete, respekt!

Kvinnor är tuffare än män.
Citera
2024-11-18, 00:26
Medlem
GormDenGamles avatar
Är det jämställdhet att en som spelar in porr har sex med många män på kort tid? Vad har jag missat här?
Citera
2024-11-18, 00:28
Medlem
SwizzerNöts avatar
Citat:

Kan du hitta en kille som haft sex med 100 kvinnor samma dag?
Citera
2024-11-18, 00:37
Medlem
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Ombyte förnöjer. 14 timmars hårt arbete, respekt!

Kvinnor är tuffare än män.

Dom är i alla fall klart bättre på att hävda det...
Citera
2024-11-18, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwizzerNöt
Kan du hitta en kille som haft sex med 100 kvinnor samma dag?

Undrar om jag skulle kunna starta en Onlyfans och knulla 101 villiga tjejer i 14 timmar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in