Så mörkt var det ju ändå inte, man såg vad som försiggick. Det borde ha varit kolmörk egentligen. Segt däremot. Hände inte jättemycket. Sen en cliffhanger på slutet.
Nu är det ju välproducerat och bra på alla sätt så jag följer givetvis fortsättningen.
Fan va skumt, jag har för mig att jag såg en annan ending där det var fullt med växterlighet efter den där gränsen som hon passera och allt var bara lögn.
Nu är det helt plötsligt massdöd och kratrer och annan silo
Fan va skumt, jag har för mig att jag såg en annan ending där det var fullt med växterlighet efter den där gränsen som hon passera och allt var bara lögn.
de som blir utskickade ser grönt i sina hjälmar, så när juliette gick ut såg hon grönska.. och efter att de startade om generatorn så glitchade skärmen i cafeterian och visade grönt, så du kanske blandar ihop det lite
senaste avsnittet var helt klart en uppsving, säsong 2 har hittils varit lite väl utdragen
Har bingat säsong två nu under ledigheten.
Tycker att tempot och utforskandet av Silo 17(?) varit riktigt bra. Första gången jag känt någorlunda samma känsla som i Lost och The Hatch.
Uppenbart nu ett par episoder att det finns en tredje person i Silon. Vem tror du att det är?
Har bingat säsong två nu under ledigheten.
Tycker att tempot och utforskandet av Silo 17(?) varit riktigt bra. Första gången jag känt någorlunda samma känsla som i Lost och The Hatch.
Uppenbart nu ett par episoder att det finns en tredje person i Silon. Vem tror du att det är?
Hur har du bringat S2? Apple släpper ju ett nytt avsnitt varje Fredag och dom har ju halva S2 osläppt.