2024-11-17, 10:36
Medlem
S.O.Stolps avatar
Så mörkt var det ju ändå inte, man såg vad som försiggick. Det borde ha varit kolmörk egentligen. Segt däremot. Hände inte jättemycket. Sen en cliffhanger på slutet.

Nu är det ju välproducerat och bra på alla sätt så jag följer givetvis fortsättningen.
Citera
2024-11-17, 11:06
Medlem
Fan va skumt, jag har för mig att jag såg en annan ending där det var fullt med växterlighet efter den där gränsen som hon passera och allt var bara lögn.

Nu är det helt plötsligt massdöd och kratrer och annan silo
Citera
2024-11-17, 15:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Fan va skumt, jag har för mig att jag såg en annan ending där det var fullt med växterlighet efter den där gränsen som hon passera och allt var bara lögn.

de som blir utskickade ser grönt i sina hjälmar, så när juliette gick ut såg hon grönska.. och efter att de startade om generatorn så glitchade skärmen i cafeterian och visade grönt, så du kanske blandar ihop det lite
Citera
2024-12-16, 16:11
Medlem
diseuses avatar
Enligt ett pressmeddelande från Apple kommer det bli en tredje och fjärde säsong, men inte mer.
Citera
2024-12-23, 16:28
Avslutad
senaste avsnittet var helt klart en uppsving, säsong 2 har hittils varit lite väl utdragen
Citera
2025-01-01, 20:53
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ethernal
senaste avsnittet var helt klart en uppsving, säsong 2 har hittils varit lite väl utdragen
Har bingat säsong två nu under ledigheten.
Tycker att tempot och utforskandet av Silo 17(?) varit riktigt bra. Första gången jag känt någorlunda samma känsla som i Lost och The Hatch.

Citera
2025-01-01, 20:59
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Har bingat säsong två nu under ledigheten.
Tycker att tempot och utforskandet av Silo 17(?) varit riktigt bra. Första gången jag känt någorlunda samma känsla som i Lost och The Hatch.

Hur har du bringat S2? Apple släpper ju ett nytt avsnitt varje Fredag och dom har ju halva S2 osläppt.
Citera
2025-01-01, 21:09
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Hur har du bringat S2? Apple släpper ju ett nytt avsnitt varje Fredag och dom har ju halva S2 osläppt.
fram till episod 7 då, uttryckte mig otydligt. 3 kvar.
Citera
2025-01-03, 13:54
Avslutad
oj oj, riktigt spännande slut på avsnitt 8! säsong 2 var lite segdragen i början men nu börjar det verkligen hetta till
Citera
2025-01-11, 19:36
Medlem
Torsuss avatar
Besynnerligt slut på avsnitt 9...antyder att allt är fejk...
Citera
2025-01-11, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torsus
Besynnerligt slut på avsnitt 9...antyder att allt är fejk...

Vad är fejk?
Citera
2025-01-12, 12:09
Medlem
Torsuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Vad är fejk?
Hela historien med varför dom är i silon.

Silon i sig själv är riktig men pakten och alla historier om varför dom är där
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in