2024-11-16, 20:03
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lessler
Ah, sorry för otydligheten! Jag menade att i det inlägg Ovetade citerade mig resonerade jag om det här hur jurister bär sig åt för att avgöra trovärdighet m.m., varvid jag genomgående talade om hur en domstol typiskt sett tänker under överläggningen och hur bedömningen beskrivs i domen. Ovetade påpekade riktigt att innan vi hamnar i rätten ska åklagaren först ha gjort sitt jobb.
Klart som korvspad, tack!
Citera
2024-11-16, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Begriper du inte ens det?
Media släpper gärna fram folk som är uttalade pedofiler
Så att du kommer med att minsann peddomedia tar upp dumpen
är ett tecken på något

Nej, det här blev för konspirationsteoretiskt för min smak! Lycka till med din heliga strid mot pedofildödsknarkarmedia som stöttar alla fruktansvärda pedofiler i maktens korridorer ...
Citera
2024-11-16, 22:04
Medlem
argaangelicas avatar
Robban kan bortses, denna gång är han inte seriös! Hade varit värre med Uppdrag granskning. En blir så förbannad och arg på hetsjakten på Sara, är det för att hon är en stark och smart kvinna som skaver? Eller att hon kämpar för utsatta?
Citera
2024-11-16, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Robban kan bortses, denna gång är han inte seriös! Hade varit värre med Uppdrag granskning. En blir så förbannad och arg på hetsjakten på Sara, är det för att hon är en stark och smart kvinna som skaver? Eller att hon kämpar för utsatta?

Nä, det är för att hon narrat folk på lover.
Citera
2024-11-16, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wrath-preface-heap

Även OM det nu skulle vara så så är de som dyker upp för att våldta barnet 100ggr värre.
Så inte lite patetiskt att gnälla om det
Citera
2024-11-17, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Vart kan du läsa att jag kämpar för Sara o dumpen?
Det jag ibland undrar och ibland ifrågasätter är om det ni skriver och om det är sant.
Och hitintills har alltid visat sig att det mesta är rena fantasier, oerhört tröttsamt

Skillnaden på mig och er är jag vill se vad som är sant samt att jag inte vill att det ska vara på ett visst sätt.
Men det är sjukt tröttsamt att se 4-5 autister sitta och runka ihop till rena fantasier
Har du sett 4-5 autister som suttit och runkat? Jag vågar nästan tro att du far med osanning. Upp till bevis.
Citera
2024-11-17, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
För att använda lite dumplingargumentation.

Källa på att hon är stark, smart eller kvinna?

Eller för all del någon form av belägg för att hon gjort något för någon utsatt utöver hennes egna ord?
Citera
2024-11-17, 06:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
PruttSara är en av de huvudmisstänkta. Att hon släppte en drama/deckar -litteratur på sin egna hemsida. Där hon fabricerade sina egna "bevis" som enligt henne själv skulle rentvå henne. Det är inget som en normal funtad försvarsadvokat kommer ens ta upp i kommande förhandlingar. Det blir snarare åklagaren som kommer trycka på olika delar i romanen.

Hade duon varit oskyldiga och utsatt för en "komplott". Så är det normala förfarande att skaka på huvet och välja att inte kommentera det. Det kommer ju framgå tydligt i senare skede isåfall.

Nu lägger PruttSara ut en kilometerlång text där hon berör fan och hans moster. Vi är nere på skruv och mutter nivå här. Det tyder på att hon och sjöfläsket och en rad andra är skyldiga till mycket mer än vad som hittills kommit fram.

Där tror jag du har något!!

Det som framkommit nu är bara skrapet på ytan.

Sara har nog lite anledning att vara liiite orolig.

De försöker nu skapa dokument för att korrigera men det kommer bara sänka dem ännu mer.

Dumpen gör ett jättebra jobb men tyvärr så handlar det inte längre om att skydda barn utan det är bara pengar pengar och pengar.

Länge lever swish.
Citera
2024-11-17, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wrath-preface-heap

Är nog inte så många som fattar vad du menar med lover haha

Men helt klart lurar hon folk på pengar.
Citera
2024-11-17, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Beakta att Dumpen gör barn rädda, barn är på TikTok och där länkar de till Dumpen, bra att barn blir informerade om risker, men det som avgör är hur de blir informerade. Kan inte avgöra risken för att barn blir skrämda, men sättet som informationen hamnar i ungarna bör avvägas. Jämför med att prata om krig med barn, det bör göras med omsorg, och inte bara mot barn, utan mot alla. Fel sätt att informera kan göra stor skada och begränsa i ett fortsatt liv.
Jag har iof inte sett den på Tiktok men betänk att många barn för att inte säga alla blivit varnade av sina föräldrar som små (inklusive jag själv) att "inte prata med främmande män som kan vara farliga", vilket kanske ledde till att man när man var liten och var ute och lekte blev lite rädd när man såg en ovårdad alkis
Citera
2024-11-17, 09:28
Medlem
Britte-Maries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Finns säkert någon annan här som sitter på registerutdraget. Fast vad som framkommit här i tråden skall det vara narkotikarelaterat och mycket trafikrelaterat. I vanlig manér så blev det någon drograttfylla och självklart fortsatte hon köra utan kort. Finns säkert något hot mot tjänsteman och liknande. Brukar följa ett visst mönster det där.

Skall tydligen finnas massa ungar som soc plocka av henne direkt på BB. Går ju lite stick i stäv med att framställa sig som barnens beskyddare när man inte ens är kapabel att ta hand om sina egna.

Bevis?
Citera
2024-11-17, 10:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Britte-Marie
Bevis?

Det har tidigt i tråden visats registerutdrag om c:a 30 domar, omfattande huvudsakligen trafikbrott med knarkinslag, körande av oregistrerade och obesiktigade fordon, olovligt brukande av fordon, etc.

Beträffande att barnen var omhändertagna, har Sara själv varit "öppen" med det.
Senast redigerad av Brooz 2024-11-17 kl. 10:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in