Citat:
Ursprungligen postat av
Gipsy-tears
Undra om inte Sara sitter med sitt triumfkort i rockärmen för annars skulle man inte vara så där kaxig och svinga med allt och alla.
Citat:
Ursprungligen postat av
KaninHitler
Hon är ett kriminellt tjackluder....de är liksom sådana. Det är hennes personlighet.
Även om jag inte är så förtjust i ordvalet så är jag helt ense med dig i sak:
Den där typen av beteenden är oerhört vanligt i socialgrupp 3. De saknar (nästan) helt förmåga att läsa av sin egen kapacitet i förhållande till andra, vilken juridisk situation de befinner sig i eller om de befinner sig i underläge eller överläge.
Resultatet blir helt ologiska beteenden: de kan skrika till insatsstyrkan att de ska hålla käften mitt under pågående insats, be sin egen advokat att fara åt helvete mitt under rättegång eller myndigt förklara för specialpedagoger och psykologer att deras 9-åring minsann är jätteduktig på matte mitt under särskoleutredningen.
Det är fullkomligt uppenbart att hon inte har förstått hur allvarlig situation hon befinner sig i när en f.d. justitieminister har polisanmält och en granskning pågår i nationell media. Det hjälper liksom inte att egga upp sig själv och 100 livets hårda-supportrar i det läget. I själva verket behöver hon hjälp av (minst) en mediastrateg och en advokat innan hon delar ens en halv meningsbyggnad på sociala medier ...