Citat:
Ursprungligen postat av
Carlbom
Jo, en aning har vi visst. En misstanke kan vara en aning och att låtsas som om det inte finns indicier och saker som pekar åt ett visst håll bara för att en officiell dom inte finns än är bara autistiskt.
Men du får gärna tro att om den rika familjen sagt till IK att de väljer ett annat dyrt privat alternativ så skulle Dumpen fortfarande undanhålla publiceringen p.g.a självmordsrisk. Min känsla och misstanke (kalla det aning om du så vill) är att Dumpen då direkt hade publicerat gäddan.
Vill du själv anse du inte har en aning och inte kan se sammanhang eller pussla ihop indicier för att göra en kvalificerad gissning så får det stå för dig. Jag är av annan åsikt.
Du får tro vad du vill.
Och ja troligtvis så hade han publicerats direkt om han inte hade gått på behandling.
Men de har sagt att han kommer att publiceras oavsett
Det lär ju inte vara peddot själv som betalar då han uppenbart är obotbar
Men det kan vara så att familjen ger honom en sista chans
Och har dealat till sig att de köper 6-8 månaders behandling innan han publiceras.
Och vad vet vi han kan ha legat på psyk och snyftat och det kan ju vara så att de märker att behandlingen inte fungerar så att de har fått förlänga den flera ggr
Och ja alla måste få in pengar för att kunna driva sina verksamheter vidare.
Kan inte tänka mig att speciellt många gäddor har gått på någon behandling överhuvudtaget
Vi vet nu vad du tror och står i frågan.
Men jag hoppas verkligen inte att du likt autisterna i tråden kommer med samma sak en ggn i veckan
Det är ingen diskussion att komma med samma sak eller fantasier en ggn i veckan