2024-11-17, 08:19
Medlem
Stackars barn !!
Citera
2024-11-17, 08:25
Citat:
Ursprungligen postat av Bulllen
Ja, på fotot i artikeln ser de ju mer ut som mor och son än som ett kärlekspar:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-ska-bli-mamma

De kanske har ett icke-vanilj-sexliv. Kom till maaaammaaaa…. 😎

Hade du sagt så om det var en äldre man med en yngre kvinna? Har två själar hittar varandra, så kan de väl då leva ifred.
Citera
2024-11-17, 08:30
Medlem
Mr.Swedens avatar
Ändå någonting fint med att synskadade män kan bli fäder.
Citera
2024-11-17, 09:40
Medlem
SegerHelg88s avatar
Hoppas batikhäxan får missfall.
Citera
2024-11-17, 09:58
Medlem
Skattmasen08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PalmeKiller
Stor villa i Enskede . Så hon är verkligen sossepamp. Riktig qusling sosse som vill förstöra Sverige med mångkultur och ingen hederlig Erlander sosse som lämnade tillbaka pennnorna till statsverket och trodde på det homogen trygga Sverige som inte hade USA ras problem.

Lägenhet i Älvsjö när jag kollar på nätet. Varifrån har du fått dina uppgifter?
Citera
2024-11-17, 10:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skattmasen08
Lägenhet i Älvsjö när jag kollar på nätet. Varifrån har du fått dina uppgifter?

Du har rätt.. Hon verka bo ibland terrorister , en granne har terrorstaten Palenstina flagga på sin balkkong

https://www.google.com/maps/@59.2777...oASAFQAw%3D%3D
Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
Hoppas batikhäxan får missfall.

Väl härlig med ytterligare en sisseslöa unge kan växa upp sosse pamp. Se bara på alla 30 åriga SSU brolier som har blivit Kommunalråd, det enda dom klara av göra är att höja skatterna.
Senast redigerad av PalmeKiller 2024-11-17 kl. 10:09.
Citera
2024-11-17, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starogen
Hade du sagt så om det var en äldre man med en yngre kvinna? Har två själar hittar varandra, så kan de väl då leva ifred.

Jag råkade typ kränka ett par som kom in med en barnvagn på café en gång. Jag tog för givet att det var en dotter som kom in med sin pappa. Jag hjälpte till med nåt och råkade säga nåt om ”morfar”. Men den jag trodde var morfadern var i själva verket barnets gamla pappa.

Ser ett par ut som mor och son eller far och dotter så är det ju så bara.
Citera
2024-11-17, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sweden
Ändå någonting fint med att synskadade män kan bli fäder.

😄

Fast nånting såg han ju ändå hos henne… de har lyckats göra barn.
Citera
2024-11-17, 12:37
Medlem
tryffs avatar
Med tanke på hur hon ser ut misstänker jag labratorie ligger bakom. Jag skulle aldrig få upp den.

Men vad är det för mesig man. Han måste ju helt totalt sakna självkänsla?

Här googlade jag och såg att hon hade två barn i ett tidigare äktenskap så hon hade nog inte prioriterats. så jag gissar att det är äkta.

Nån som vet vem mannen är? stefan johansson är för vanligt för att hitta.
Senast redigerad av tryff 2024-11-17 kl. 12:43.
Citera
2024-11-17, 12:50
Citat:
Ursprungligen postat av Bulllen
Jag råkade typ kränka ett par som kom in med en barnvagn på café en gång. Jag tog för givet att det var en dotter som kom in med sin pappa. Jag hjälpte till med nåt och råkade säga nåt om ”morfar”. Men den jag trodde var morfadern var i själva verket barnets gamla pappa.

Ser ett par ut som mor och son eller far och dotter så är det ju så bara.

Idag vet man aldrig. 70-åringar som vill bli föräldrar finns det också i den nya världen. Man kan köpa mycket. Konstig ålder att bli mamma när man är 49.
Citera
2024-11-17, 13:12
Medlem
Så jävla elakt att föra så mot ens barn.

När ungen är 25 är det väldigt troligt att tanten är död eller bara ha några år kvar att leva, eller är i fysiskt eller mentalt dålig form.

Min pappa var 47 när han fick mig och dog när jag var 31, så han blev ju hyfsat gammal ändå.
Inte bara det, hans hälsa började svikta redan när jag var 15 då han fick problem med ryggen, nåt år efter var det knän som inte funkade och ytterligare nåt år senare fick han en liten hjärtinfarkt, tror det var när jag just hade avslutat min universitetsutbildning.

Absolut var han en superbra pappa, men jag hade ju önskar att han kunnat va lite mer aktiv, mer lekfull, och så.

Vi vet inte hur länge vi lever men om man antar att man kommer dö vid 70-90 års åldern vilket de flesta gör så är det korkat att skaffa barn när man är över 45.
Citera
2024-11-17, 13:26
Medlem
Baisianuss avatar
Vi kan nog förutsätta att barnet blir ett fall för LSS senare i livet. Så gamla kvinnor föder sällan friska barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in