2024-11-16, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Det är helg = bråk och KFM.

Artikeln stämmer bra in på honom, fy vad pinsamt det måste vara.
Citera
2024-11-16, 20:24
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Jag upptäckte precis att han gjort sin insta privat… o det ser ut som att dom 2 inte följer varann igen.. det var ju inte så länge sedan dom var osams.. hur orkar dom 🤯

Citat:
Ursprungligen postat av banal
Igår skrev jag ang deras havererande tittarsiffror:

Det blev kanske ett fejkat helgbråk istället.

Det har du rätt i… haha
Citera
2024-11-16, 20:27
Medlem
Citat:
Det låter som kräket.

Kan vara så att dator och mobiler är beslagtagna av polis, och ännu undersöks. Då har de sakerna inte kommit till KFM än. Kläder, teve och smycken kan också finnas hos polis medan man undersöker om inköpen kommer från brottslig verksamhet.

Eller så ägde han noll av värde.

Utan fjärrkontroll, nu måste dvärgen knappa på tvns sidoknappar för att byta kanal.
Citera
2024-11-16, 20:27
Medlem
Citat:
Det låter som kräket.

Kan vara så att dator och mobiler är beslagtagna av polis, och ännu undersöks. Då har de sakerna inte kommit till KFM än. Kläder, teve och smycken kan också finnas hos polis medan man undersöker om inköpen kommer från brottslig verksamhet.

Eller så ägde han noll av värde.

Det mesta stämmer ju in på honom, han har ju sagt ett tag nu att sakerna kommer tillbaka snart men det har vi inte sett en.
Citera
2024-11-16, 20:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Julia kan ju inte köra barnet till förskolan i Linköping varje dag. Och jag tror inte man får ha barn på 2 olika förskolor.

Jo, om kommunerna går med på att betala mellanskillnaden så går de..
Citera
2024-11-16, 20:31
Medlem
MP-44s avatar
måste vara jobbigt att vara chrippa nu. no cash no hope. han kan inte hyra en bil för han har skulder. och ingen kan låna honom en bil, för då kan den beslagtas av kronofogden. och om det var hos honom fogden var igen så hittade dom en fjärrkontroll. det är bigga stålar nu. det flyger. några hundra tittare på kick som väntar på att han ska slänga ur sig grodor som ställer till det för sig ännu mera. mera cancelled än såhär kan man fan inte bli. youtube vägrar sätta på adsence på hans youtube kanal också. så inga pengar där heller.

inga konton. inget bank id. men det finns tanter som tycker han är häftig iaf. sicken tröst.
Citera
2024-11-16, 20:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MP-44
måste vara jobbigt att vara chrippa nu. no cash no hope. han kan inte hyra en bil för han har skulder. och ingen kan låna honom en bil, för då kan den beslagtas av kronofogden. och om det var hos honom fogden var igen så hittade dom en fjärrkontroll. det är bigga stålar nu. det flyger. några hundra tittare på kick som väntar på att han ska slänga ur sig grodor som ställer till det för sig ännu mera. mera cancelled än såhär kan man fan inte bli. youtube vägrar sätta på adsence på hans youtube kanal också. så inga pengar där heller.

inga konton. inget bank id. men det finns tanter som tycker han är häftig iaf. sicken tröst.

När ska kronan varit där ? Inte idag för o ta en kontroll iaf då dom har nya laptop, tv , Ipad och skärmar..
Citera
2024-11-16, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Fast lilla C hade ju fått en plats på förskolan och en dag då hon skulle börja, så då måste Julia ha godkänt det, annars skulle hon ju inte erbjudits en plats.

Hör med Linköpings kommun hur ansökan går till när föräldrarna bor i olika kommuner, och i vilket skede i ansökan båda vårdnadshavarna måste godkänna för att den ska gå igenom.
Citera
2024-11-16, 20:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Hör med Linköpings kommun hur ansökan går till när föräldrarna bor i olika kommuner, och i vilket skede i ansökan båda vårdnadshavarna måste godkänna för att den ska gå igenom.

Om han ansökt så ska den godkännas av henne och KOMMUNERNA för att få igenom de då de handlar om en kostnadsfråga...

Jag vet själv då jag gått igenom de här..

Jag ansökte, min exsambo fick godkänna plus kommunerna och dom "betalade någon mellanskillnad" på mitt barns förskolekostnad. Inte alla kommuner som går med på de.. vi bor 2 timmar bort ifrån exsambon..
Senast redigerad av Kommissarien1989 2024-11-16 kl. 20:42.
Citera
2024-11-16, 20:40
Medlem
https://www.expressen.se/noje/polisens-tillslag-tog-influencerns-tv-fjarr/

Gäller Skabbe va?
Citera
2024-11-16, 20:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av RuudVanNistelrooy
https://www.expressen.se/noje/polisens-tillslag-tog-influencerns-tv-fjarr/

Gäller Skabbe va?
Ja, har redan diskuterats.
Citera
2024-11-16, 20:57
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zader
Allt annat i texten stämmer ju in på Chrippa?
Jo, men det står ju att dem bara fick en fjärrkontroll att sälja.
Vad hände med datorn, tvn, ipaden, mm?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in