2024-11-16, 19:46
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zader
Polisens tillslag: Tog influencerns tv-fjärr

https://www.expressen.se/noje/polisens-tillslag-tog-influencerns-tv-fjarr/

Måste vara Chrippa?
Det låter ju som att dem bara fick med sig fjärrkontrollen. Hos chrippa tog dem ju även tv och dator. Så det där borde ju inte gälla chrippa?
Citera
2024-11-16, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Det låter ju som att dem bara fick med sig fjärrkontrollen. Hos chrippa tog dem ju även tv och dator. Så det där borde ju inte gälla chrippa?

Allt annat i texten stämmer ju in på Chrippa?
Citera
2024-11-16, 19:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Förmodligen bråkat ännu igen.

Eller så har Linnea återigen haft kul med nån arab o haft sex som vanligt.
Det är helg = bråk och KFM.
Citera
2024-11-16, 19:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av zader
Allt annat i texten stämmer ju in på Chrippa?
Ja det är det.
Citera
2024-11-16, 19:53
Medlem
Citat:
Jo, men blir ju jobbigt om hon har rutiner bara var annan vecka. Chrippa och Julia har ju inte lyckats hålla rutiner på egen hand.
Förskolan kommer ju tvinga chrippa till att ha rutiner, men Julia kommer ju troligen fortsätta som tidigare. Vilket också blir jobbigt för barnet.
Men soc kanske kan hjälpa dem så barnet har rutiner hela tiden och inte bara varannan vecka.

Ja, det får vi hoppas.
Citera
2024-11-16, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Jag upptäckte precis att han gjort sin insta privat… o det ser ut som att dom 2 inte följer varann igen.. det var ju inte så länge sedan dom var osams.. hur orkar dom 🤯

Dvärgen och Linnea?
Citera
2024-11-16, 19:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Dvärgen och Linnea?
Japp exakt.
Citera
2024-11-16, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Jag upptäckte precis att han gjort sin insta privat… o det ser ut som att dom 2 inte följer varann igen.. det var ju inte så länge sedan dom var osams.. hur orkar dom 🤯

Igår skrev jag ang deras havererande tittarsiffror:
Citat:
Hur ska paret skapa drama nu då...?

Skabbes tittarsiffror:
https://ibb.co/y636hRk

Skabbelinas tittarsiffror:
https://ibb.co/CHg3tV6

En dramavideo på YT redan på tisdag, kanske?

Det blev kanske ett fejkat helgbråk istället.
Citera
2024-11-16, 20:12
Medlem
Citat:
Så du tror Chrippa och Julia är bra föräldrar och det finns inget behov för soc att vara inblandad?
För tror du det finns behov för soc då kan det ju finnas rimlig orsak att Linnea anmält till soc, om hon nu ens gjort det.

Jag tror personligen inte Linnea anmäler till soc sedan januari. Och Julia har ju en historia av att ljuga mycket, så man ska nog ta det hon säger med en nypa salt.

De jag reagerar på är att ett flertal anmälningar har kommit in lägligt inför möten, samt att det är konstigt att man väljer att springa efter med barnet i handen när C skriker på J hon kunde ha stannat inne med barnet om hon nu vill skydda barnet för bråk mellan föräldrarna.
Jag har hört från en källa som har insyn att mötet som hölls förra veckan med soc så framkom det misstanke om att L har gjort någon anmälan vilket ledde till bråk mellan C & L.
C lär ju ändå känna att L går bakom hans rygg.
Citera
2024-11-16, 20:15
Medlem
Citat:
Ja. Och Julia har ju rätt att neka att skaffa nytt pass.
Så chrippa får ju acceptera det.
Dock tror jag Julia gör det för att jävlas med chrippa. Men chrippa gör säkert saker för att jävlas med Julia också.
Soc har ju sagt att dem båda har samarbetssvårigheter.

Ja dom jävlas mot varandra helt klart, men som jag förstod på Julias live idag så har dom olika punkter dom båda måste följa nu bland annat att flickan inte ska ses på socialamedier.
Citera
2024-11-16, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Var det inte bland annat flertal anmälningar där i januari/februari som lyckades pricka in varje gång Kräftan skulle på möte med socialtjänsten?
Den person måste ha vetat om samtliga tider.

Man kan undra varför Socialtjänsten skulle misstänka L av alla.
Det kan bli mycket intressant det här.

Jo det stämmer och jag antar att det är därför soc har lagt ihop pusselbitarna om vem det kan vara.
Citera
2024-11-16, 20:19
Medlem
Citat:

Det låter som kräket.

Kan vara så att dator och mobiler är beslagtagna av polis, och ännu undersöks. Då har de sakerna inte kommit till KFM än. Kläder, teve och smycken kan också finnas hos polis medan man undersöker om inköpen kommer från brottslig verksamhet.

Eller så ägde han noll av värde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in