2024-11-16, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Varför blir inte Rask Bannad eller Cancelled från Tuben? Frågan är berättigad. Bajsmannen har ju använt följare att massanmäla och det får man ju inte! Att Rask är skakad är uppenbart, men följarna är ett gift för honom, Rask tror att han är gud själv. Lite så är det.
Baronen har alltid koll på regler och rättigheter. Framförallt sina rättigheter som konsument.
Citera
2024-11-16, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Varför blir inte Rask Bannad eller Cancelled från Tuben? Frågan är berättigad. Bajsmannen har ju använt följare att massanmäla och det får man ju inte! Att Rask är skakad är uppenbart, men följarna är ett gift för honom, Rask tror att han är gud själv. Lite så är det.
Contentgranskarna i Indien skiter väl i vilket...
Citera
2024-11-16, 18:44
Avslutad
Såg en video nyss när han pratar om att han mår dåligt över sin boendesituation? Inte hängt med, men trivdes inte han i sin bostad sade han förr? Varför vill han flytta?
Citera
2024-11-16, 18:49
Medlem
Krakatoas avatar
Här är liven från igår. Karln sitter alltså och tittar på gamla svenska filmsnuttar och tycker det är jätteroligt hur de pratar. Är det det här som är "jag jobbar med youtube"? Nu har jag aldrig sett en live med t.ex. Anjo, Motvikt eller Vadärproblemet men jag kan TÄNKA MIG att det finns lite mer substans i deras livesändningar...

https://www.youtube.com/watch?v=OIQSk40qV-w
Citera
2024-11-16, 18:59
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Här är liven från igår. Karln sitter alltså och tittar på gamla svenska filmsnuttar och tycker det är jätteroligt hur de pratar. Är det det här som är "jag jobbar med youtube"? Nu har jag aldrig sett en live med t.ex. Anjo, Motvikt eller Vadärproblemet men jag kan TÄNKA MIG att det finns lite mer substans i deras livesändningar...

https://www.youtube.com/watch?v=OIQSk40qV-w
Det är fredagsmys med hela familjen, då smiter Kickass-farsan iväg in till sovrummet för att kolla på en 70 år gammal film med följarna.

Familyiseverything
Citera
2024-11-16, 19:20
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det är fredagsmys med hela familjen, då smiter Kickass-farsan iväg in till sovrummet för att kolla på en 70 år gammal film med följarna.

Familyiseverything
Jag tror det är därför han alltid tjatar ”Älskar dig!” till barnen, Therese och Ludde (ja, även till sin bror efter telefonsamtal). Lyssna också på hur han säger det. Kryper i hela kroppen när man hör det.

Han vet med sig att han i realiteten inte är där för dem så därför måste han överanvända frasen.
Citera
2024-11-16, 19:35
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Jag tror det är därför han alltid tjatar ”Älskar dig!” till barnen, Therese och Ludde (ja, även till sin bror efter telefonsamtal). Lyssna också på hur han säger det. Kryper i hela kroppen när man hör det.

Han vet med sig att han i realiteten inte är där för dem så därför måste han överanvända frasen.
Love bombing, en manipulationsteknik narcissisten använder när han misstänker att han kommer bli lämnad.

Hörde ni att han sa att han känner Leonidas och pratar med honom ibland? Haha, vilket fullkomligt skitsnack, sådär säger han bara därför att Chrippa hänger med honom och han är avundsjuk på det, allt Alexander vill är att bli bjuden på en d-kändisfest.

Jag vet, hela han är bara så sjukt falsk och obehaglig.
Citera
2024-11-16, 19:59
Medlem
Snart här:

https://old.bitchute.com/video/OSXrh7JQqoVE/
Citera
2024-11-16, 20:16
Avslutad
Så länge Carl Fredrik fortsätter att gråta ut på Youtube,så kommer det inte bli något nytt boende för familjen Rask. Carl Fredrik måste ta av sig offerkoftan och inse att det är HAN som är problemet. Tips från coachen: ta bort din fucking Youtubekanal och SKAFFA ETT JOBB DIN LATA JÄVLEL!

Edit: Enligt senaste videon har familjen Rask elkostnader på 3 000 kr/månad. Hur fan är det ens möjligt när de bor i en skokartong? Är det Carl Fredrik som klantat till det i vanlig ordning och skaffat ett elavtal med en massa tilläggsavgifter och annan skit?
Senast redigerad av Martensite 2024-11-16 kl. 20:27.
Citera
2024-11-16, 20:32
Medlem
abvs avatar
Jag tror inte rask förstår att trobo försöker bli av med dem helt och hållet

Edit: gött att se att han inte behöver förbereda sig en hel dag för att ringa ett samtal längre
Senast redigerad av abv 2024-11-16 kl. 20:39.
Citera
2024-11-16, 20:40
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Jag tror inte rask förstår att trobo försöker bli av med dem helt och hållet
Jag tror att Trobo inte vill lyfta ett finger så länge de bor där de bor och betalar hyran. Är nu hyran så extremt dyr för en trea så är den svår att hyra ut. Dessutom har rökelsemannen rökt in den i tio år.

Tänk vad han måste återställa innan han kan flytta ut. Ljusslingor och lakan i taket samt döda släktingtavlor till förbannelse. Köp redan nu en rejäl tub med spackel!

3000kr/mån i el?! Det kan han ju inte beskylla Trobo för! Hyresgästen får fixa det själv och Mr NollKoll har säkert valt det bästa (för elbolaget).
Citera
2024-11-16, 20:41
Medlem
Zizzoerps avatar
https://www.blocket.se/annons/sodermanland/karleksfull_familj_soker_ny_bostad_for_langsiktigt _boend/1208103672
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in