Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-21, 20:56
Medlem
knark-kungens avatar
Walter, vänd på mössan, sådär går inte du med mig.

https://youtu.be/q5uS023Dd0w?si=pU7lrzoVIOy79pmC

1:50

Inte helt lätt att leva i skuggan av en stor youtubekändis
Citera
2024-10-21, 21:38
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LGD
Allt för att provocera. Har du förresten länken till videon med snubben han köpte den av? Minns att den hade med en svennes barndom (hans) vs en blattes barndom, att göra. Minns att snubben han köpte jackan av, himlade med ögonen mot honom. Och om man ska läsa av kroppsspråk, var han inte alls särskilt förtjust i Baronen.

Den jackan köptes inte utan den var en betalning för ett samarbete. Dem gjorde ett samarbete som gick ut på att killen som hade hemsidan med dessa jackor fick utrymme på Skräphögens kanal i form av två videor, där han blev intervjuad av Baron Af Sned-skägg.

Skattesmitaren Baron Af Projektion har även försökt sälja denna jacka via Instagram men utan framgång, han har även inte deklarerat detta samarbete i sin bokföring.

Till sist: Vakna upp framstjärtar, han knullar er i röven.
Citera
2024-10-21, 22:04
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88
Den jackan köptes inte utan den var en betalning för ett samarbete. Dem gjorde ett samarbete som gick ut på att killen som hade hemsidan med dessa jackor fick utrymme på Skräphögens kanal i form av två videor, där han blev intervjuad av Baron Af Sned-skägg.

Skattesmitaren Baron Af Projektion har även försökt sälja denna jacka via Instagram men utan framgång, han har även inte deklarerat detta samarbete i sin bokföring.

Till sist: Vakna upp framstjärtar, han knullar er i röven.
Nej, Rask fick rabatt på jackan - han fick den inte gratis.

Sen har han dessutom låtsats att jackan såldes - vilken uppenbarligen var lögn.
Det är å andra sidan lögn om de djur som ingår i jackan - minns inte vilket av dem, om det var mink, som är inte har den behåring som finns i jackan.
Citera
2024-10-21, 22:12
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker

Här är en bloggpost som behandlar jackan, och hur Baronen skröt om hur många djur man använt för att tillverka den.

https://nyheter24.se/bloggbevakning/...lexander-rask/

Gillar kommentarsfältet, ser ut ungefär som här.
Citera
2024-10-21, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Gillar kommentarsfältet, ser ut ungefär som här.

Det är så det brukar se ut när det inte är Marodören själv som kontrollerar flödet. Då kommer den dominerande uppfattningen om honom fram. Idioten försöker framställa det som att de flesta tycker han är så härlig och normal, det är bara en liten klick flashbackare som föraktar honom. När sanningen snarare är att det är flashbackarnas åsikter om honom som är representativa för befolkningen i stort. Bara det att flashbackarna utgör en liten del av den skaran som har ett självskadebeteende, och följer dåren trots att man helst bara skulle vilja banka in ansiktet på honom.
Citera
2024-10-21, 23:04
Medlem
Han borde kolla upp den där äckliga hostan. Förstår inte baronen att han själv har skulder hos kronofogden indirekt? Han sitter och pratar om hur andras skulder tickar på med räntan. Han är så jävla dum i huvudet.

Han undrar om det är lagligt att äta på restaurang och resa med skulderna som Chrippa har. Motfråga till idiot jäveln, köpa elsparkcyklar, äta McDonalds och slösa på diverse skräp? Inte olagligt men du är ju för tusan lika jävla dålig.

Rolig spaning, har ni sett hur Baronen och hans följare pratar om intellektuell funktionsnedsättning i kommentarsfältet? Dom anklagar Chrippa för att ha en sådan. 80% i kommentarsfältet har ju både intellektuella funktionsnedsättningar och fysiska.
Citera
2024-10-21, 23:11
Medlem
Jag fastnade i nästan 20 minuter på hans instagramstory. Han klistrar leopardtyg på buxor och jacka, och flashar med sunkfingrarna och nagellacket. Givetvis visar han frågor han fått i snusklådan oh är sig själv.
Jag nöjer mig inte med örfilar ikväll. Jag vill se honom längst fram i en bilolycka med hans idiotiska nylle krossat. Jag är uppriktigt förvånad över hur han kommer åt mig, hux flux så är min mobbarpersonlighet tillbaks och han är min enda måltavla.
Citera
2024-10-21, 23:22
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Jag fastnade i nästan 20 minuter på hans instagramstory. Han klistrar leopardtyg på buxor och jacka, och flashar med sunkfingrarna och nagellacket. Givetvis visar han frågor han fått i snusklådan oh är sig själv.
Jag nöjer mig inte med örfilar ikväll. Jag vill se honom längst fram i en bilolycka med hans idiotiska nylle krossat. Jag är uppriktigt förvånad över hur han kommer åt mig, hux flux så är min mobbarpersonlighet tillbaks och han är min enda måltavla.
Du är verkligen inte ensam .. och hade inte bölgrodan gråtit hos sin "personliga kontakt hos polisen" .. dock med lögner och påhitt .. så hade han inte kunnat sitta vid sin YT nu.

Det finns dock ett ordspråk som säger "klockan tickar" .. det kanske är samma klocka som han förfäder på väggarna har .. för fy fan vad de måste vrida sig i graven av att ha en sån odugling som ättling.
Senast redigerad av micro113 2024-10-21 kl. 23:24.
Citera
2024-10-21, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Han borde kolla upp den där äckliga hostan. Förstår inte baronen att han själv har skulder hos kronofogden indirekt? Han sitter och pratar om hur andras skulder tickar på med räntan. Han är så jävla dum i huvudet.

Han undrar om det är lagligt att äta på restaurang och resa med skulderna som Chrippa har. Motfråga till idiot jäveln, köpa elsparkcyklar, äta McDonalds och slösa på diverse skräp? Inte olagligt men du är ju för tusan lika jävla dålig.

Rolig spaning, har ni sett hur Baronen och hans följare pratar om intellektuell funktionsnedsättning i kommentarsfältet? Dom anklagar Chrippa för att ha en sådan. 80% i kommentarsfältet har ju både intellektuella funktionsnedsättningar och fysiska.

Det är ju en helt annan sak ifall Rask köper grejer HAN behöver!

Köper han elsparkcykel så är det för att han behöver det.

En av Sveriges mest framgångsrika buisinessman behöver alla redakap som får honom stt utföra sina ärenden på kortast tid. Att du ens har mage att ifrågasätta vår intelligenta buisinessman Carl Fredrik Alexander Rask?!
Citera
2024-10-21, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser

Håller med! Min mobbarmentalitet avtog under skolan men Rasken väcker den till liv igen. Hans odrägliga beteende provocerar så pass att man vill sänka honom ibland.

Han är liksom det perfekta mobboffret också. Lättkränkt, impulsiv och rädd. Så lätt att få en sån person i gungning.
Senast redigerad av Ralfhead 2024-10-21 kl. 23:34.
Citera
2024-10-22, 00:56
Medlem
Citat:

Baronen är så lågbegåvad så det är sjukligt.
Ett IQ under 70 garanterat!
Citera
2024-10-22, 01:39
Medlem
nullbytes avatar
Citat:
Han borde kolla upp den där äckliga hostan.
Hostan beror, enligt Baronen själv, på hans kvalster allergi. Något i det stuket. Han berätta det i en Instagram story för någon dag sedan. Måste börja spara hans stories, finns en del guldklimpar är. Kolla bara hur han posar nu med sin jacka och jeans som han limmat på olika mönster. Jeansen är helt fläckiga av lim, men det är punk tydligen. Hade han varit 15-år så hade det varit ok. Men en vuxen karl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in