2024-11-16, 01:54
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knarkmamma
Jag har inte koll på hur Studiefrämjandet hanterat det (än, en av mina närmre vänner känner alla i musiksvängen så han lär få reda på hur snacket gått hos Studiefrämjandet, tänkte fråga honom om någon vecka).
Det var skolan som barnet gick på som agerade igår och pratade med både barnet och föräldern samt fixade samtalsstöd. Kollegan berättade om det idag på fikarasten.
Det är verkligen olika hur skolor hanterar sådant här. I det här fallet verkar det ju ha skötts på ett ypperligt sätt till skillnad från #483, fritidspedagogen i Borlänge, som ju var rena skräckexemplet på usel hantering.
Citera
2024-11-16, 03:08
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Det är verkligen olika hur skolor hanterar sådant här. I det här fallet verkar det ju ha skötts på ett ypperligt sätt till skillnad från #483, fritidspedagogen i Borlänge, som ju var rena skräckexemplet på usel hantering.

Ja det är det verkligen.
Citera
2024-11-16, 06:01
Medlem
MorgNThorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi

Det är nog tyvärr rätt vanligt att de dyker upp en och annan helt oskyldig person som får panik och bara drar så fort PoS dyker upp.:

Skulle tro att exakt 0 personer har fått panik och dragit. Är flykt din första reaktion så bör du se över dina chattvanor...
De har dessutom sagt att de spanar noga så det inte råder tveksamheter. De har väl t o m undvikit konfrontationer då den som dykt upp varit olik bilderna från chat. (Ålder, skägg etc)
Citera
2024-11-16, 08:22
Medlem
Rebus?
Citera
2024-11-16, 09:28
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Roskildegäddan hölls ju bakom ryggen av starka krafter inom skolförvaltningen. Jag minns inte exakt hur turerna gick, men någon hade en hållhake på rektorn har jag för mig. Så man kanske inte skall lägga för stor skuld på personalen. De försökte nog bara göra ett bra jobb.

Såg förresten om avsnittet med Roskildegäddan nu. Riktigt roligt att se klumpen i halsen på honom

Citera
2024-11-16, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bettan57
han som bar Jesu kors på vägen till Golgata
Stort träd på två bokstäver pluss ett e pluss kan man klättra gjort av sten
"Pluss ett e pluss"? Vad fan är det för språk? Tips: Svenska brukar ofta funka bäst här på Flashback.
Citera
2024-11-16, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorgNThorg
Skulle tro att exakt 0 personer har fått panik och dragit. Är flykt din första reaktion så bör du se över dina chattvanor...
De har dessutom sagt att de spanar noga så det inte råder tveksamheter. De har väl t o m undvikit konfrontationer då den som dykt upp varit olik bilderna från chat. (Ålder, skägg etc)

Haha ja, om någon dyker upp och anklagar mig för att försöka våldta barn och jag vet med mig att tanken är att det ska publiceras på nätet… inte fan flyr jag från platsen, utan man försöker reda ut eventuella missförstånd för att rädda allt, och jag kontaktar så klart polisen. Konstigt att ingen av dessa kopplar in polisen, det borde ju vara prio för att rentvå sitt namn.
Citera
2024-11-16, 12:54
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lelleolsson
"Pluss ett e pluss"? Vad fan är det för språk? Tips: Svenska brukar ofta funka bäst här på Flashback.
Inte alltid så lätt för vissa att gissa rebusarna. Här skall du få lite hjälp på traven.

Förnamn 1: samma som svensk fotbollsmålvakt i bl.a. Dalkurd född fyra dagar efter B. Karlssons avgång som partiledare för NyD, minuss ett e
Tilltalsnamn: bar Jesu kors
Förnamn 3: samma som svensk fotbollsspelare i Kalmar FF, död på dagen fyra år och en dag innan C*sta C*ncordia förliser
Efternamn: samma som norsk fotbollsspelare med lång karriär i Mjøndalen, född 10+1 dagar innan V*siliki P*pathanasiou vinner Schlagerfestivalen
Citera
2024-11-16, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newforest
Rebus?

Förnamn: Pojke i Lönneberga
Efternamn: Karta - a + tunga - ga + en
Citera
2024-11-16, 14:07
Medlem
#511 har endast bott på nuvarande adress i 8 veckor🙄
Citera
2024-11-16, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newforest
Rebus?

Här ska du få dig ett bra jävla rebus.
Tänk engelska nu och använd lite fantasi.

Första bokstaven i öra på engelska.

👂 + 📧 |

Efternamn
Här får du tänka svenska på djuret

🚘 + ⛺ + ⛺ + 🦉 + 👃
Senast redigerad av Jazzkattnatt 2024-11-16 kl. 14:52.
Citera
2024-11-16, 15:11
Medlem
RadioRunkas avatar
någon som vet hur det går med idolen?

https://dumpen.se/2024/09/19/idolen/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem