2024-11-16, 01:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Du "glömde" att han redan är en dömd våldsbrottsling.
Så lätt att missa när man har somnat i vindunkens delirium.
Citera
2024-11-16, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jocke är upphovsman till fler än en punkt .. och det trumpetande han ju när Chrippa inte "löd"
Ännu har vi inte sett att en enda av "broder" Jockes anmälningar lett till något .. mer än att han blottat sin fixering och svartsjuka när det gäller Linnea..

Släpp Jocke nu, vad han gjort skiter jag i och det tillhör inte heller diskussions ämnet. Du drar upp han utan vidare. Chrippa är ansvarig själv för vad han ställt till med under hans existens. Likväl som alla människor på planeten är ansvarig för sina handlingar.. Eller ska Chrippa lastas för skiten Jocke ställt till med genom åren? Det låter ju tyvärr lite så på din logik.

Nej Jocke har inget ansvar över det jag tidigare nämnde, det är Chrippa själv som fixat det på egen hand. Vill du diskutera Jocke eller slentrianmässigt bara slänga upp hans namn utan vidare här, så bör du omvärdera om du ska ta några timmars sömn istället.
Citera
2024-11-16, 01:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Hur har han skaffat skulderna egentligen? Om han har tagit lån vilken typ av lån och för vad. Har han köpt på avbetalning och slutat betala eller kanske inte ens börja? Brott i samband med detta kan ju begås.
Maxade blanco-lån.
Citera
2024-11-16, 01:52
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Så lätt att missa när man har somnat i vindunkens delirium.
Nej, jag missade ingenting .. Jag blottade ert skitsnack.
Citera
2024-11-16, 01:58
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Släpp Jocke nu, vad han gjort skiter jag i och det tillhör inte heller diskussions ämnet. Du drar upp han utan vidare. Chrippa är ansvarig själv för vad han ställt till med under hans existens. Likväl som alla människor på planeten är ansvarig för sina handlingar.. Eller ska Chrippa lastas för skiten Jocke ställt till med genom åren? Det låter ju tyvärr lite så på din logik.

Nej Jocke har inget ansvar över det jag tidigare nämnde, det är Chrippa själv som fixat det på egen hand. Vill du diskutera Jocke eller slentrianmässigt bara slänga upp hans namn utan vidare här, så bör du omvärdera om du ska ta några timmars sömn istället.
Jocke hör absolut till ämnet eftersom hans agenda starkt påverkat både Chrippa och Linnea (och Julia fast hon är för pantad för att inse det)

Nej, det faktiskt Chrippas avundsjuka och jävligt äckliga bror som är stor skuld till att ställa till det i Chrippas liv.
Det går inte att diskutera Chrippa utan att också prata om Jocke - som gav sig fan på att förstöra sin brors liv, för han var olydig och släppte inte kvinnan som Jocke vill ha..

Jocke är nästan mer relevant i tråden än Chrippa är eftersom Jocke gett sig fan på att styra Chrippas liv
Citera
2024-11-16, 02:03
Medlem
Citat:
Ja, alla som förespråkar att hon skall omplaceras trots att hon har två föräldrar och åtminstone en är "good enough" vill faktiskt barnet illa.

Du tillhör dem som vill att Jocke skall får rätt på bekostnad av barnets väl och ve .. Ni är många i ditt läger som vill barnet illa bara för att ni skall få rätt.
Det är jävligt otäckt att det finns människor som dig, Jocke och resten av ert anhang ...

Jag, Dopy och Pallal har inga gemensamma agendor till skillnad från er som slickar Jocke-röv och Jocke.

Visa ETT inlägg som jag skrivit att flickan ska omhändertas! Lycka till!

NEJ! Jag är inte på någons sida! Till skillnad från dig, kan jag tänka själv. Sen att det råkar vara som 85% av alla andra i den här tråden, säger mer om dig, än mig.

Och hur du kan se Chrippa som en bra förälder, är en gåta för hela mänskligheten. Trygg är han definitivt inte.
Citera
2024-11-16, 02:13
Medlem
Citat:
Nej, jag missade ingenting .. Jag blottade ert skitsnack.

Citat:
Jocke hör absolut till ämnet eftersom hans agenda starkt påverkat både Chrippa och Linnea (och Julia fast hon är för pantad för att inse det)

Nej, det faktiskt Chrippas avundsjuka och jävligt äckliga bror som är stor skuld till att ställa till det i Chrippas liv.
Det går inte att diskutera Chrippa utan att också prata om Jocke - som gav sig fan på att förstöra sin brors liv, för han var olydig och släppte inte kvinnan som Jocke vill ha..

Jocke är nästan mer relevant i tråden än Chrippa är eftersom Jocke gett sig fan på att styra Chrippas liv

Du får Chrippa att framstå som utvecklingsstörd och inte kapabel eller för den delen ansvarig för det han tar sig för och gör i sina handlingar. Och vem vet du kanske har rätt i det.

Faktum kvarstår, fortsätt dra in Jocke du. Jag kommer diskutera trådens egna herre och hans sjuka beteende. Sagan om dvärgen kommer fortgå och han kommer med stor sannolikhet att under livets gång åka fast för mer brottslighet.. Jag själv bettar att han minst får känna på rättsväsendet 2 gånger inom en 2 års period. Troligast scenarion är ( våld, ekonomisk brottslighet, narkotika relaterade brott/ doping och bedrägerier)

Han drog nitlotten i genbanken vid sitt första möte med dagens ljus.
Citera
2024-11-16, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag tycker faktiskt att du är rätt trög nu trots att du vill hävda att du är bättre än alla andra och det bevisar du genom att nästan alltid tillrättavisa folk.

Jag har inte sett någon inkl er klan som vill flickan illa. Vi ser det bara på olika sätt. Ditt sätt är inte alltid rätt sätt.
Varför inte prova att Logga ut lite och andas.

Vi kan lika gärna prata med en vägg. Är förmodligen t.om trevligare..

Vi får helt enkelt lära oss att Chrippa är felfri, den tryggaste pappan i hela världen, dyrka marken han och Linnea går på, allt är Jockes fel och vi är hans slavar.
Citera
2024-11-16, 02:19
Medlem
Citat:
Du får Chrippa att framstå som utvecklingsstörd och inte kapabel eller för den delen ansvarig för det han tar sig för och gör i sina handlingar. Och vem vet du kanske har rätt i det.

Hon inser ju inte ens att hon sänker C, när hon ”höjer” J 🙄
Citera
2024-11-16, 02:29
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Visa ETT inlägg som jag skrivit att flickan ska omhändertas! Lycka till!

NEJ! Jag är inte på någons sida! Till skillnad från dig, kan jag tänka själv. Sen att det råkar vara som 85% av alla andra i den här tråden, säger mer om dig, än mig.

Och hur du kan se Chrippa som en bra förälder, är en gåta för hela mänskligheten. Trygg är han definitivt inte.
Nej Uret - du tänker inte själv du är första slickare i Jockes arsle.
Citera
2024-11-16, 02:31
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Faktum kvarstår, fortsätt dra in Jocke du. Jag kommer diskutera trådens egna herre och hans sjuka beteende. Sagan om dvärgen kommer fortgå och han kommer med stor sannolikhet att under livets gång åka fast för mer brottslighet.. Jag själv bettar att han minst får känna på rättsväsendet 2 gånger inom en 2 års period. Troligast scenarion är ( våld, ekonomisk brottslighet, narkotika relaterade brott/ doping och bedrägerier)

Han drog nitlotten i genbanken vid sitt första möte med dagens ljus.
Nej, det gör jag inte - Jag ser hela tiden hur kompetent han är som pappa och har påtalat det.

Faktum är att du är ytterligare en av Jocke laparna som ser Jockes perspektiv och skiter i vad det innebär för barnet.

Du är lika äcklig som resten av gänget.
Senast redigerad av micro113 2024-11-16 kl. 02:34.
Citera
2024-11-16, 02:33
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Hon inser ju inte ens att hon sänker C, när hon ”höjer” J 🙄
Buhu .. Jocke jag slickade extra hårt nu .. är det din statement?
För något annat går ju inte att få ut av ditt inlägg.

Jocke har på olika sätt hämnats för att inte Chrippa lyder honom och fogar sig. Det mesta Jocke gjort handlar om att separera Chrippa och Linnea - samtidigt som han själv hela tiden SMS:at Linnea ..

Han är svartsjuk och det är vad det handlar om .. om han krossar ett barn på vägen skiter han i.. Hans bror skall inte ha en snyggare, smartare och häftigare kvinna än han själv har..
Linnea vill inte han honom - det kan han nog köpa .. bara Jonna opererar sig lite till .. men han kan inte köpa att Linnea ratar honom och väljer Chrippa istället...
Senast redigerad av micro113 2024-11-16 kl. 02:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in