2024-11-15, 23:18
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Jag postar redan mina trades offentligt i allra högsta grad. Skriver jag bullish kan du utgå ifrån att jag ligger lång. Skiver jag neutral ligger jag platt och bearish kort.
Så igår sålde du? (FB) Bitcoin - trading och analys

Citat:
hazenectar
Flippar härmed bearish tillsvidare.
Citera
2024-11-15, 23:18
Medlem
Zaedrewss avatar
Fan man har bränt många broar. Tänkte litet ta det lugnt. Man vet aldrig nu upp fan på en vecka bara. Missade dock detta jävla upp. Att köpa mer för de man rekar. Det trodde man ju ärligt inte att det skulle bli en sådan skjuts. Liten kanske, men inte denna.

Bygger mycket på vad Trump första ord sett till krypto lär bli.
Senast redigerad av Zaedrews 2024-11-15 kl. 23:25.
Citera
2024-11-15, 23:19
Avstängd
EgoistNs avatar
Citat:
Jag postar redan mina trades offentligt i allra högsta grad. Skriver jag bullish kan du utgå ifrån att jag ligger lång. Skiver jag neutral ligger jag platt och bearish kort.

Känns väl sådär att bli rejält rundad av grabbar med dokumenterad street-smartness?
Citera
2024-11-15, 23:22
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Om jag hade varit daytraders och suttit med 15min/1H så antar jag att jag i skrivande stund är neutral. Hade haft koll på en potentiell iH&S https://ibb.co/cDCJPhs och varit bearish under ca 87k? Bullish om högra axeln tas ut på uppsidan.

Den inverse head & shoulders är förövrigt invaliderad nu då priset tagit ut den högra axeln.
Citera
2024-11-15, 23:22
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Så igår sålde du? (FB) Bitcoin - trading och analys
Det stör mig lite att du refererar så slarvigt till mina tidigare inlägg, det är ju i princip felaktigt varenda gång? Vad skrev jag i inlägget direkt efter? Du har plockat ut något ur sin kontext.
Jag citerar ju alla inläggen av en anledning, - för att det ska vara lätt att hänga med.
Citera
2024-11-15, 23:24
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Det stör mig lite att du refererar så slarvigt till mina tidigare inlägg, det är ju i princip felaktigt varenda gång? Vad skrev jag i inlägget direkt efter? Du har plockat ut något ur sin kontext.
Jag citerar ju alla inläggen av en anledning, - för att det ska vara lätt att hänga med.

Du sa: "Skriver jag bearish så ligger jag kort"
I går sa du: "Flippar härmed bearish tillsvidare."

Låg du kort, men har nu flippat tillbaka bullish och därmed gått long?
Citera
2024-11-15, 23:25
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EgoistN
Känns väl sådär att bli rejält rundad av grabbar med dokumenterad street-smartness?

Det är helt uppenbart att du är en lajvare och sedermera inte kan ett piss om trading. Kommer inte att interagera mer med dig EgoistN. Det är ett komplett slöseri med min tid.
Citera
2024-11-15, 23:27
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Du sa: "Skriver jag bearish så ligger jag kort"
I går sa du: "Flippar härmed bearish tillsvidare."

Låg du kort, men har nu flippat tillbaka bullish och därmed gått long?

Läs inlägget jag skrev i direkt följd efter! Det här är under all kritik, om du ska hålla på och citera mig och referera till tidigare inlägg och diskussioner kan du väl åtminstonde göra det korrekt? Du felciterar mig varje gång.
Citera
2024-11-15, 23:30
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Läs inlägget jag skrev i direkt följd efter! Det här är under all kritik, om du ska hålla på och citera mig och referera till tidigare inlägg och diskussioner kan du väl åtminstonde göra det korrekt? Du felciterar mig varje gång.
Jag fattar inte hur man kan tradea 4H grafen och flippa så ofta mellan bearish (kort) och bullish (long) som du gör.

Skitsamma, jag behöver inte förstå och har tappat intresse av att komma någonvart så jag avslutar helst den här diskussionen.
Citera
2024-11-15, 23:33
Avstängd
EgoistNs avatar
Citat:
Det är helt uppenbart att du är en lajvare och sedermera inte kan ett piss om trading. Kommer inte att interagera mer med dig EgoistN. Det är ett komplett slöseri med min tid.

Nåväl.. Min smartness trumfar dina streckgubbar.
Det blir alltmer uppenbart..
Citera
2024-11-15, 23:43
Avstängd
EgoistNs avatar
...dessutom är det lätt att konstatera att jag har bidragit med fler och bättre matnyttiga bidrag för boysen i tråden..
https://www.youtube.com/watch?v=CSvFpBOe8eY&list=RDmucABKpfKrs
Senast redigerad av EgoistN 2024-11-15 kl. 23:45.
Citera
2024-11-16, 00:25
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Jag fattar inte hur man kan tradea 4H grafen och flippa så ofta mellan bearish (kort) och bullish (long) som du gör.

Skitsamma, jag behöver inte förstå och har tappat intresse av att komma någonvart så jag avslutar helst den här diskussionen.

Jag har flippat bearish 2 gånger sedan början på Oktober när det gäller majsen. Varav båda gångerna var den senaste veckan. Felciterad igen med andra ord om du inte genuint tycker att 2 gånger är ofta på 45 dagar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in