Citat:
Ursprungligen postat av
Spider-Girl
Jag skiter i allt jag och ni andra har skrivit innan; detta ska vara ett underhållningsprogram och Elsa är den ÖVERLÄGSET mest underhållande karaktären av dem alla! Det må vara trashigt eller vad som helst, men jag älskar detta!
Magnus kunde lära sig av henne.
Selma vet jag inte vad hon håller på med, så himla labil! Hon klänger på Andreas när de skiljs åt och säger att hon kommer sakna honom, och en scen senare så sitter hon och säger med sorgsen röst att hon inte saknar honom. TÖNT.
Har inte kollat hela avsnittet än så jag kanske ändrar mig när jag tittat klart.
Skulle vilja påstå att hon bara är sig själv, rak, ärlig, härlig, lite galen, rolig som fan, har pondus och bara är motsats till hur de flesta andra svenskar är (dvs stela, tysta, och rädda att sticka ut). Tror många tjejer kan känna igen sig i hur Elsa uttrycker sig och är, och många tjejer kan nog känna igen sig i tanken av att vilja våga sticka ut som hon gör.
Dessutom är inte allt så jävla allvarligt hela tiden, fattar inte varför folk får panik bara för att hon surar ihop lite ibland. Vem gör inte det liksom? Bara att majoriteten är rädd för att uttrycka det och alltid ska klappa alla runtom medhårs. Om du ser detta Elsa, fan vad grym du är!