2024-11-15, 13:53
Medlem
bralesss avatar
Semla flamsar för mycket.
Citera
2024-11-15, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Hector är ju den mest attraktive deltagaren av alla denna säsong (hoppas du läser detta), han ska vara glad att han slipper kylige Magnus!
Är det bara jag som tycker att Selma är skitjobbig? Har svårt att se att sympatiske Andreas ska stå ut med henne i längden.

Jättejobbig. Efter pannkakan i taket hade jag sagt tack och hej.
Citera
2024-11-15, 15:27
Medlem
HongKungs avatar
Alltså, jag tycker att den där engelske matchmakern är odräglig. Envisas med att prata engelska fast han bor här, tänk om alla skulle prata sitt modersmål och förutsätta att alla kan förstå. Nu är väl engelska ganska välkänt för oss, men ändå... Det är ohyfsat! Punkt! Precis som han som gör film(er), Colin Nutley.
Citera
2024-11-15, 15:42
Medlem
tempeZZts avatar
Det roligaste hittills med den här säsongen har inte visats på TV.

Det är istället ett Instainlägg från Andreas om det här med att de får ett röstmeddelande, en doft av sin tillkommande samt en present inför bröllopet för att de ska få känna sin partner lite trots att de inte setts ännu.

Andreas skriver:
"Inför bröllopet fick vi känna in den andras doft samt lyssna på ett röstmeddelande. Jag insåg att den här dialekten inte riktigt var från närområdet. Jag fick också presenter, det var en engångskamera, en bok som jag i stunden inte förstod var en fotobok, samt en penna som någon nafsat lite på".

Senare kommenterar Selma inlägget med:
"wtf... Hade ingen aning föräns nu, att min penna åkte med".
Citera
2024-11-15, 15:49
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HongKung
Alltså, jag tycker att den där engelske matchmakern är odräglig. Envisas med att prata engelska fast han bor här, tänk om alla skulle prata sitt modersmål och förutsätta att alla kan förstå. Nu är väl engelska ganska välkänt för oss, men ändå... Det är ohyfsat! Punkt! Precis som han som gör film(er), Colin Nutley.

Instämmer SÅ med dig.
Så jävla smaklöst av produktionen att tro att han tillför något.
Han tillför nada.
Jag skiter fulmständigt i vad han har och säga. Jag stänger av öronen då han dyker upp i bild.
Citera
2024-11-15, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Tycker det är fint att vissa känslor.

Jo, men jag tycker han känns som en potentiell styckmördare med sitt krossade hjärta. Scenen gav mig kalla kårar.
Citera
2024-11-15, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HongKung

Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Instämmer SÅ med dig.
Så jävla smaklöst av produktionen att tro att han tillför något.
Han tillför nada.
Jag skiter fulmständigt i vad han har och säga. Jag stänger av öronen då han dyker upp i bild.

Tror ni att han låter så på riktigt eller gör han till sig?

Jag ryser när han sätter igång med sin engelska, plus att han smaskar.
Senast redigerad av LarsaDelRey 2024-11-15 kl. 15:56.
Citera
2024-11-15, 15:56
Medlem
dialektikers avatar
Men jag tycker ändå Nicklas verkade lite tacksam över att hans styckmördar kompis gjort reklam för hans magnifika kuk.
Men det kunde han ju inte säga förstås.
Jag tror vad ni än säger att det piggade upp och satte fart på Ninnis och Nicklas relation.

De är så sävliga båda två, så det hade nog kunnat bli att de inte kommit till skott med hopp i sänghalmen om inte styckmördar-kompisen fått in dem på såna tankar?
Citera
2024-11-15, 15:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LarsaDelRey
Tror ni att han låter så på riktigt eller gör han till sig?

fejk.
Citera
2024-11-15, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tittsmcgee
fejk.

Tack, så jävla illa ju.
Citera
2024-11-15, 16:03
Medlem
Niclas vän är väldigt rädd för att glömmas bort nu när Niclas gift sig. Oj.
Citera
2024-11-15, 16:03
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Det har jag inget minne av alls. Har det visats?

Avsnitt 3. 24:20 in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in