2024-11-15, 12:52
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicobar
Det vil han helt sikkert, han har ingenting å skjule

MultiMillionærer dreper ikke kona si,mora til sine barn og bestemor til sine barnebarn på en slik måte når han kan forhandle seg til en relativ rimelig skillsmisse dersom hun ønsket det

TH la ikke vekt på at noen skulle bli tiltalt og dømt da han utlovet dusør.
Det viktige var å finne AE - det var kriteriet for utbetaling.

Noe som i seg selv er ganske oppsiktsvekkende, gitt at den som kunne vise
hvor AE befinner seg, nødvendigvis må ha kjennskap til hvordan hun kom dit.
Altså en med straffskyld i saken, om ikke annet for å dekke over de som står bak.
Det ville kanskje i seg selv gjøre TH straffskyldig hvis han insisterte på å betale
uten at de skyldige ble tatt. En slags bestikkelse, med andre ord. Det sier mye
om THs holdninger. Han har jo ingen myndighet til å gi amnesti. Men later til å
tro at han har det. Patetisk type, spør du meg.
Citera
2024-11-15, 12:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Skal ikke være lett

Din teppebombing med innlegg hvor eneste hensikt er å peke i andre retninger enn familien og TH har nok liten effekt her inne.

Ja, åpenbart vært GM der, men ikke nødvendigvis noen som ikke tilhører familien/indre krets.
Etter 6 års etterforskning peker alt bort fra TH og familien. Det er påtide du innser at saken dreier seg om gjerningspersoner utenfor familien, og antageligvis utenfor deres nærmeste krets også. Hvis du har opplevd meg kritisk til dine tolkninger av saken, så er det fordi jeg har hatt rett ganske lenge nå. Jeg peker i de retninger jeg synes er interessant. Jeg er fortsatt usikker på hva som egentlig har skjedd og hva som var planlagt. Det er ikke du som bestemmer effekten. TH er å anse som fullstendig renvasket og frifunnet nå, så det er påtide for deg å våkne opp.
Citera
2024-11-15, 12:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket

Altså en med straffskyld i saken, om ikke annet for å dekke over de som står bak.
Det ville kanskje i seg selv gjøre TH straffskyldig hvis han insisterte på å betale

Tolker dine holdninger og aversjoner til TH at du er farget av at du fortsatt anser han som den skyldige, selv om han er utenfor mistanke i denne forsvinningen.
Citera
2024-11-15, 12:59
Avslutad
Citat:

Så du synes det er patetisk dersom TH er villig til å bryte loven, for å få tips om hvor levningene til AEH er, slik at han kan gi sin kone en verdig begravelse?
Citera
2024-11-15, 13:35
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicobar
Tolker dine holdninger og aversjoner til TH at du er farget av at du fortsatt anser han som den skyldige, selv om han er utenfor mistanke i denne forsvinningen.

Jeg innrømmer at jeg har lite sympati for ham, ja. Skyldig eller ikke. Det er uansett ikke så viktig
hva jeg synes. Det er politiet sin jobb å ha rett i denne saken, ikke min. Men tør nesten vedde på at
AE forsvant som følge av noe som har med TH å gjøre, og spesifikt hans væremåte. Jeg er også
rimelig sikker på at RU har en aktiv rolle, men ikke helt hva den gikk ut på. HEX osv. Løgner etc.
Ganske kjølig også av lillebror MPU å endre status til "mediekjendis" da broren ble tatt. Ser ikke
helt bort fra at han også har en rolle. Sikkert er det uansett at denne saken vil klebe ved dem
så lenge den ikke løses. Aldri fred å få. Misunner dem ikke. Må være ganske kjipt å være fir og frank
men samtidig ikke.
Citera
2024-11-15, 15:23
Avslutad
Citat:
Jeg innrømmer at jeg har lite sympati for ham, ja. Skyldig eller ikke. Det er uansett ikke så viktig
hva jeg synes. Det er politiet sin jobb å ha rett i denne saken, ikke min. Men tør nesten vedde på at
AE forsvant som følge av noe som har med TH å gjøre, og spesifikt hans væremåte. Jeg er også
rimelig sikker på at RU har en aktiv rolle, men ikke helt hva den gikk ut på. HEX osv. Løgner etc.
Ganske kjølig også av lillebror MPU å endre status til "mediekjendis" da broren ble tatt. Ser ikke
helt bort fra at han også har en rolle. Sikkert er det uansett at denne saken vil klebe ved dem
så lenge den ikke løses. Aldri fred å få. Misunner dem ikke. Må være ganske kjipt å være fir og frank
men samtidig ikke.

Citat:
Jeg er også
helt bort fra at han også har en rolle.
Phishing-angrep doblet seg i 2018. Både RU, MPU, AEH, TEH m.fl. kan ha blitt utsatt for phishing-angrep. Slike angrep etterlater ingen spor. Noen andre kan ha postet eventuelle innlegg på fb eller sendt andre meldinger.
Citera
2024-11-15, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Phishing-angrep doblet seg i 2018. Både RU, MPU, AEH, TEH m.fl. kan ha blitt utsatt for phishing-angrep. Slike angrep etterlater ingen spor. Noen andre kan ha postet eventuelle innlegg på fb eller sendt andre meldinger.

Det er jo opplagt at du ikke har snøring på hva du snakker om her, bare det at du tror at å kidnappe noen FB konto ikke etterlater IP-adresser sier sitt.
Citera
2024-11-15, 16:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Det er jo opplagt at du ikke har snøring på hva du snakker om her, bare det at du tror at å kidnappe noen FB konto ikke etterlater IP-adresser sier sitt.
Når det gjaldt phishing-angrep trodde jeg ikke det ville legge igjen spor.
Citera
2024-11-15, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Brevet inneholdt svært spesifikk kritikk av politiets arbeid, som bør være enkel for politiet å ettergå. Hvis brevet ble skrevet i affekt, hadde hun i tilfelle god tid til å tenke over innholdet, før det ble publisert.

TV2 var de første som publiserte brevet. Du påstod at brevet ble tiet ihjel av øvrig norsk presse.

https://www.dagbladet.no/nyheter/hagen-datteras-rop-om-hjelp/72548199

https://www.vg.no/nyheter/i/pLz7nE/hagens-barn-kommer-med-sterke-anklager-mot-politiet-i-brev

https://www.nettavisen.no/nyheter/hagens-barn-kommer-med-sterke-anklager-mot-politiet-i-brev/s/12-95-3423977406

https://www.rb.no/hagens-barn-kommer-med-sterke-anklager-mot-politiet-i-brev/s/5-43-1320867

https://www.dt.no/datteren-til-tom-hagen-frustrert-over-politiets-arbeid/s/5-57-1401685

Kritikken skulle og burde ha blitt omskrevet til et passende språk.

Det er offentliggjøringen av brevet i sin helhet som er kritikkverdig og som strider mot VærVarsom-plakaten.

Ikke innholdet!
Citera
2024-11-15, 18:20
Medlem
Citat:
Sprox-spor, konvolutt, trusselbrev, teip, strips, plankebit, kokain-spor på AEs bukse/under sko/teppeflis.

I tillegg har man digitale spor som viser bevegelse av AEs mobil, på et tidspunkt TH var på jobb, og muligens etter AE ble utsatt for forbrytelsen.

Du forstår vel selv at alle biologiske spor som stammer fra Tom Hagen selv og som finnes på de gjenstandene du nevner som beviser her, vil være ugyldige i retten? Unntatt sprox-skoene, som ikke er funnet, og der det bare finnes avtrykk fra skosålen.

At det har vært bevegelser på AEs mobil er ikke bevis for at AE selv har flyttet eller beveget på mobilen.

Uansett, enten er det en nøyaktig planlagt og gjennomført fingering av bortføring/kidnapping. Eller mer spøkelsesaktige fremmede GM som har drept AE og bortført levningene, som har tatt seg til S4, gjennomført voldshandlingen og forlatt S4, uten å etterlate seg ett eneste spor. Uten å ha blitt sett av noen.

Her er det snakk om den perfekte forbrytelsen. Enten det er ene varianten, eller den andre.
Citera
2024-11-15, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Du forstår vel selv at alle biologiske spor som stammer fra Tom Hagen selv og som finnes på de gjenstandene du nevner som beviser her, vil være ugyldige i retten? Unntatt sprox-skoene, som ikke er funnet, og der det bare finnes avtrykk fra skosålen.

At det har vært bevegelser på AEs mobil er ikke bevis for at AE selv har flyttet eller beveget på mobilen.

Uansett, enten er det en nøyaktig planlagt og gjennomført fingering av bortføring/kidnapping. Eller mer spøkelsesaktige fremmede GM som har drept AE og bortført levningene, som har tatt seg til S4, gjennomført voldshandlingen og forlatt S4, uten å etterlate seg ett eneste spor. Uten å ha blitt sett av noen.

Her er det snakk om den perfekte forbrytelsen. Enten det er ene varianten, eller den andre.

Vi er enige om at biologiske spor fra TH i S4 er verdiløse som bevis. Derfor er det merkelig at du mener disse knytter TH til drapshandlingen. Han som har alibi, og som er fullstendig renvasket.

Det er mange andre spor her som tilhører ukjent(e) GM. Spor som man kunne knyttet til TH, hvis han f.eks. ble observert på Sparkjøp for å kjøpe Sprox-sko. Eller som LB, ble sett på Clas Ohlson for å kjøpe printer av samme type som trusselbrevet ble skrevet ut på.

GM trenger ikke være spøkelse, hvis det ikke er TH. GM kan ha unngått å legge igjen DNA. Han kan som TH, ha naturlige grunner til at hans DNA er på åstedet. Politiet kan av ulike årsaker ikke klart å finne DNA fra GM, selv om DNA er avsatt på åstedet.
Senast redigerad av Lorentsen 2024-11-15 kl. 21:37.
Citera
2024-11-15, 22:00
Medlem
Citat:
Vi er enige om at biologiske spor fra TH i S4 er verdiløse som bevis. Derfor er det merkelig at du mener disse knytter TH til drapshandlingen. Han som har alibi, og som er fullstendig renvasket.

Det er mange andre spor her som tilhører ukjent(e) GM. Spor som man kunne knyttet til TH, hvis han f.eks. ble observert på Sparkjøp for å kjøpe Sprox-sko. Eller som LB, ble sett på Clas Ohlson for å kjøpe printer av samme type som trusselbrevet ble skrevet ut på.

GM trenger ikke være spøkelse, hvis det ikke er TH. GM kan ha unngått å legge igjen DNA. Han kan som TH, ha naturlige grunner til at hans DNA er på åstedet. Politiet kan av ulike årsaker ikke klart å finne DNA fra GM, selv om DNA er avsatt på åstedet.

TH skal bli ansett som renvasket, men han er ikke renvasket.

To forskjellige ting.

Alle som ikke er dømt blir ansett som uskyldige, juridisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in