2024-11-16, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuklop
Ser honom snart i Gremium.!
Jag ger lägre odds på Comanches MC.
Citera
2024-11-16, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putteliten2020
Btw, F var den gamle i Garage som Andreas i GT trakasserade för något gammalt Andreas inte kunde släppa. Så störd är han att han aldrig glömmer en oförrätt och det säger ju mycket om hans mentala hälsa.
Något mer du vill påstå jag hittar på? Annars är det väl bara för dig att åka till berget och fråga!
Det stämmer ganska bra det du säger. HA har blivut riktigt sjukt. Nedgående spiral från slutet på 90 talet. Sjukast av allt är allt som hänt i Göreborg.
Citera
2024-11-17, 12:23
Medlem
Citat:
Btw, F var den gamle i Garage som Andreas i GT trakasserade för något gammalt Andreas inte kunde släppa. Så störd är han att han aldrig glömmer en oförrätt och det säger ju mycket om hans mentala hälsa.
Något mer du vill påstå jag hittar på? Annars är det väl bara för dig att åka till berget och fråga!
Fast om 2 personer har något otalt med varandra, så är det ju inte mellan 2 klubbar.
Citera
2024-11-17, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Vad hände egentligen med diamantklubben Granit MC ?

De lades ju ner, och inte av dem själva!
Har även hört rykten om att medlemmarna är satta i No Contact?!?!
Man ska ju inte tro på alla rykten men men!
Det blev lite osämja mellan medlemmarna. Någon var skyldig pengar, blev out och No contact. Dom andra som var kvar i klubben bestämde sig för att det inte var någon större idé att fortsätta så dom la ner klubben. Vart inte tvingade att lägga ner utan det var i samförstånd. Några har klivit av helt och någon har gått vidare till en annan diamantklubb. Så bara en som blev out.
Citera
2024-11-17, 16:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Voltage
Fast om 2 personer har något otalt med varandra, så är det ju inte mellan 2 klubbar.

Jag tycker jag varit väldigt tydlig med att klargöra att det handlar om ett fåtal personer från en idag nedlagd avd i Gbg. Jag har även skrivit att jag vet att bröder från samma avd inte haft vetskap om vilka och hur dessa människor betett sig!
Citera
2024-11-17, 17:02
Avslutad
Citat:

Fast sen undrar jag om de kommer till en klubb och ordagrant använder sig av HAs namn är det då mellan två människor eller är det en klubb sak?
Om de för jämnan använder sig av HA då är det ju ett problem HA får ta tag i! Det är ju inte så att det är små problem dessa ställer till med i Gbg!
Citera
2024-11-17, 17:12
Avslutad
Citat:

Och hur kunde Linus relation med strippan från chartan bli en klubb sak? Det var ju ett jävla liv på Andreas och Linus blev förbjuden att träffa henne? Ni pratar imot er själva och frågan är varför ni försvarar vissa som ni vet är svin?
Citera
2024-11-17, 18:10
Medlem
Citat:
Och hur kunde Linus relation med strippan från chartan bli en klubb sak? Det var ju ett jävla liv på Andreas och Linus blev förbjuden att träffa henne? Ni pratar imot er själva och frågan är varför ni försvarar vissa som ni vet är svin?

Strippan som även jobbat som väktare?
Spelar även in amatörporr som går att se på div sidor.
Citera
2024-11-17, 18:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla

Vad har det med att hon och Linus förbjöds att straffa varandra och att Andreas gjorde det till en klubb sak och lipade som en fjolla?
Sen alla anmälningar hon fick som Andreas bad folk göra på henne så t.o.m. hennes unge togs ifrån henne, då var han medlem i HA!
Pinsamt att en sådan sak om vem som knullar vem blir en klubb grej!
Citera
2024-11-17, 18:36
Avslutad
Citat:
Vad har det med att hon och Linus förbjöds att straffa varandra och att Andreas gjorde det till en klubb sak och lipade som en fjolla?
Sen alla anmälningar hon fick som Andreas bad folk göra på henne så t.o.m. hennes unge togs ifrån henne, då var han medlem i HA!
Pinsamt att en sådan sak om vem som knullar vem blir en klubb grej!

Men att anmäla och gola till snuten är ju något de sysslar med i flera år!
Citera
2024-11-17, 18:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla

Och den amatör porr hon spelar in är ju inga övergrepp och smygfilmandes som Andreas gjort på drogade tjejer! Så vart vill du komma med att rättfärdiga hans beteende genom att försöka smutskasta henne?
Citera
2024-11-17, 19:53
Medlem
Citat:
Och den amatör porr hon spelar in är ju inga övergrepp och smygfilmandes som Andreas gjort på drogade tjejer! Så vart vill du komma med att rättfärdiga hans beteende genom att försöka smutskasta henne?

Är det helt rabiat eller? Är väl ingen som har försvarat A i den här tråden vad jag har sett. Och ingen förbjöd L att träffa henne?? Vad har A och HA gjort dig egentligen, du svamlar ju värre än vad som är hälsosamt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in