Citat:
Ursprungligen postat av
VemVetInteVad
Tror nog dom har körkort dom flesta
Sen att du sitter och säger att dom leker både det ena och det andra får ju stå för dig
Men ser att du är inne och skryter om att du tränar både det ena och det andra och vill möta folk både här o där hoppas du nån dag möter upp nån och att du får så mkt stryk så att du får sitta i rullstol
PS
Klubben i Malmö där du tränar kanpsport måste ju bara vara så stolta när deras medlemmar sitter på internet och spelar Allan ballan
Du verkar vara en riktig internet gangster du lille man på jorden
Ja de har ju provat innan men det har ju liksom aldrig funkat tidigare. Så varför skulle det funka nu?`
Tuffa när de är många men de brukar vi också kunna vara

Träffat mc folk både privat och i tjänsten och det brukar vara de uppkäftiga som fått smaka asfalt.
Tror inte du eller dina hårda polare i gänget är någon större skillnad. Du får hålla dig till Åkesson s fester i framtiden så är det nog säkrast för dig. För du verkar ju onekligen också vara en riktigt hård man när man läst vad du skrivit.
Internet gangster tror jag inte. Utan jag har ju faktiskt varit villig att träffa de personer som velat träffa mig men det har sällan blivit det har kommit någon.
Däremot har du fel för de har sällan mc kort och nu snart så tar även poliserna deras mc för de saknar inkomster.
Men jag tackar dig för dina smarta polare dök upp på Åkesson s bröllop för att visa vilket drägg SD omger sig med. Man skall kanske inte vara för hård då ni ju faktiskt inte är smartare än så.
se så stick nu iväg och fixa ditt mc kort så tar vi en runda nästa gång jag är i Skåne.