2024-11-15, 16:50
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Vilka är oddsen på att Nicklas och hans tal-kompis brukar böga?

Citat:
Ursprungligen postat av klurafilura
Jag tänker att de menar att det inte brukar bli så bra första gången?
Tvivlar på att Elsa var oskuld.
Citera
2024-11-15, 16:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tidlos
Jag tycker hon ser ut som Elsa. Var tvungen att kolla så jag inte gått in på fel bild, men det står Delfine...

Absolut inte.
Delphine är snygg och har helt andra ansiktsdrag, inga fillers i läpparna och en helt annan kropp (smal och kurvig).
Citera
2024-11-15, 16:57
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pstvftr
Kanske produktionen väntar mot slutet av säsongen med att låta Nicklas komma ut som bisexuell…..? Lilla Ninas värld vänds upp och ner när mannen hon gift sig med kanske visar sig vara ett sexuellt rovdjur, det är swinging, partnerbyten, både män och kvinnor osv. Hittills har allting sett nästan för perfekt ut med undantag för den svagt gnagande känslan man lämnades med från kompisens tal på bröllopet, mot slutet av säsongen låter man kanske bomben brisera och tittarsiffrorna stiger ytterligare?

Elsa och Adam tog ju en ordentlig vändning, började fundera om jag missat ett avsnitt. Antagligen blev Elsa överväldigad av att komma till Stockholm. Nu har Adam fått smaka på frukten han kämpat för, nu med kändisskapet öppnar sig andra mer lockande möjligheter och frågan är om han vill låsa in sig med Elsa och missa allt härligt godis som finns åt honom där ute?

Då kan ju Ninni vara lok när Nicklas o hans ”gode vän” kör tåget.
”Gode vän” som Kent Finell.
Citera
2024-11-15, 16:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Varför går ni igång på Delphine sexrådgivaren? Fullständigt hemska födelsemärken vid munnen. Varför tar hon inte bort dem?
Snygg kropp kompenserar inte sådana fula födelsemärken imo.

Va? Marilyn Monroe? Cindy Crawford? Sinead O’Connor?!
Födelsemärken i ansiktet/vid munnen är hett.

Delphine är snygg och sexig men någon vidare ”expert” är varken hon eller de andra i sammanhanget. Det har också Hector bekräftat nu och han har ju lite vett till skillnad från alla 25-åringar de brukar casta som är desperata att få experterna som sina kontakter i sociala medier.
Citera
2024-11-15, 17:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HongKung
Alltså, jag tycker att den där engelske matchmakern är odräglig. Envisas med att prata engelska fast han bor här, tänk om alla skulle prata sitt modersmål och förutsätta att alla kan förstå. Nu är väl engelska ganska välkänt för oss, men ändå... Det är ohyfsat! Punkt! Precis som han som gör film(er), Colin Nutley.

Grejen är ju att hans accent låter som svengelska.
Han låter som valfri svensk politiker som ska hålla tal i EU eller något.
Det känns som att både han och Delhine valts ut för att de ska vara mer spännande karaktärer med sina bakgrunder från andra länder.
Ingen av ”experterna” bryr ju sig om etik.

Citat:
Men jag tycker ändå Nicklas verkade lite tacksam över att hans styckmördar kompis gjort reklam för hans magnifika kuk.
Men det kunde han ju inte säga förstås.
Jag tror vad ni än säger att det piggade upp och satte fart på Ninnis och Nicklas relation.

De är så sävliga båda två, så det hade nog kunnat bli att de inte kommit till skott med hopp i sänghalmen om inte styckmördar-kompisen fått in dem på såna tankar?

Jag tycker också det var bra reklam. Jag har trott att det är sant sen dess och att han är asbra i sängen.

Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Niclas vän är väldigt rädd för att glömmas bort nu när Niclas gift sig. Oj.

Mm. Inte så kul. Och det blir ju lite så när man är nykär att man går upp i varandra, kanske flyttar osv. Inte är så tillgänglig som en singelkompis…
Citera
2024-11-15, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Delphine är snygg och sexig men någon vidare ”expert” är varken hon eller de andra i sammanhanget. Det har också Hector bekräftat nu och han har ju lite vett till skillnad från alla 25-åringar de brukar casta som är desperata att få experterna som sina kontakter i sociala medier.

Rolig är hon (Delphine) i alla fall
https://www.instagram.com/delphinecartierofficial/reel/DBY2-tHCXwA/

Engelska experten tar en viss risk med sin medverkan, ingen vidare bra reklam för hans matchmaking-business (som tar nätta 500 000 per match) om alla matchningar havererar.
Senast redigerad av jandals 2024-11-15 kl. 17:22.
Citera
2024-11-15, 17:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jandals
Rolig är hon (Delphine) i alla fall
https://www.instagram.com/delphinecartierofficial/reel/DBY2-tHCXwA/

Engelska experten tar en viss risk med sin medverkan, ingen vidare bra reklam för hans matchmaking-business (som tar nätta 500 000 per match) om alla matchningar havererar.

Jag vet men många är så korkade. Hur går Maria Farm och Fredrik Bohm ens runt efter 9-10 säsonger av förnedringstv?
Massa ”Robinson”-matchningar för att få ”bra tv” varje år. Deltagare som anklagats för våldtäkt utan att det polisanmälts eller kommunicerats öht om i media.

Förresten 500 000???!!! Vilka är hans par nu igen? Selma som absolut vill ha barn och alla verkar tycka är instabil med Andreas som aldrig lämnat Järvsö, sa att han var kär första kvällen och inte vill ha barn?

*edit, ja hon är rolig. Säljer med sex och humor. Hennes meme med gubben som subtilt vill visa att han är bra på spanking 😏
Senast redigerad av Undringar 2024-11-15 kl. 17:36.
Citera
2024-11-15, 17:33
Medlem
Gubben Magnus, inte helt olik surgubben Pettson med Findus. Bara hatten som saknas. Nu får han återgå till sin katt.

Ändå något att han insåg att han hade varit en stel fjant (med salsadansen) och att han hade låtit huvudet (prestigen) stå i vägen för känslorna.

Men obehagligt hur glad, nöjd och samvetslös han verkade över utgången när Hector var så uppenbart nedbruten och ledsen.
Citera
2024-11-15, 17:35
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klurafilura
Har känt från början att hon Delphine känns som en fejk (vilket 'artistnamn' Delphine Cartier, så pinsamt) hon har bara kommit med klyschor och inte sagt något vettigt. De hade behövt hjälp tidigare av en bra rådgivare, men jag tror inte Magnus är rätt för Hector alls så det är lika bra. Bisarrt att se Magnus stå och inse att han borde gått på salsan!

Men Delphine - nej, bort med henne till nästa säsong!
Det är väl hennes riktiga namn?
Citera
2024-11-15, 17:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Det är väl hennes riktiga namn?

Ja hon är väl fransk?! Delphine är ett hyfsat vanligt namn i Frankrike. Inget konstigt med efternamnet heller. Men visst, hon har misstänkt utpräglad Stockholmska.
Citera
2024-11-15, 17:46
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Trodde det var hans bror? De var ju lika. Då hade talet varit mer normalt också.
Hela deras partnerskap bygger på att dom upptäckte att dom liknade varandra, så funkar för ofta manlig vänskap som i grunden är narcissistisk fast dom här vännerna var lite för lika för att inte ta det längre

Citat:
Jo, det verkade som Adam verkligen levererade i sängkammaren. Och hon är så blåst så hon avslöjar att hon är en nolla själv som aldrig åtnjuter bra sex i sängkammaren..
Hon är verkligen bombad.
Något sånt skulle jag aldrig avslöja i tv-rutan. Naturligtvis vill man tala om att man är en riktig sexgudinna för det är ju självklart mer attraktivt för motsatta könet.
Att leverera vid sex är en otroligt viktig komponent för att bli attraktiv även som kvinna. De finns de som är störtkära men om en partner lider av vaginism, eller på något annat sätt inte fixar sex, så överväger tjejerna att göra slut med sin partner.
Men tydligen är Elsa för korkad för att begripa att hon sjunker i värde då hon avslöjar hur usel hon är på sex.
Fast prinsessan på stjärten anser inte att hon behöver leverera nånting under sex, utan att det var hennes dåliga pojkars fel helt och hållet att hon har dålig sex, hon har inget ansvar att styra & ställa som Zlatan sa

Citat:
Varför går ni igång på Delphine sexrådgivaren? Fullständigt hemska födelsemärken vid munnen. Varför tar hon inte bort dem?
Snygg kropp kompenserar inte sådana fula födelsemärken imo.
Bra sagt, föräldrarna borde ha opererat bort dom redan när hon var en baby (18+)

Citat:
Ursprungligen postat av Yllefilt
Oooh jävlar! T o m jag som gift heterokvinna studsade fan till. Otroligt sensuell bild.

Plus att man hade ju varit livrädd att ens man hade fått upp ögonen för henne om man träffar på henne på en fest eller liknande. 😅
Hej! jag är (din) man och jag kan inte förstå vad sensuell är fö nått?
Senast redigerad av Crapmagic 2024-11-15 kl. 18:10.
Citera
2024-11-15, 18:06
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HongKung
Alltså, jag tycker att den där engelske matchmakern är odräglig. Envisas med att prata engelska fast han bor här, tänk om alla skulle prata sitt modersmål och förutsätta att alla kan förstå. Nu är väl engelska ganska välkänt för oss, men ändå... Det är ohyfsat! Punkt! Precis som han som gör film(er), Colin Nutley.
Det är kul att han envisas med att heta som Peter Lemark i förnamn, mannen som aldrig sjungt ett ord på engelska? varför sjunger inte denne indier fram sina meningar? på svengelska
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in