Citat:
Ursprungligen postat av
Fridafogel99
Trodde det var hans bror? De var ju lika. Då hade talet varit mer normalt också.
Hela deras partnerskap bygger på att dom upptäckte att dom liknade varandra, så funkar för ofta manlig vänskap som i grunden är narcissistisk

fast dom här vännerna var lite för lika för att inte ta det längre
Citat:
Ursprungligen postat av
dialektiker
Jo, det verkade som Adam verkligen levererade i sängkammaren. Och hon är så blåst så hon avslöjar att hon är en nolla själv som aldrig åtnjuter bra sex i sängkammaren..
Hon är verkligen bombad.
Något sånt skulle jag aldrig avslöja i tv-rutan. Naturligtvis vill man tala om att man är en riktig sexgudinna för det är ju självklart mer attraktivt för motsatta könet.
Att leverera vid sex är en otroligt viktig komponent för att bli attraktiv även som kvinna. De finns de som är störtkära men om en partner lider av vaginism, eller på något annat sätt inte fixar sex, så överväger tjejerna att göra slut med sin partner.
Men tydligen är Elsa för korkad för att begripa att hon sjunker i värde då hon avslöjar hur usel hon är på sex.
Fast prinsessan på stjärten anser inte att hon behöver leverera nånting under sex, utan att det var hennes dåliga pojkars fel helt och hållet att hon har dålig sex, hon har inget ansvar att styra & ställa som Zlatan sa
Citat:
Ursprungligen postat av
dialektiker
Varför går ni igång på Delphine sexrådgivaren? Fullständigt hemska födelsemärken vid munnen. Varför tar hon inte bort dem?
Snygg kropp kompenserar inte sådana fula födelsemärken imo.
Bra sagt, föräldrarna borde ha opererat bort dom redan när hon var en
baby (18+)
Citat:
Ursprungligen postat av
Yllefilt
Oooh jävlar! T o m jag som gift heterokvinna studsade fan till. Otroligt sensuell bild.
Plus att man hade ju varit livrädd att ens man hade fått upp ögonen för henne om man träffar på henne på en fest eller liknande. 😅
Hej! jag är (din) man och jag kan inte förstå vad sensuell är fö nått?