2024-11-15, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Coolt! Jag hade gärna fått en rapport om vad han köpte på bolaget. Skulle vilja dricka samma alkoholstarka varor som han. Särskilt nu när jag har fått min Hall of Fame-tisha så vill jag sitta och pimpla samma som han.

Off topic:
Jag har haft anledning att bekanta mig med Norrlands geografi lite närmare nu på senaste tiden. Om jag har förstått saken rätt så vistas Kungsgäddan till vardags antingen i M*lmberget eller i Gälliv*are där han har sin huvudsakliga dyngsvila (vilket anges på Dumpen Media AB:s webbplats), medan själva fikastunden skedde i en tätort som heter Pit*å. De trettio mil som omnämns i videon syftar på avståndet mellan dessa orter. Kan du eller någon annan med lokalkännedom bekräfta detta?

Vidare verkar förhållandena vara detsamma för Mångfaldsgäddan och rockgitaristen Swede Man. Den ort som anges i rubriken på Dumpen anger var gäddan har sin huvudsakliga dygnsvila, medan själva konfrontationen skedde, återigen, i Pit*å. Stämmer detta?

Med vänliga hälsningar!!!

#505 respektive #510

Anledningen till att konfrontationer sker i Piteå är för att det nya Team Norrland är baserat där. Misstänker även att det är dem som har fiskat upp gädda 395 när Sara och Patrik var på besök i Piteå för att föreläsa om ämnet. Tjejen i videon som syns är T*na. Hon är nu mera min absoluta favoritfiskare, gillar skarpt hennes konfrontationsstil! Inte för att sticka under stolen att en äldre kvinnan har ett ohyggligt skönt sätt att prata på också! "Du ska våldta en 14-åring!"

"Tror du barn vill höra om allt det här, kåtsaften och hela skiten!" "Du har ju barn själv!"

Nej jag skulle personligen rekommendera att alla peddo-gubbarna "svartmarkerar" Piteå på kartan som Event Horizon, eller Dead Marshes. Får man kontakt med ett barn som vill träffas i Piteå får man förbereda sig på att bli dumpad på Dumpen.

P.S Jag tror att "Kungsgäddan" börjar fredagen med en Arboga 10,2 för att få rätt feeling i kroppen!

Citat:
Ursprungligen postat av Topplocksras
Jo,det är 30 mil mellan Malmberget/Gällivare och Piteå där fikastunden med Dumpen skedde på anrika Ekbergs konditori.

Mellan Malmberget och Gällivare är det bara enstaka kilometrar.
Allt i näringsverksamhet är numer rivet i Malmberget p.g.a gruvdrift.
Så Malmbergsborna måste fika och handla i Gällivare.

Swede man konfronterades i Luleå centrum.

Du har fel, du får gå tillbaka och titta på videofilmerna så kommer du se att båda konfrontationerna sker i Piteå. Gädda nummer 510 är på väg in på Cubus som ligger på Gågatan (Storgatan 54) i Piteå när han konfronteras. Sen går han iväg efter Gågatan och passerar Storgatan 45 där konfrontationen med gädda 505 sker.

Mitt emot detta ligger Ekb'rgs Konditori som är platsen där gädda 505 sitter och mumsar på sin tårtbit och dricker kaffet under konversationen.

Gädda 510 passerar förbi detta och svänger vänster när på Aronsgatan och går efter den ned till Prästgårdsgatan, som han passerar över till gamla parkeringsdäcket som nu är ett ohyggligt fult parkeringshus som heter Stadsberget. Han går på utsidan av det och ned till Sundsgatan för att gå in genom portarna där istället för att ta den vanliga gångvägen in i parkeringshuset som väter mot Prästgårdsgatan.
Citera
2024-11-15, 09:47
Medlem
Funderar på om man inte borde dra iväg ett mail till Studiefrämjandet ang gädda 510. Han borde verkligen inte få behålla sitt jobb, med tanke på att många ungdomar rör sig i denna miljö.

Undra hur frugan hans reagera när hon fick reda på att karln hennes söker minderåriga. Karln skulle ju kunna vara en farfar eller morfar till någon i samma ålder.

Man borde verkligen göra om lagen så polisen kan gripa dessa äckel.

Jag kan rekommendera en youtuber som jobbar på det sättet. I denna video så har vi en gammal gubbe som drar fram kuken direkt och får bittert ångra alla sina beslut när polisen sedan anländer.
https://www.youtube.com/watch?v=0-t6veq2rZ0
Citera
2024-11-15, 10:46
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Funderar på om man inte borde dra iväg ett mail till Studiefrämjandet ang gädda 510. Han borde verkligen inte få behålla sitt jobb, med tanke på att många ungdomar rör sig i denna miljö.

Undra hur frugan hans reagera när hon fick reda på att karln hennes söker minderåriga. Karln skulle ju kunna vara en farfar eller morfar till någon i samma ålder.

Jag kan rekommendera en youtuber som jobbar på det sättet. I denna video så har vi en gammal gubbe som drar fram kuken direkt och får bittert ångra alla sina beslut när polisen sedan anländer.

Gör det.
Citera
2024-11-15, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman

Han är bortplockad från deras hemsida redan så de är säkert fullt medvetna.
Citera
2024-11-15, 12:27
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scharlottenlok
Han är bortplockad från deras hemsida redan så de är säkert fullt medvetna.
Det vore väl önskvärt att dom rensade lite på Google också. När man söker på #510 namn, så får man upp bild på hans fula nuna och kan därifrån söka sej vidare till Studiefrämjandet och en jazzgrupp på Facebook.
Citera
2024-11-15, 12:40
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Det vore väl önskvärt att dom rensade lite på Google också. När man söker på #510 namn, så får man upp bild på hans fula nuna och kan därifrån söka sej vidare till Studiefrämjandet och en jazzgrupp på Facebook.

Det måste väl Google göra? Eller har jag fel ?
Citera
2024-11-15, 13:45
Medlem
Citat:

Söker man på hans namn på arbetsgivarens Face Book så kommer det upp ett inlägg som med facit i hand blir osmakligt. Man ska kontakta honom om man är en tjej på 14 eller äldre som vill spela gitarr.
Citera
2024-11-15, 14:13
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
Det måste väl Google göra? Eller har jag fel ?
Jag har faktiskt inte riktigt koll på hur det går till, men jag gissar väl att man kontaktar Google och begär någon typ av borttagning från sökresultatet. Med största sannolikhet kommer Google inte att göra det automatiskt, så vi lär väl få se trynet på #510 ett tag till.
Citera
2024-11-15, 14:16
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scharlottenlok
Söker man på hans namn på arbetsgivarens Face Book så kommer det upp ett inlägg som med facit i hand blir osmakligt. Man ska kontakta honom om man är en tjej på 14 eller äldre som vill spela gitarr.
Ja, fruktansvärt jävla osmakligt. Med tanke på att #510 gillar tjejer i den åldern, så borde det faktiskt undersökas om han har äcklat sej mot något riktigt barn som tidigare gått en gitarrkurs.
Citera
2024-11-15, 18:07
Medlem
Citat:

Man kan inte bara ”rensa på Google” hur som helst.
Citera
2024-11-15, 18:35
Avslutad
Ny gädda! #511 Örebro
Ännu en skäggapa! 🙈🖕😄

https://dumpen.se/2024/11/15/hurtige-karl-orebro-511/
Citera
2024-11-15, 18:46
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Man kan inte bara ”rensa på Google” hur som helst.
Nej, det fattar jag också. Men jag skrev att man kanske kan begära någon typ av borttagning från Googles sökresultat om man hör av sej till dom. Det borde ju faktiskt ligga i allas intresse, t o m gäddjävelns, att sökresultaten är så korrekta som möjligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in