Citat:
Coolt! Jag hade gärna fått en rapport om vad han köpte på bolaget. Skulle vilja dricka samma alkoholstarka varor som han. Särskilt nu när jag har fått min Hall of Fame-tisha så vill jag sitta och pimpla samma som han.
Off topic:
Jag har haft anledning att bekanta mig med Norrlands geografi lite närmare nu på senaste tiden. Om jag har förstått saken rätt så vistas Kungsgäddan till vardags antingen i M*lmberget eller i Gälliv*are där han har sin huvudsakliga dyngsvila (vilket anges på Dumpen Media AB:s webbplats), medan själva fikastunden skedde i en tätort som heter Pit*å. De trettio mil som omnämns i videon syftar på avståndet mellan dessa orter. Kan du eller någon annan med lokalkännedom bekräfta detta?
Vidare verkar förhållandena vara detsamma för Mångfaldsgäddan och rockgitaristen Swede Man. Den ort som anges i rubriken på Dumpen anger var gäddan har sin huvudsakliga dygnsvila, medan själva konfrontationen skedde, återigen, i Pit*å. Stämmer detta?
Med vänliga hälsningar!!!
respektive #510 
Off topic:
Jag har haft anledning att bekanta mig med Norrlands geografi lite närmare nu på senaste tiden. Om jag har förstått saken rätt så vistas Kungsgäddan till vardags antingen i M*lmberget eller i Gälliv*are där han har sin huvudsakliga dyngsvila (vilket anges på Dumpen Media AB:s webbplats), medan själva fikastunden skedde i en tätort som heter Pit*å. De trettio mil som omnämns i videon syftar på avståndet mellan dessa orter. Kan du eller någon annan med lokalkännedom bekräfta detta?
Vidare verkar förhållandena vara detsamma för Mångfaldsgäddan och rockgitaristen Swede Man. Den ort som anges i rubriken på Dumpen anger var gäddan har sin huvudsakliga dygnsvila, medan själva konfrontationen skedde, återigen, i Pit*å. Stämmer detta?
Med vänliga hälsningar!!!
Anledningen till att konfrontationer sker i Piteå är för att det nya Team Norrland är baserat där. Misstänker även att det är dem som har fiskat upp gädda 395 när Sara och Patrik var på besök i Piteå för att föreläsa om ämnet. Tjejen i videon som syns är T*na. Hon är nu mera min absoluta favoritfiskare, gillar skarpt hennes konfrontationsstil! Inte för att sticka under stolen att en äldre kvinnan har ett ohyggligt skönt sätt att prata på också! "Du ska våldta en 14-åring!"
"Tror du barn vill höra om allt det här, kåtsaften och hela skiten!" "Du har ju barn själv!"
Nej jag skulle personligen rekommendera att alla peddo-gubbarna "svartmarkerar" Piteå på kartan som Event Horizon, eller Dead Marshes. Får man kontakt med ett barn som vill träffas i Piteå får man förbereda sig på att bli dumpad på Dumpen.
P.S Jag tror att "Kungsgäddan" börjar fredagen med en Arboga 10,2 för att få rätt feeling i kroppen!
Citat:
Jo,det är 30 mil mellan Malmberget/Gällivare och Piteå där fikastunden med Dumpen skedde på anrika Ekbergs konditori.
Mellan Malmberget och Gällivare är det bara enstaka kilometrar.
Allt i näringsverksamhet är numer rivet i Malmberget p.g.a gruvdrift.
Så Malmbergsborna måste fika och handla i Gällivare.
Swede man konfronterades i Luleå centrum.
Mellan Malmberget och Gällivare är det bara enstaka kilometrar.
Allt i näringsverksamhet är numer rivet i Malmberget p.g.a gruvdrift.
Så Malmbergsborna måste fika och handla i Gällivare.
Swede man konfronterades i Luleå centrum.
Du har fel, du får gå tillbaka och titta på videofilmerna så kommer du se att båda konfrontationerna sker i Piteå. Gädda nummer 510 är på väg in på Cubus som ligger på Gågatan (Storgatan 54) i Piteå när han konfronteras. Sen går han iväg efter Gågatan och passerar Storgatan 45 där konfrontationen med gädda 505 sker.
Mitt emot detta ligger Ekb'rgs Konditori som är platsen där gädda 505 sitter och mumsar på sin tårtbit och dricker kaffet under konversationen.
Gädda 510 passerar förbi detta och svänger vänster när på Aronsgatan och går efter den ned till Prästgårdsgatan, som han passerar över till gamla parkeringsdäcket som nu är ett ohyggligt fult parkeringshus som heter Stadsberget. Han går på utsidan av det och ned till Sundsgatan för att gå in genom portarna där istället för att ta den vanliga gångvägen in i parkeringshuset som väter mot Prästgårdsgatan.