Citat:
Ursprungligen postat av
Topplocksras
Princessbakelsen #505 satt och fikade igår på caféet vid bion i Gällivare och syntes handla på ICA och idag var han på bolaget också.
Så nog rör han sig öppet i samhället som om ingenting hänt.
Men jag själv låter mig inte imponeras av det lilla äckliga kräket.Om han skulle vara någon slags kung så är det met åt kung av idiot.
Coolt! Jag hade gärna fått en rapport om vad han köpte på bolaget. Skulle vilja dricka samma alkoholstarka varor som han. Särskilt nu när jag har fått min Hall of Fame-tisha så vill jag sitta och pimpla samma som han.
Off topic:
Jag har haft anledning att bekanta mig med Norrlands geografi lite närmare nu på senaste tiden. Om jag har förstått saken rätt så vistas Kungsgäddan till vardags antingen i M*lmberget eller i Gälliv*are där han har sin huvudsakliga dyngsvila (vilket anges på Dumpen Media AB:s webbplats), medan själva fikastunden skedde i en tätort som heter Pit*å. De trettio mil som omnämns i videon syftar på avståndet mellan dessa orter. Kan du eller någon annan med lokalkännedom bekräfta detta?
Vidare verkar förhållandena vara detsamma för Mångfaldsgäddan och rockgitaristen Swede Man. Den ort som anges i rubriken på Dumpen anger var gäddan har sin huvudsakliga dygnsvila, medan själva konfrontationen skedde, återigen, i Pit*å. Stämmer detta?
Med vänliga hälsningar!!!

respektive #510