2024-11-15, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Har du några bevis för att de umgås?

Hon har ju sagt det här att hon träffade den dömda barnknullaren.
Men att det inte va någon big-deal då hon har en man och barn

Jag förstår att ni är sugna på henne.
Men hon verkar ju att vara upptagen dubbelt upp, så ni får ställa er på kö
Citera
2024-11-15, 10:13
Medlem
Skurhinkens avatar
Vad tror ni, finns det någon som helst chans (eller risk om man är sådan) att Patrik och Sara slipper en fängeldedom?
Citera
2024-11-15, 10:16
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Vad tror ni, finns det någon som helst chans (eller risk om man är sådan) att Patrik och Sara slipper en fängeldedom?

Det får FUP och bevisen som presenteras där avgöra, men jag tror det ser rätt mörkt ut.

Deras förhoppning nu är väl att det inte finns tillräckligt till åtal, men jag tvivlar på det.
Citera
2024-11-15, 10:20
Bannlyst
Citat:

Jag tror på fällande dom och även att förtalsmålet går igenom. Sara är en given intern då hon har återkommande brottslighet. Fast det här är ju bra mycket grövre än tidigare domar. Sjöfläsket gör nog bäst i att börja förbereda sig mentalt på att framtida boende blir 5% av nuvarande boyta. Även kolla in hur spårvagnslinjerna går till de centrala delarna av Göteborg från något utsatt område.
Citera
2024-11-15, 10:22
Avslutad
Citat:

Tvivlar på att det ens blir åtal. Det är lite väl lösa påståenden, det ska bevisas på en sån nivå att det håller i rätten också, inte bara på nivån att man kan skriva om det.
Citera
2024-11-15, 10:22
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Hon har ju sagt det här att hon träffade den dömda barnknullaren.
Men att det inte va någon big-deal då hon har en man och barn

Jag förstår att ni är sugna på henne.
Men hon verkar ju att vara upptagen dubbelt upp, så ni får ställa er på kö

Att en gammal kärring (Sanna) har knullat en dömd pedofil är ju ganska irrelevant för alla utom hennes gubbe. Hennes ungdom och oskuld var på en tid när världen var svartvit.

Det viktiga är ju varför så många påstår att de kan köpa sig fria från uthängning. Impulskollen säger sig ha sålt den tjänsten. Det som gör det hela trovärdigt är att de inte blivit uthängda.

Personligen tror jag att svaret hur pengarna överfördes redan redovisats av Sara. Hon kallar det för reklam. Det kommer att visa sig att det var provision på utpressning som döpts om till Reklam i bokföringen.

Det kommer att finnas ett samband mellan Saras fakturor och Impulskollens försäljning. Sen lite provision till fiskarna för att hålla motivationen uppe.

Det kommer att bli många träskpaddor som sitter och skvallrar på varandra i polisens förhörsrum.
Citera
2024-11-15, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Det får FUP och bevisen som presenteras där avgöra, men jag tror det ser rätt mörkt ut.

Deras förhoppning nu är väl att det inte finns tillräckligt till åtal, men jag tvivlar på det.

Icke att förglömma det andra ärendet, där rättegång väntas till våren.
Citera
2024-11-15, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Att en gammal kärring (Sanna) har knullat en dömd pedofil är ju ganska irrelevant för alla utom hennes gubbe. Hennes ungdom och oskuld var på en tid när världen var svartvit.

Det viktiga är ju varför så många påstår att de kan köpa sig fria från uthängning. Impulskollen säger sig ha sålt den tjänsten. Det som gör det hela trovärdigt är att de inte blivit uthängda.

Personligen tror jag att svaret hur pengarna överfördes redan redovisats av Sara. Hon kallar det för reklam. Det kommer att visa sig att det var provision på utpressning som döpts om till Reklam i bokföringen.

Det kommer att finnas ett samband mellan Saras fakturor och Impulskollens försäljning. Sen lite provision till fiskarna för att hålla motivationen uppe.

Det kommer att bli många träskpaddor som sitter och skvallrar på varandra i polisens förhörsrum.

Gå gärna till inlägg 84084 2024-11-12
Där finns en länk där Sara publicerat fakturor ställda till IK . Summorna överstiger med råge de 30.000 för reklam , som Sara hävdar.
Citera
2024-11-15, 10:33
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dusapa
Gå gärna till inlägg 84084 2024-11-12
Där finns en länk där Sara publicerat fakturor ställda till IK . Summorna överstiger med råge de 30.000 för reklam , som Sara hävdar.

Jag tror du kan släppa ordet reklam. Jag tror inte att skojarna på Impulskollen pröjsat en krona i reklam. Jag tror att varenda fakturerad krona är Dumpens andel av Impulskollens utpressning.
Citera
2024-11-15, 10:36
Avstängd
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Finns säkert någon annan här som sitter på registerutdraget. Fast vad som framkommit här i tråden skall det vara narkotikarelaterat och mycket trafikrelaterat. I vanlig manér så blev det någon drograttfylla och självklart fortsatte hon köra utan kort. Finns säkert något hot mot tjänsteman och liknande. Brukar följa ett visst mönster det där.

Skall tydligen finnas massa ungar som soc plocka av henne direkt på BB. Går ju lite stick i stäv med att framställa sig som barnens beskyddare när man inte ens är kapabel att ta hand om sina egna.

Tack igen. Du milde. Vilken soppa. Det känns ju spontant som hon är fel person på fel plats gällande Dumpen, hon känns ju av det lilla jag nu vet mest som en mycket trasig lycksökerska med ögon endast för pengarna, detsamma gäller så klart Höjdhopparen, även om jag delvis kan förstå hans engagemang - dock gjorde han nog mer nytta som föreläsare. Det han ägnat sig åt via Dumpen borde vara kriminellt, han har som sagt många förstörda liv på sitt samvete. De båda åsnorna är inte annat än vitt skräp i mina ögon. Hoppas de får sitta i fängelse för dessa alvarliga övergrepp och (vad det verkar) ekonomiska fiffel.
Citera
2024-11-15, 10:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Jag tror du kan släppa ordet reklam. Jag tror inte att skojarna på Impulskollen pröjsat en krona i reklam. Jag tror att varenda fakturerad krona är Dumpens andel av Impulskollens utpressning.

Ja det där är ju något taffligt tvätteriförsök som ligger på högstadienivå. Det som däremot bör kontrolleras väldigt noggrant är ju "swishgåvorna". Det är antagligen den ingången som det flödat mycket gäddpengar. Fast jag utgår från att polisen och skatteverket redan gräver i det med ljus och lykta.
Citera
2024-11-15, 10:48
Medlem
Att nu Impulskollen börjar redovisa papper på avtal och annat just nu tyder ju bara på paniken som allihop har just nu. SoP visste precis om vad Impulskollen sysslade med och nu försöker de göra efterhandskonstruktioner på samarbetet. Men det kan bli att de biter sig i svansen också.

Att Sara var mytoman trodde jag väl att de allra flesta visste om men där bedrog jag mig.

Hon kan ljuga precis obehindrat till vem som helst om vad som helst.

Sen att hon är barnens beskyddare....... Det tyckte nog hennes egna barn också när de blev omhändertagna.

Hela denna soppan med Dumpen luktar riktigt illa och jag hoppas att folk slutar swisha tills allting är utrett.

Alternativet är väl att Dumpen läggs ner och Sara hittar något annat sätt att tjäna pengar på genom Swish.

Fast å andra sidan så kan hon ju skratta hela vägen till banken på de miljoner hon redan har tjänat på ohederliga affärer med b.l.a Impulskollen.

Det kommer hon få svårare att ljuga sig ur.

Det enda hon inte lyckats med vad jag vet det är att få Patrik i säng för det är nog hennes högsta önskan.

Det ser man på många bilder där det glittret i ögonen på henne när hon tittar på Patrik.

Oturligt nog så gillar han unga tjejer som han gärna sätter på efter att han dragit upp lite godis i näsan haha.

Kolla videorna på Honom som finns där han är så påtänd då han knappt kan prata och har 2 väldigt unga tjejer hos sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in