2024-05-19, 12:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Radhuslivet
Vill bara understryka att jag står rätt så stadigt utan ”supportrar”. Så länge man har rent mjöl i påsen så behöver man inte massa ryggdunkar och styrkekramar.

Okej, Varför är det viktigt för dig att hela tiden använda ordet ”rent mjöl i påsen”? det är ofta de som känner sig nödgade att säga så som inte har det. Det ungefär samma med dem som säger ”ärligt talat” Det är också personer som ska övergöra. Har man rent mjöl i påsen eller är ärlig så behöver man inte lägga sig till med det.

Du vill också gärna måla upp en bild av hur stark och stadig och förvissad om att du är på rätt kurs. Det är heller inget de som är på rätt kurs använder eller säger.

Kan det vara så att det här snarare är väldigt psykiskt påfrestande för dig? Det är undertonerna som träder fram tycker jag. Varför samlar du dig inte och är lite mer ödmjuk istället?
Citera
2024-05-19, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Inte bara ett fotbollslag som håller på Sanna, utan en hel full fotbollstadium.
Jag håller med. Sanna var den bästa av de bästa. Hon exponerade en extrem mängd äckel och vi bör alla fira henne för det!

Jag skiter i tjafset mellan Sara och Sanna som handlade om pengar, jag tycker vi måste minnas vilket stort bidrag Sanna gjort till debatten om hur män jagar ungar på nätet och hur effektivt hon visat för svenska folket hur på ytan mer eller mindre normala snubbar är redo att bryta inte bara lagar utan individer. Jag struntar i hur det slutade mellen Sanna och Dumpen, ingen kan ta ifrån henne att hon avslöjade 100-ish äckel och verkligen väckte Sverige. Utan Sanna hade Dumpen inte nått den höjd av exponering de är på idag.
Citera
2024-05-19, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgrodan
Du skriver ”vi” som så många andra här. Skriv ”jag” nästa gång istället så att det landar rätt. På vilket sätt har Sanna exponerat en mängd äckel? Vilka är äcklen? Är de desamma som du definierar som ”normala” snubbar några rader ner? Vad är den extrema mängden? De 100 du hostar fram i slutet? Var kommer siffran ifrån? Notera att du upprepar dig flertalet gånger du säger exakt samma sak med olika ord. Det är som att de kliar i dig att ingen ska gå miste om vad du tycker och tänker en slags desperation hos dig att klargöra detta med en tydlig touch av ren rappakalja som genomsyrar dina åsikter. Presentera gärna källa och fakta på det du kommer upp med istället för att spotta upp en serie bisarra personliga åsikter.
Oj vilken analys. Man får tacka för det enorma engagemanget i ett snabbt skrivet inlägg utan större eftertanke utan mest spontant uttryck. Din analys av mitt sätt att använda "vi" är dock undermåligt, som det mesta du skriver. Mitt vi hänvisar till läsare på forumet som mottagare, till skillnad från så många här som skriver "vi" som om de talar för en mängd andra skribenter förutom sig själva. Ja använder jag och först stå för vad jag tycker och inser att det är mitt perspektiv. Fast de flesta verkar gilla Sanna, som fiskare eller som skribent här,
Citera
2024-05-19, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radhuslivet
Svar nej på den frågan.
Vi kommer inte att höras mer.

Ok. Vad tror du om Dumpens framtidsutsikter? Sitter vi och kollar #napp 2475 med fete Börje i Gävle som försöker få till det med Dumpens fiktiva fjortis som är nymfoman om några år och inte en lagändring i sikte?

Dumpen borde väl ha säckat ihop vid det laget? Kanske nya tagit vid.
Citera
2024-05-19, 22:53
Medlem
Tortellis avatar
Jag fick på eftermiddagen berättat för mig om kvinnan som hängdes ut av Dumpen. Hon hade massage och healing. Och så gav hon en man i 30års åldern en av*ugning, denna man kontaktade Sara, och Sara och dumpen gjorde ett case av det. Det var ingenting som egentligen hade med dumpens kärnverksamhet att göra. Kvinnan la ner sitt företag omedelbart och har haft ett helvete med trakasserier efter den publiceringen. Det var en totalt onödig publicering och syftet var bara utfyllnad. Och hade noll att göra med barn. Jag kommer tyvärr inte ihåg vilket nummer. En vuxen man i 30års åldern fick alltså oralsex av en kvinna och kvinnan får i sin tur sin verksamhet förstörd av dumpen. Vidrigt gjort av dumpen.
Citera
2024-05-19, 23:49
Medlem
Rumpkorvens avatar
Det är så få gäddor som kommer nu för tiden. Vad fan?
Citera
2024-05-19, 23:53
Avstängd
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
De har ju varit upptagna med annat. Denna helg har de haft något sorts "årsmöte" i Kungälv. De skulle spela in podd men Sara hamnade på sjukhus så den sköts visst också på framtiden.
Citera
2024-05-19, 23:59
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven

Ska tydligen vara en gammelgädda på ingång från ett av de stora mediehusen. Den som lever få se vem som kommer stå där snopen och utan att snoppen får doppa.
Citera
2024-05-20, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallbarhetnolla
Ska tydligen vara en gammelgädda på ingång från ett av de stora mediehusen. Den som lever få se vem som kommer stå där snopen och utan att snoppen får doppa.
En pederast kanske om man får önska? Dom är helt klart roligast.
Citera
2024-05-20, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Jag fick på eftermiddagen berättat för mig om kvinnan som hängdes ut av Dumpen. Hon hade massage och healing. Och så gav hon en man i 30års åldern en av*ugning, denna man kontaktade Sara, och Sara och dumpen gjorde ett case av det. Det var ingenting som egentligen hade med dumpens kärnverksamhet att göra. Kvinnan la ner sitt företag omedelbart och har haft ett helvete med trakasserier efter den publiceringen. Det var en totalt onödig publicering och syftet var bara utfyllnad. Och hade noll att göra med barn. Jag kommer tyvärr inte ihåg vilket nummer. En vuxen man i 30års åldern fick alltså oralsex av en kvinna och kvinnan får i sin tur sin verksamhet förstörd av dumpen. Vidrigt gjort av dumpen.
Avhandlats ingående i tråden tidigare. Sök.
Citera
2024-05-20, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallbarhetnolla

Oj, när får vi veta tror du?
Citera
2024-05-20, 06:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ok. Vad tror du om Dumpens framtidsutsikter? Sitter vi och kollar #napp 2475 med fete Börje i Gävle som försöker få till det med Dumpens fiktiva fjortis som är nymfoman om några år och inte en lagändring i sikte?

Dumpen borde väl ha säckat ihop vid det laget? Kanske nya tagit vid.

Jag ställer mig högst tveksam till att det blir ett napp 2475.
Och jag har nog alltid ställt mig tveksam till att man når en lagändring genom att publicera gränslösa chattloggar mellan fiktivt barn och vuxen tillsammans med konfrontationsvideo.
Däremot så hoppas jag att organisationens stödgrupp växer, för den behövs alla dagar i veckan. Jag hoppas även att man utbildar inom organisationen så att flera kan vara delaktiga i att hålla i föreläsningar när det kommer till tex sexuella övergrepp på barn, grooming på nätet, föräldrautbildningar osv. Det finns mycket klokskap bland volontärerna och jag tror att flera kan bidra och vara delaktiga i att belysa problematiken genom att ”skicka vidare” kunskap.
Kunskap och belysning om problematiken skapar ringar på vattnet och dom ringarna är viktiga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in