2024-11-15, 01:01
Medlem
Lesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Det har aldrig förekommit någon relation mellan Jackie och gäddan. Dom har aldrig sovit i samma säng. Sara nilsson ljuger om allt när det gäller Jackie! Jag vet till 100%. Sara och Patrik är grymt pressade nu.

Det där med Sanna/Jackie och gäddan och deras förmenta affär var ett rykte som var i svang i tråden för över ett år sedan. Jag läste Sara Nilssons text "Hur kom Bodström in i bilden?". I den försöker hon fåfängt att leda ryktet i bevis, men att det skulle ha varit fråga om någon amorös förbindelse beläggs icke. Det har, av vad Sara Nilsson refererar i texten som Jackies ord, istället handlat om att de författade en bok ihop, såvitt jag förstår.

För övrigt sätter inte texten Jackie i direkt smickrande dager. Rent ut sagt är det ett karaktärsmord Sara Nilsson ger sig på, till vad nytta kan man undra. Rapsodiska episoder staplas på varandra: Det är Jackie hit och Jackie dit, och hon var minsann försvunnen en natt när brandlarmet gick på hotellet under en volontärsammankomst (okej, och?) och tips kom in om henne och sagda gädda och det är det ena med det andra, med det tredje...

Jackie är till karaktären si och hon är så, får vi veta ("arg och hämndlysten"; "skriker okvädningsord"; "blev besviken", "hotfull ton"). Jo, jo - oaktat sanningshalten i dessa ad hominem-utfall - vi är alla, trots allt, människor med våra bättre och sämre sidor, något Sara Nilsson själv lär ha ett hum om. Vidare kom Jackie inte ens på tal när det skulle nomineras till styrelse, vilket ska "ha skavt för Jackies del". Admin i Dumpens Facebookgrupp blev hon "för husfridens skull". Men hon blev det, märk väl.

Det blir till slut lite för mycket vendetta över det hela och utan någon egentlig poäng - eller så är det poängen, nyttan jag efterfrågade ovan: Sara Nilsson betraktar Jackie som boven i dramat. Okej, då vet vi det, ungefär.

Att sedan rota fram en 16 år gammal dom, liksom för att inte bara sätta kniven i en tidigare Dumpenmedarbetare, utan också vrida om, framstår som en desperat, närmast i affekt, utförd handling. Uppgifterna i den publicerade domen är klart förtalsgrundande (om det sedan är förtal, låter jag vara osagt).

Nej, det här var ett svagt nummer av Sara Nilsson. Bättre kan hon och borde väl snarare, i den belägenhet hon och Dumpen är, rikta sin vassa och (oftast) välskrivande pennudd mot de graverande sakfrågor som av allt att döma i rask takt dimper ner i knäet på henne.
Senast redigerad av Lessler 2024-11-15 kl. 01:53.
Citera
2024-11-15, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Det vet du inte ett skit om.
Hur normalt är det att börja att umgås med en gädda
när man har man och barn?

Det säger väldigt mycket i min värld
Stackars man och barn
Har du några bevis för att de umgås?
Citera
2024-11-15, 01:10
Medlem
Någon som har namn på denna? Rix västerås

https://dumpen.se/2024/10/28/rix_502/
Citera
2024-11-15, 06:58
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lessler
Nej, det här var ett svagt nummer av Sara Nilsson. Bättre kan hon och borde väl snarare, i den belägenhet hon och Dumpen är, rikta sin vassa och (oftast) välskrivande pennudd mot de graverande sakfrågor som av allt att döma i rask takt dimper ner i knäet på henne.

Detta är väl snarare ett tecken på att hon inte kan försvara sig i sakfrågor och då blir det den här typen av personliga attacker. Ingenting i texten är ett dugg relevant för vad hon, Patrik och Impulskollen nu anklagas för, så varför hon trodde att det skulle vara en bra sak att publicera denna text fattar jag inte.
Citera
2024-11-15, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Detta är väl snarare ett tecken på att hon inte kan försvara sig i sakfrågor och då blir det den här typen av personliga attacker. Ingenting i texten är ett dugg relevant för vad hon, Patrik och Impulskollen nu anklagas för, så varför hon trodde att det skulle vara en bra sak att publicera denna text fattar jag inte.

Det hela liknar en catfight på fjortisnivå och det kanske är därför Sara har snöat in på 14- åringar.
Jag tror att hon känner sin publik och det är säkert många som upprörs över att Sanna inte var i sin säng den omskrivna hotellnatten.
Det gäller ju att gripa tag i varenda halmstrå.
I övrigt håller jag med dig till fullo.
Citera
2024-11-15, 08:27
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Det har aldrig förekommit någon relation mellan Jackie och gäddan. Dom har aldrig sovit i samma säng. Sara nilsson ljuger om allt när det gäller Jackie! Jag vet till 100%. Sara och Patrik är grymt pressade nu.
Hur vet DU det?
Citera
2024-11-15, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Det är en manipulativ text ämnad att fokus rikta och sätta en bov i dramat.
Alltså främst för att behålla sina närmsta anhängare ett tag till, söka sympati och swish. Så inte så konstigt egentligen.
Citera
2024-11-15, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Hur vet DU det?

Sara har berättat det off record.
Citera
2024-11-15, 08:48
Medlem
-Hengpung-s avatar
Med all ytterligare information som nu avslöjats så framstår Sara och Patrik (men primärt Sara) som den gigantiska mytoman hon är. Sara skäms inte alls för sig. Det ligger sällan i mytomanens natur att göra det. Varför jag med all tydlighet vågar hävda, som den amatörpsykiatriker jag är (har lärt mig av Sara), att det finns en stor skopa sociopati inblandat i det hela också, på Saras sida.

Mytoman-Sara kan stå och ljuga sina "medarbetare" rakt upp i ansiktet och nu kommer alla dem bli föremål för granskning i.o.m. mytoman-Saras brottslighet. Hon är en mästare på manipulation, kärringar som ingen man vill ta i tång med ens när det handlar om förhållande. Alla "insändare" som publicerats på Dumpen är 99% författade av mytoman-Sara själv. Mytoman-Sara har ett brottsregister lika långt som en arabisk storfamiljs kvitto som storhandlar på Coop.

Dumpen framstår nu än tydligare att ha varit ett verktyg för mytoman-Sara att slå nedåt samtidigt som hon berikat sig själv på det påstått "ideella" arbetet hon utfört. Men hennes agerande har sedan start tydit på en allvarlig inre konflikt, förmodligen av vetskapen att hon själv levt ett katastrofalt och misslyckat liv och detta tynger henne något avsevärt. För utomstående har det hela betraktas som en form av kompensation, där hon försöker att uppnå en känsla av överlägsenhet gentemot pedofilerna som är de lägst stående och kanske för första gången i sitt liv kan erhålla ett erkännande för sina insatser. Dock så är det alltid högst olämpligt att anförtro någon med en historia av grov brottslighet att sköta något sånt här på ett snyggt och korrekt vis. Denna olämplighet bekräftas nu mer och mer av de aktuella omständigheterna som nu uppdagas. Det är inte helt osannolikt att Sara får göra ytterligare en vända i finkan om man säger så. Vilken gång i ordningen det blir vet nog bara Sara.
Citera
2024-11-15, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lessler
Det där med Sanna/Jackie och gäddan och deras förmenta affär var ett rykte som var i svang i tråden för över ett år sedan. Jag läste Sara Nilssons text "Hur kom Bodström in i bilden?". I den försöker hon fåfängt att leda ryktet i bevis, men att det skulle ha varit fråga om någon amorös förbindelse beläggs icke. Det har, av vad Sara Nilsson refererar i texten som Jackies ord, istället handlat om att de författade en bok ihop, såvitt jag förstår.

För övrigt sätter inte texten Jackie i direkt smickrande dager. Rent ut sagt är det ett karaktärsmord Sara Nilsson ger sig på, till vad nytta kan man undra. Rapsodiska episoder staplas på varandra: Det är Jackie hit och Jackie dit, och hon var minsann försvunnen en natt när brandlarmet gick på hotellet under en volontärsammankomst (okej, och?) och tips kom in om henne och sagda gädda och det är det ena med det andra, med det tredje...

Jackie är till karaktären si och hon är så, får vi veta ("arg och hämndlysten"; "skriker okvädningsord"; "blev besviken", "hotfull ton"). Jo, jo - oaktat sanningshalten i dessa ad hominem-utfall - vi är alla, trots allt, människor med våra bättre och sämre sidor, något Sara Nilsson själv lär ha ett hum om. Vidare kom Jackie inte ens på tal när det skulle nomineras till styrelse, vilket ska "ha skavt för Jackies del". Admin i Dumpens Facebookgrupp blev hon "för husfridens skull". Men hon blev det, märk väl.

Det blir till slut lite för mycket vendetta över det hela och utan någon egentlig poäng - eller så är det poängen, nyttan jag efterfrågade ovan: Sara Nilsson betraktar Jackie som boven i dramat. Okej, då vet vi det, ungefär.

Att sedan rota fram en 16 år gammal dom, liksom för att inte bara sätta kniven i en tidigare Dumpenmedarbetare, utan också vrida om, framstår som en desperat, närmast i affekt, utförd handling. Uppgifterna i den publicerade domen är klart förtalsgrundande (om det sedan är förtal, låter jag vara osagt).

I min värld understryker det bara en sak - Sara är inte engagerad i Dumpen av sakliga skäl utan av emotionella. Hon har väldigt stora svårigheter med balansen "tanke - känsla - handling". Hon har fått en motståndare där "usch, en peddokramare" inte biter, och det kan hon inte hantera.
Lågvattenmärken har vi sett från Dumpen tidigare. Drt här var dock något annat. Det var Sara Nilsson som blottade sin egentliga nivå av vuxet, rationellt tänkande. Eller, den totala bristen på det.
Citera
2024-11-15, 09:13
Avstängd
pojkpingiss avatar
Jag har undvikit soptippen Dumpen i största möjliga mån genom åren, och vet i det närmaste noll om Sara Nilsson, har hon liksom Höjdhopparen ett förflutet av övergrepp, droger och icke-vuxet leverne högt upp i åldern? Någon har nämnt att hon har stora skulder hos KFM, varför då? Har hon haft firma tidigare som hon kört i dass eller har hon klassiskt bara handlat på kredit och skitit i att betala?
Citera
2024-11-15, 09:14
Medlem
Citat:

Det är de sannerligen. MEN framförallt Sara tror att framgångsmackan hon glidit runt på hittils ska hjälpa henne denna gången också. Dumpen gör ett jättebra jobb med att få fast gäddor. Men ingen hjälp till uthängda gäddors barn det är MYCKET dåligt.

Sen att Sara skor sig på detta och har blivit miljonär på kuppen det tycker jag liksom många andra är för jävligt.

Hon skulle kunna använda pengarna till proffesionell hjälp till uthängda personers barn.

När ska folk förstår att när de swishar så hamnar pengarna i Sara och Patriks fickor och fickorna växer för varje dag.

Att de som swishar inte fattar att det är framförallt Sara de göder.

Sen kan jag inte förstår hur F- kassan i te utreder att Sara fick in svarta pengar på sitt Arbete samtidigt som hon var sjukskriven. De pengarna borde ju återbetalas tycker man ju.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in