2024-11-14, 13:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Britte-Marie
Vilket av det? Att hon är mediakåt? Ska vi börja där?
Ett axplock av bevis:
https://www.corren.se/nyheter/linkoping/artikel/nar-jackie-fick-sjukdomen-rakade-hon-skallen-/nrggn5er
https://www.corren.se/nyheter/bostad/artikel/kika-in-i-jackies-fargrika-hem/r31dxqol
https://www.corren.se/nyheter/linkoping/artikel/hon-har-samlat-in-300-reflexer/lq7okner
https://www.etc.se/debatt/sanna-paa-dumpen-skyddas-barnen-med-uthaengningar
https://www.corren.se/nyheter/linkoping/artikel/sanna-latsas-vara-pedofil-for-att-avsloja-overgrepp/jop6py7r
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/63Woxr/jackie-erbjods-pengar-for-att-lamna-dumpen-man-till-impulskollen

Nä det räcker inte. Mer bevis tack! Bevisa gärna allt det andra du påstod dig ha bevis för också.
Citera
2024-11-14, 13:08
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
All heder åt Jackie. En förtjusande kvinna och hon har moral. Hade Jackie varit singel så hade jag bjudit ut henne på middag.

Nu tycker jag hela konceptet med Dumpen är åt helvete, men om det skulle drivas är det av en sådan som hon som faktiskt har moral som du säger. Detta till skillnad mot Sara och Patrik som helt saknar det.
Citera
2024-11-14, 13:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Är detta något som Sara berättat om tidigare? Att fiskaren blev erbjuden "lön"? Det är märkligt om Sara gått från att ha noll insyn och koll på Impulskollens arbetssätt men ändå sitter på sån här information.

Antingen ljuger fiskaren "Jackie" eller så är Sara på väg att måla in sig i ett hörn. Oavsett så borde de knipa helt och hållet nu och invänta förhör och utredningen. Allt hon säger kommer kunna användas emot Dumpen på ett eller annat sätt.

Japp. Tala är silver tiga är guld. Sara med sitt gedigna register borde ha snappat upp det. Fast det är två olika drifter som drar i henne nu. Hon väljer såklart att presentera spaltmeter med egenpåhittade "bevis" på hennes hemsida. Där hon känner att hon kan styra innehållet precis som hon vill ha det för hennes sektmedlemmar.

Att detta kommer medverka till hennes totala undergång verkar hon nonchalera bort totalt. Kan tänka mig att artikeln antingen kommer tas bort eller redigeras. När hon fått berättat för sig hur korkat det är att göra såhär.

Detta är ju svensk tv historia på högsta nivå. Dramaten är ju gröna av avund.
Citera
2024-11-14, 13:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av xlovs2000
Nu börjar det lukta lite ruttet kring dumpen tycker jag:

Ingen rök utan eld, men vi får se vad som bevisas antar jag.

Jodå- det blev uppenbart för oss som var vakna under kemilektionerna. Resten av ditt inlägg håller jag med om.
Citera
2024-11-14, 13:25
Medlem
trueforgoods avatar
Fy fan vad rökta Sara och Patrik är nu, med all rätt.

Det kommer sluta med kåken för båda och utanför 200 Dumpen-mammor med plakat som skanderar att släppa ut Sara och Patrik "för baaaarnens bästa".
Citera
2024-11-14, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xlovs2000
Nu börjar det lukta lite ruttet kring dumpen tycker jag:

Ingen rök utan eld, men vi får se vad som bevisas antar jag.

Såg någon som sa de i ett inlägg på Facebook med, vid förra tillfället, de menade att det kan vara bra med en granskning så att sanningen kommer fram och dumpen kan vara säkra framåt.

Sara svarade nonchalant "Om jag säger att du stulit min plånbok, är det då "ingen rök utan eld" så det ligger någon sanning i det?"
Citera
2024-11-14, 13:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Japp. Tala är silver tiga är guld. Sara med sitt gedigna register borde ha snappat upp det. Fast det är två olika drifter som drar i henne nu. Hon väljer såklart att presentera spaltmeter med egenpåhittade "bevis" på hennes hemsida. Där hon känner att hon kan styra innehållet precis som hon vill ha det för hennes sektmedlemmar.

Att detta kommer medverka till hennes totala undergång verkar hon nonchalera bort totalt. Kan tänka mig att artikeln antingen kommer tas bort eller redigeras. När hon fått berättat för sig hur korkat det är att göra såhär.

Detta är ju svensk tv historia på högsta nivå. Dramaten är ju gröna av avund.

Mnja, det är väl en utveckling som de flesta av oss har har förutsett – åtminstone inom min bekantskapskrets. Vi lever bland "riktiga människor" och betraktar "net-folket" med en hälsofrämjande distans.
Citera
2024-11-14, 13:52
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
En Orvar 55 ska int skriv till barn på de där sättet
Dom ska lämna barn ifred

Begrip dom int de så äre bra dom får en läxa

Sen kan ja väll tyck att he kan va problematiskt när de handlar om folk med intellektuell funktionsnedsättning men även bland dessa så kan det finnas skäl att uppmärksamma allmänheten ifall de int går o få stopp på dom på annat sätt

Håller med att ingen ska skriva så till ett barn, fast i dom flesta fallen så är det Dumpen som tar första kontakten med dessa män, som dom är ute efter att gaslighta, och till sist hänga ut som pedofiler, så dom kan tjäna ihop pengar från Swishdonationer (annan form av utpressning).

Men många lågbegåvade desperata män har tyvärr svårt att säga nej när dom blir manipulerade av en annan vuxen person att bestämma träff.

Nej dom förtjänar verkligen inte att hängas ut med bild på ansikte och könsorgan, där man kontaktar alla anhöriga och arbetskollegor. Hemskt att du tycker det är rätt att behandla en annan människa så, konsekvenserna är att inte bara männen får sina liv totalt förstörda, utan även alla deras anhöriga.

Om dom istället hade pixlat personerna, hade det varit en helt annan sak. Men nu blir det pöbelmentalitet, där Dumpen agerar både åklagare och domare. Det är inget samhälle som jag vill se.

Låt polisen sköta det, finns en anledning varför vi har ett rättssystem. Det Dumpen gör är att det förstör bevismaterial, och försvårare polisens utredningarbete, om det skulle röra sig om en riktig pedofil.

Och Dumpen har bevisat att dom inte kan sköta alla dessa uthängningar, när dom sysslar med både utpressning och fejkvård.

Sara Nilsson och Patrik Sjöberg behöver skaffa hederliga arbeten, efter avtjänade fängelsestraff.
Citera
2024-11-14, 14:01
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanotklubbenKermit
Senaste nytt från Dumpen, om Sanna fiskare (Jackie) m.m.:

https://dumpen.se/2024/11/14/bod/
Dumpen verkar inte förstå att den extensiva tid och energi de lägger på att utföra olika karaktärsmord på sina motståndare, enbart får dem att se mer skyldiga ut. Full fart in i kaklet.
Citera
2024-11-14, 14:02
Medlem
Nu har Robert Aschberg en ny artikel där han förklarar varför dom granskar Dumpen. Personligen tycker jag den är lite ödmjuk mot Dumpen.
"Därför granskar Aftonbladet Dumpen"
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/1Mr2dJ/darfor-granskar-aftonbladet-dumpen
Citera
2024-11-14, 14:02
Avstängd
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Håller med att ingen ska skriva så till ett barn, fast i dom flesta fallen så är det Dumpen som tar första kontakten med dessa män, som dom är ute efter att gaslighta, och till sist hänga ut som pedofiler, så dom kan tjäna ihop pengar från Swishdonationer (annan form av utpressning).

Men många lågbegåvade desperata män har tyvärr svårt att säga nej när dom blir manipulerade av en annan vuxen person att bestämma träff.

Nej dom förtjänar verkligen inte att hängas ut med bild på ansikte och könsorgan, där man kontaktar alla anhöriga och arbetskollegor. Hemskt att du tycker det är rätt att behandla en annan människa så, konsekvenserna är att inte bara männen får sina liv totalt förstörda, utan även alla deras anhöriga.

Om dom istället hade pixlat personerna, hade det varit en helt annan sak. Men nu blir det pöbelmentalitet, där Dumpen agerar både åklagare och domare. Det är inget samhälle som jag vill se.

Låt polisen sköta det, finns en anledning varför vi har ett rättssystem. Det Dumpen gör är att det förstör bevismaterial, och försvårare polisens utredningarbete, om det skulle röra sig om en riktig pedofil.

Och Dumpen har bevisat att dom inte kan sköta alla dessa uthängningar, när dom sysslar med både utpressning och fejkvård.

Sara Nilsson och Patrik Sjöberg behöver skaffa hederliga arbeten, efter avtjänade fängelsestraff.

Gratulerar till trådens bästa inlägg. Håller med dig till 110%. För all den skada åsnorna bakom Dumpen har åsamkat tusentals personer, förtjänar de givetvis att skaka galler, länge. Därefter borde de båda åsnorna växa upp och ta tag i sina sorgliga liv.
Citera
2024-11-14, 14:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KanotklubbenKermit
Senaste nytt från Dumpen, om Sanna fiskare (Jackie) m.m.:

https://dumpen.se/2024/11/14/bod/

Det är ju helt fantastisk läsning. Chefjournalisten skriver det som en deckar/drama-roman. Blir helt tårögd av denna dramaunderhållning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in