Citat:
Det du säger stämmer nog i allmänhet vad det gäller hatiska tölpar och gaphalsar utan argument, oavsett var de står politiskt.
Men det finns också många pålästa användare som argumenterar sakligt, varav många verkar vara allt annat än "misslyckade i samhället".
Här var det visst någon som verkligen kände sig träffad, och inte alls förstod vad TS ville ha sagt.
Men det finns också många pålästa användare som argumenterar sakligt, varav många verkar vara allt annat än "misslyckade i samhället".
Här var det visst någon som verkligen kände sig träffad, och inte alls förstod vad TS ville ha sagt.
Att det också finns normala personer på Flashback är det inget oklart med.
Jag tycker inte att inlägget om Kamala var så dåligt. Här hade ju personen en riktig poäng. De inlägg jag hängt upp mig på är mer på nivån där TS blir kallad kuksugare. Någon använde också ordet ”PK-informatör” som anklagelse i någon tråd. Det borde ju närmast vara en komplimang. Det är just det inslaget som ofta verkar saknas, alltså någon som ger information utifrån ett mer normalt perspektiv i olika frågor.
Med det sagt kan jag konstatera att jag har en lång rad ämnen som jag direkt kan se skulle vara olämpliga att lägga upp på Flashback. Om någon skulle göra det skulle det nästan automatiskt utlösa en kollektiv lynchning. Trådarna skulle domineras av personer som ”vet allt” och inte har något intresse för faktiska förhållanden. Deras syfte med att skriva i tråden skulle vara att hänga ut TS som en lögnare och skithög. De skulle vara så många att de sannolika ”försvarare” som skulle dyka upp skulle övermannas.
Kanske finns det redan nu befintliga exempel på sådana trådar? Notera att det jag pratar om är trådar som handlar om ämnen som TS kan bra. TS skulle i en match 1-1 kunna slå knockout på alla minantroper men är de jättemånga funkar inte det. Teoretiskt skulle det alltså kunna handla om att TS är klimatforskare (det är inte jag) och svarar på ”Vad som helst” om klimatfrågor. Just det ämnet är kanske för komplicerat men det kan ändå illustrera vad jag är ute efter.