2024-11-13, 06:29
Medlem
Jaha, då blir det "hårda" paket i TV och jag hoppas smågossarna där får gå hem tidigt innan Mark har våldfört sig på dem. Har vi inte haft en bög som julvärd redan? Har Mark slut på pengar och behöver uppdrag?

Engelska kyrkans ärkebiskop får nu avgå då han vägrade lämna ut uppgifter till polisen om en homosexuell sadist som våldtog småpojkar under 70- och 80-talet på "sommarläger". Det finns en anledning till att traditioner bör hålla sagda grupper borta, då det uppenbarligen finns en kärna av sanning rörande denna grupp. Trots allt, RFSL och Prides Kjell Rindar arbetade ju för att införa pedofili.
Citera
2024-11-13, 07:20
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
SVT har inga hämningar, dom har spårat ut sinnesslös.

Men tur är väl att man sätter på svt en gång om året , men nu får man sätta på Kalle 5 minuter efter så slipper man se bögen

Ska du sätta på Kalle? Går det verkligen rent fysiskt? Då är du ju faktiskt ännu "värre" än Mark och Jonas.

Skämt åsido, Mark är ett superbra val enligt alla jag har pratat med och alla reaktioner jag har läst. Nästan märkligt att han inte redan varit julvärd. Troligtvis för att SVT är så oroliga för att reta den högljudda arga minoritet som syns i form som detta. Men någon gång måste plåstret dras av.

Som sagt mycket bra val, och nödvändigt att ständigt markera och ta fajten för allas lika värde.
Citera
2024-11-13, 07:26
Medlem
Hoppas att han drar en liten trevlig anekdot om hans mormor eller något smålustigt som hon alltid hade sagt typ. Alltid lika upplyftande
Citera
2024-11-13, 07:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Armadou
Bra val. Han är trevlig och mysig.
Jobbigt bara för alla homofober som är klena i sin manlighet och känner sig hotade av någon anledning.

Bara där börjar man bli orolig. Tror nog ingen känner sig hotad av en riksbög som byggt sin karriär på att vara just en bög.
Citera
2024-11-13, 09:27
Medlem
biljardballes avatar
Varför allt detta hat mot Marky Mark? Han är ju en nationell skatt.
Citera
2024-11-13, 10:16
Medlem
Bra val! Ni som säger annat är förlorare.
Citera
2024-11-13, 13:40
Medlem
Demokraturdns avatar
Det här måste vara tionde gången han är julvärd på skattefinansierade SVT. Det kan inte vara första gången? Han gör ju inget annat än att gå omkring och dra in pengar. Vem blir det som testamenterar ett hus till honom efter den här julen?
Citera
2024-11-13, 17:47
Medlem
DoktorNos avatar
Äh, det kunde ha varit värre. Mark Levengood är bra. Trevlig, underhållande och faktiskt lite smårolig emellanåt. "Han går hem i stugorna" som det brukar heta. Han kommer nog att bli en bra julvärd, bara han ger fan i att gå full woke.
Citera
2024-11-13, 21:29
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Nej INGEN bög.

Ja verkligen! En kompetent vit man med substans, och ändå ödmjuk. Att ingen har tänkt på att fråga honom! Men det går väl inte eftersom han är... en kompetent vit man med substans, och ändå ödmjuk. Och gift med en kvinna.

Hade varit coolt om Fuglesang hade varit julvärd uppe från ISS. Hade kanske varit svårt att tända ett ljus där? Tyngdlöshet
Citera
2024-11-14, 04:33
Avslutad
Det var bättre när den store Arne Weise var vid liv.

Jag har sett varje jul med Arne sedan starten, och varje jul så saknar jag honom, det är så tomt.

Arne kändes som en god vän, en person som lindrade ensamheten vid jul.

Arne Weise kommer för mig alltid förknippas med julen, han var den absolut bästa julvärden
Citera
2024-11-14, 16:23
Medlem
Flundran90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armadou
Bra val. Han är trevlig och mysig.
Jobbigt bara för alla homofober som är klena i sin manlighet och känner sig hotade av någon anledning.
Har inget emot honom men tycker han liksom Lerin känns lite som tant-val . Hade gärna sett Peter Jöback som julvärd, om man ska välja en homosexuell. Tycker han känns lite mindre smörig och han hade gärna fått sjunga lite julsånger.
Citera
2024-11-14, 16:31
Medlem
Bra val. Han känns allmänt mysig, familjär och sympatisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in