Citat:
Ursprungligen postat av
NSDAB
Hur går det med Kurskoffensiven? Vad var det, 30.000 man skulle in och återerövra området?
Ryssarna har gjort ett ganska stort inträngande och kommit ganska långt, ända till Malaya Lokhna.
Nu är "kilen" som de slog in stoppad och ryssarna där är omringade. Vi får se hur det slutar.