2024-11-13, 14:17
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Låter som att dom tjommarna var ena jävlar till att tippa!?

Äh Solna hade bara tur som gick som tåget sista 10 omgångarna typ.
Citera
2024-11-13, 14:26
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Fan Kukräven är ju en sämre tippare än mig. Och titta på mig!
Citera
2024-11-13, 14:35
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Fan Kukräven är ju en sämre tippare än mig. Och titta på mig!

Ge oss en ny säsong! Jävla piss behöva vänta flera månader nu.

Förhoppningsvis kan vi plocka in nån klass spelare nu inför Europavalet trots att vi enligt Quantum har mindre stålar än ÖIS….
Citera
2024-11-13, 15:29
Medlem
Citat:

Och Diffen hade tur som gick som tåget första typ 15 omgångarna annars hade det varit långt ner på undre halvan
Dom vägrade inse härinne när jag sa att dom har haft en otroligt gynnsam inledande halva med mycket hemmamatcher och korta bortaresor samt att dom kommer tappa spelare och ska dubbla med kval, men så rätt man fick, såg dom aldrig som ett hot ens, såg inte nåt lag som hot i år.
Allsvenskan är 30 omgångar, och derbysegrar ger fortfarande 3 poäng men det har dom nog inte fattat, gillar att bli påsatta istället
Citera
2024-11-13, 15:35
Medlem
Tråkigt som fan för Vasic, nog inte mycket till karriär kvar nu.
Citera
2024-11-13, 15:48
Medlem
Kundalinis avatar
Åh, fy fan vad jag lider med Vasic.
Citera
2024-11-13, 16:23
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Japp Free12 och London höll låda här och var 130% säkra på att endast DIF skulle utmana MFF…

Den gode London förlorade sitt vad med mig och ska få en trevlig signatur nu
Tycker att du var snäll ändå
Citera
2024-11-13, 16:33
Medlem
Landskrona mot Värnamo... Någon som har några tankar?
Citera
2024-11-13, 17:15
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Tråkigt som fan för Vasic, nog inte mycket till karriär kvar nu.
Mjo i en ålder av 33 var det absolut sista chansen att kunna klättra på karriärstegen och kanske gå till en svensk storklubb alternativt nåt riktigt bra ekonomiskt utomlands men så sker detta.. Trist som fan å bara att sympatisera med honom.
Citat:
Ursprungligen postat av JagheterHenrik
Brutalt osexigt kval och ganska likgiltig till bägge lagen men det är ju en jävla publikmatch om man jämför med Utsikten-BP ifjol.
Citera
2024-11-13, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagheterHenrik

Värnamo gjorde ändå en rätt bra höst, släpper in få mål men har kryssat för mycket. Det har dock varit på ett schema mot mestadels övre halvan-lag. Att ställa om och vinna istället för att inte förlora kanske blir deras främsta utmaning. Storfavorit i kvalet likväl.

Landskrona har ju backat sig in i kvalet och det är svårt att se så många vägar ut och vilka spelare som ska göra det åt dom, dom vill ju spela till varje pris och det är svårt att se att dom skulle komma med något nytt helt plötsligt. Jag tror på 3-0, 4-1 eller liknande till Värnamo över två möten där dom slår vakt om resultatet när man tagit ledningen. Landskronas chans är väl att åtminstone få med sig ett kryss i hemmamötet och göra det till en 90-minutersaffär. Hemma/borta tror jag spelar mindre roll, blir två tunga gräsplaner och säkert liknande föutsättningar.
Senast redigerad av frankkk 2024-11-13 kl. 17:58.
Citera
2024-11-13, 20:27
Medlem
Citat:
Tabellen de sista 15 omg (2:a halvan)

AIK 34p
Malmö 30p
Hammarby 29p
-----
GAIS , 23p
Sirius
Elfsborg
Djurgården
Mjällby
Norrköping
Häcken
BP
Halmstad
Kalmar
-------
Göteborg, 13p
--------
Värnamo, 13p
Västerås, 11p

Edit: 29 juli låg AIK på elfte plats. Har vi någonsin sett en liknande effekt av ett tränarbyte?
Senast redigerad av MrOrdonnee 2024-11-13 kl. 20:33.
Citera
2024-11-13, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Värnamo gjorde ändå en rätt bra höst, släpper in få mål men har kryssat för mycket. Det har dock varit på ett schema mot mestadels övre halvan-lag. Att ställa om och vinna istället för att inte förlora kanske blir deras främsta utmaning. Storfavorit i kvalet likväl.

Landskrona har ju backat sig in i kvalet och det är svårt att se så många vägar ut och vilka spelare som ska göra det åt dom, dom vill ju spela till varje pris och det är svårt att se att dom skulle komma med något nytt helt plötsligt. Jag tror på 3-0, 4-1 eller liknande till Värnamo över två möten där dom slår vakt om resultatet när man tagit ledningen. Landskronas chans är väl att åtminstone få med sig ett kryss i hemmamötet och göra det till en 90-minutersaffär. Hemma/borta tror jag spelar mindre roll, blir två tunga gräsplaner och säkert liknande föutsättningar.
Värnamo tog 18p första halvan, 13p under andra halvan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in