2024-11-13, 09:37
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Pancev har som vanligt bra koll. Jag delar uppfattning med ovanstående. Min uppfattning är att det har gått i omgångar även om jag inte vågar sätta ut brytpunkter för exakta årtal när det skiftat. Det fetade är egentligen före min tid men jag har hört samma sak.
Plattan var ju ingen drömplats för kickers från väst o norrort direkt. Men två har jag koll på. De framträdande i våra led känner jag ju hyfsat elr väldigt bra lite beroende på.
Citera
2024-11-13, 09:53
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Trist med folk som ska minnas gamla oförrätter.
Låter som att dom tjommarna var ena jävlar till att tippa!?
Citera
2024-11-13, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TzOn
Mitt i all Stockholmsrunkning vill jag passa på att gratulera Gais till bästa klubb I gbg. Vilken jävla resa ni gjort! Nästa år tar vi er men var det nått år ni skulle passa på så var det ju nu. Bra jobbat ! Se till att behålla Fidde nu.

Jag tror att de stimmade i år. Nykomling med bra start som lyckades hålla poängskörden upp under hösten för att hamna där.
De har redan börjat montera ned då Ahl Holmström nu lämnar. Dessutom gratis Så mycket för det klubbhjärtat han säger sig ha. Hade han haft klubbhjärta hade han ju förlängt en säsong i somras och därmed kunna gett "klubben i hans hjärta" någon miljon. förövrigt roligt att han pratar om klubbhjärta då han bytte från Örgryte till Gais
Citera
2024-11-13, 10:34
Medlem
Mr. Majestyks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TzOn
Mitt i all Stockholmsrunkning vill jag passa på att gratulera Gais till bästa klubb I gbg. Vilken jävla resa ni gjort! Nästa år tar vi er men var det nått år ni skulle passa på så var det ju nu. Bra jobbat ! Se till att behålla Fidde nu.

Tackar. Ja jisses, vilken resa. Den var inget man vågade föreställa sig när man stod på en isande kall betongläktare i Trollhättan i april 2022 och såg GAIS med möda slå TFC med 1-0.

Fidde tror jag definitivt kommer att förlänga. Han har i princip sagt att det enda som lockar är utlandet, men det är han nog ännu lite för grön för. Han verkar dessutom medveten om att nästa år kommer att vara en ännu större utmaning, och det känns betryggande.
Citera
2024-11-13, 10:42
Medlem
Mr. Majestyks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashEnter
Jag tror att de stimmade i år. Nykomling med bra start som lyckades hålla poängskörden upp under hösten för att hamna där.
De har redan börjat montera ned då Ahl Holmström nu lämnar. Dessutom gratis Så mycket för det klubbhjärtat han säger sig ha. Hade han haft klubbhjärta hade han ju förlängt en säsong i somras och därmed kunna gett "klubben i hans hjärta" någon miljon. förövrigt roligt att han pratar om klubbhjärta då han bytte från Örgryte till Gais

Klart att han får hjärta för en klubb som verkligen tror på honom och ger honom chansen att visa vad han går för och utvecklas till en spelare som är attraktiv för utländska lag. Speciellt efter hur han behandlades hos seglarjackorna. Att han vid 25 års ålder tar chansen och går utomlands unnar alla GAIS:are honom. Långt ifrån Julius-beteende. Han gav allt i varje match för laget och supportrarna. Jag har för övrigt aldrig uppfattat att han sagt att GAIS är klubben i hans hjärta. Född i Stockholm och uppvuxen på Gotland, så jag gissar på något annat lag.
Citera
2024-11-13, 11:19
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Ingen aning faktiskt… Vart har du läst det?

Tror han har sagt det själv faktiskt. men var många år sen. Under tiden han körde tatuering i hela fejan.
Senast redigerad av TzOn 2024-11-13 kl. 11:26.
Citera
2024-11-13, 12:26
Medlem
chran508s avatar
Vasic korsbandsskadad. Antiklimax deluxe.
Citera
2024-11-13, 12:29
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Folk har sett den där gamla skinheads dokumentären med Kent och Göran och tror att AIK var ensamma att ha såna supportrar…

Du hade ju ett reportage ifrån aktuellt rapport i början av 90-talet med skinheads-gurkan ifrån Örebro och hans polare, det förstärkte väl säkert också gnagets rykte som skinhedsklubb.

Hittade faktiskt bilderna ifrån reportaget på Youtube. https://www.youtube.com/watch?v=2agP03CogG8
Citera
2024-11-13, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Vasic korsbandsskadad. Antiklimax deluxe.

Där var nog tyvärr hans karriär över.
Citera
2024-11-13, 12:44
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milton-E
Där var nog tyvärr hans karriär över.
Det tror jag inte. Frågan är dock var han hamnar. Bajen lär inte vara lika sugna nu.
Citera
2024-11-13, 12:56
Medlem
Fan va hemskt läsa om Vasic och 33 år korsbandet ryker...karriär slut?
Citera
2024-11-13, 14:09
Medlem
trazkeis avatar
Otroligt synd om Vasic. Hade han bara hållit sig hel någon månad till hade han förmodligen kunnat skriva ett riktigt guldkantat (sista?) kontrakt. Nu lär det bli helt andra summor om någon vågar signa honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in