2024-11-12, 07:53
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E-Mac.
Du skrev visst också (i inlägg 3371) "autismliknande symptom" och "autismliknande tillstånd". Det är bara för alla att kolla upp vem som ljuger och inte.

Det var en förlikning. Fattar du ärthjärna? Vaccinindustrin köpte familjen Polings tystnad, och att hon inte skulle klassificeras som autistisk. Men regeringen i USA sade att resultatet av vaccineringen var AUTISM.

https://www.cbsnews.com/news/family-to-receive-15m-plus-in-first-ever-vaccine-autism-court-award/

Kalla det mutor hellre, det är därför jag ständigt påpekar att korruption är tätt sammanflätat med vacciner. Jag förstår att du vill förneka det.

Du bevisar inte ett dugg att vacciner är säkra och effektiva, därför är det påståendet bara bluff och bör avfärdas som sådan.

Japp, det var autismliknande symptom ja, men jag skrev INGET om 9 vaccin som du bedrägligt ville påstå att jag skrivit. Att du så uppenbart ljuger om vad andra skrivit är rätt skrämmande, det är som om du har en diagnos som gör att du inte kan motstå att ljuga.

Men autismliknande tillstånd är INTE autism och hon fick inte autism då och har inte fått det senare heller. Återigen läs domen ditt jävla rövhål så har du faktan där. Så regeringen kan ge en person autismdiagnos numera?, nej det är en läkare som gör och inte en regering. Återigen läs domen dinn jävla miffo, ironiskt hur du väljer att tro MSM när det passar dig och det ändå blir så fel.
En läkare ställer aldrig diagnosen autism om tillståndet kan förklaras med något annat, som i hennes fall hennes underliggande problem.

Såklart du kallar det mutor när det egentligen är solklart bevis för att de tog ansvar för vad medecinen triggade som en vanlig infektion också kunde trigga. Du är så otroligt dåligt påläst och okunnig i precis allt du försöker dig på så man undrar hur du klarar din vardag om du inte får hjälp med den.

Till skillnad från dig har bland annat jag lagt fram massor med studier du själv kan kontrollera som visar just på att vaccinen är säkra och effektiva mot de sjukdomar de skyddar mot. Du har lagt fram exakt 0 bevis för motsatsen med några bevis som håller vetenskaplig standard.

Så etablerad vetenskap och konsensus är korrekt.
Citera
2024-11-12, 20:33
Medlem
E-Mac.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyHunter
Japp, det var autismliknande symptom ja, men jag skrev INGET om 9 vaccin som du bedrägligt ville påstå att jag skrivit. Att du så uppenbart ljuger om vad andra skrivit är rätt skrämmande, det är som om du har en diagnos som gör att du inte kan motstå att ljuga.

Nej, utan autism fick flickan Hannah av 9 olika vacciner.

Jag har inte påstått att du skrivit 9 olika vacciner utan det stod i artikeln från CBS News, om du förstår engelska? Skyll inte din dåliga språkförståelse på mig. Be mig översätta annars, istället för att likt en galen hund skälla på allt och alla fast det egentligen bara handlar om att det är du som är galen.

Citat:
Men autismliknande tillstånd är INTE autism och hon fick inte autism då och har inte fått det senare heller. Återigen läs domen ditt jävla rövhål så har du faktan där. Så regeringen kan ge en person autismdiagnos numera?, nej det är en läkare som gör och inte en regering. Återigen läs domen dinn jävla miffo, ironiskt hur du väljer att tro MSM när det passar dig och det ändå blir så fel.
En läkare ställer aldrig diagnosen autism om tillståndet kan förklaras med något annat, som i hennes fall hennes underliggande problem.

Du lever i en patetisk drömvärld där du plockar russinen ur kakan. Ena stunden duger bara massmedia men så fort den går emot din vaccinpropaganda så duger den inte. Det kallas hyckleri.

Citat:
Såklart du kallar det mutor när det egentligen är solklart bevis för att de tog ansvar för vad medecinen triggade som en vanlig infektion också kunde trigga. Du är så otroligt dåligt påläst och okunnig i precis allt du försöker dig på så man undrar hur du klarar din vardag om du inte får hjälp med den.

Det där är skitsnack och det vet alla om. Vaccinindustrin mutar till och med president Biden för att stoppa kritik av vacciner på sociala medier, så vad tror ni då inte industrins lobbygrupper kan göra med läkare, familjen Poling (se tidigare länkad CBS-artikel), domare.. etc.?

Det står svart på vitt att vacciner resulterade i autism (för stackars Hannah).

Citat:
Till skillnad från dig har bland annat jag lagt fram massor med studier du själv kan kontrollera som visar just på att vaccinen är säkra och effektiva mot de sjukdomar de skyddar mot. Du har lagt fram exakt 0 bevis för motsatsen med några bevis som håller vetenskaplig standard.

Du har inte lagt fram några bevis från trovärdiga källor anser jag. Vaccinindustrins betalda forskare kommer per definition att forska fram resultat i vaccintillverkarnas intressen, annars kommer de inte att få fortsatt forskningsanslag, som förmodligen är lika med arbetslös.

Man biter inte gärna den hand som föder en.

Citat:
Så etablerad vetenskap och konsensus är korrekt.

Ett innehållslöst uttryck. Kan handla om vad som helst.
Citera
2024-11-12, 20:56
Medlem
Citat:
Nej, utan autism fick flickan Hannah av 9 olika vacciner.

Jag har inte påstått att du skrivit 9 olika vacciner utan det stod i artikeln från CBS News, om du förstår engelska? Skyll inte din dåliga språkförståelse på mig. Be mig översätta annars, istället för att likt en galen hund skälla på allt och alla fast det egentligen bara handlar om att det är du som är galen.

Du lever i en patetisk drömvärld där du plockar russinen ur kakan. Ena stunden duger bara massmedia men så fort den går emot din vaccinpropaganda så duger den inte. Det kallas hyckleri.

Det där är skitsnack och det vet alla om. Vaccinindustrin mutar till och med president Biden för att stoppa kritik av vacciner på sociala medier, så vad tror ni då inte industrins lobbygrupper kan göra med läkare, familjen Poling (se tidigare länkad CBS-artikel), domare.. etc.?

Det står svart på vitt att vacciner resulterade i autism (för stackars Hannah).

Du har inte lagt fram några bevis från trovärdiga källor anser jag. Vaccinindustrins betalda forskare kommer per definition att forska fram resultat i vaccintillverkarnas intressen, annars kommer de inte att få fortsatt forskningsanslag, som förmodligen är lika med arbetslös.

Man biter inte gärna den hand som föder en.

Ett innehållslöst uttryck. Kan handla om vad som helst.
Det fetade är fortfarande en lögn. Sluta ljug. För att du ska förstå; Autism föds man med. Denna flicka fick autismliknande syndrom. Förstår du skillnaden?
Citera
2024-11-13, 01:27
Medlem
E-Mac.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Det fetade är fortfarande en lögn. Sluta ljug. För att du ska förstå; Autism föds man med. Denna flicka fick autismliknande syndrom. Förstår du skillnaden?

Du har också svårt med engelska språket ser jag.

Det finns ingenting om "autismliknande syndrom" i artikeln från CBS utan det är du som hittar på. Det står bara att flickan (Hannah Poling) blev vaccinerad med 9 olika sorter och att det resulterade i autism.

https://www.cbsnews.com/news/family-to-receive-15m-plus-in-first-ever-vaccine-autism-court-award/
Citera
2024-11-13, 01:30
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Du har också svårt med engelska språket ser jag.

Det finns ingenting om "autismliknande syndrom" i artikeln från CBS utan det är du som hittar på. Det står bara att flickan (Hannah Poling) blev vaccinerad med 9 olika sorter och att det resulterade i autism.

Litar du på artikeln eller inte?

Citat:
the government said vaccines aggravated an unknown mitochondrial disorder Hannah had which didn't "cause" her autism, but "resulted" in
Citera
2024-11-13, 02:23
Medlem
E-Mac.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Litar du på artikeln eller inte?

Exakt, vaccinerna resulterade i autism, det är det jag skrivit hela tiden.
Edit: Och jag blir inte förvånad om det gäller adhd och andra neuropsykiatriska funktionsnedsättningar likväl.

Vacciner är roten till mycket dåligt här i världen.
Citera
2024-11-13, 02:25
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Exakt, vaccinerna resulterade i autism, det är det jag skrivit hela tiden.
Edit: Och jag blir inte förvånad om det gäller adhd och andra neuropsykiatriska funktionsnedsättningar.

Jo men vaccinen skapade inte autism. Alltså är det inte vaccin som gjort henne autistisk. Punkt slut.
Citera
2024-11-13, 02:29
Medlem
E-Mac.s avatar
Citat:
Jo men vaccinen skapade inte autism.

Om vacciner "resulterar" eller "skapar" autism är hårklyveri. Dit jag vill komma är att vacciner är en väg till autism (och troligen också adhd, dyslexi,.. mfl).
Citera
2024-11-13, 13:31
Medlem
Hur stora studier och under hur lång tid bör de pågå för att vara säkra på att vacciner som ges till bebisar inte kan orsaka eller trigga autism, adhd, utvecklingsstörningar, allergier etc...? Vad är rimligt för godkännande?

Är det rimligt att vaccinera endast 147 friska barn och sedan övervaka dem i bara fem dagar efter injektionen för godkännande?

https://x.com/thechiefnerd/status/1856158941715280048
"147 kids were given Hepatitis B vaccine and had had 5 days of safety monitoring after injection."

Vilket jävla skämt!
Citera
2024-11-13, 16:06
Avstängd
Citat:
Jo men vaccinen skapade inte autism. Alltså är det inte vaccin som gjort henne autistisk. Punkt slut.
Benbrott kan orsakas av en mängd olika saker. Poängen är att den tsunami av autism vi ser idag har i tid korrelerat knivskarpt med ökningen av mängden barnvacciner och doser vi har sett sedan i synnerhet mitten av 80-talet.

Och nej, den här korrelationen har INTE utretts av ansvariga (verkliga fall vs. diagnoser) och det är skäl nog att utgå ifrån att det just handlar om en kausalitet som sagda ansvariga vill mörklägga.

Som sagt, om nu Trump håller sitt löfte till RFK Jr. så kommer det här förhållandet att åtgärdas inom hyfsat överskådlig tid.

Dags för den transnationella vaccin-maffian att springa och gömma sig under närmsta sten.
Citera
2024-11-13, 16:19
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Om vacciner "resulterar" eller "skapar" autism är hårklyveri. Dit jag vill komma är att vacciner är en väg till autism (och troligen också adhd, dyslexi,.. mfl).
Är hon ens autistisk?
Många verkar tvivla på det även om vissa symptom liknar autism.

Steven Paul Novella (clinical neurologist and associate professor at Yale University School of Medicine)
Hannah Poling’s history has many features that are not typical of autism – like a history of otitis media with frequent fevers, seizures, and what sounds like a rare encephalitis that probably did result from vaccines. Even if we put her mitochondrial mutation aside – this is not a typical case of autism.

Rahul K. Parikh (barnäkare, debattör, vaccinförespråkare)
this was not a case of vaccines causing autism. Rather, this is a case where the court deemed it plausible that vaccines aggravated an underlying disease caused by bad mitochondria, and that some of the symptoms Hannah showed were similar to autism

Julie Gerberding (fd Director CDC)
Let me be very clear that the government has made absolutely no statement indicating that vaccines are a cause of autism

Andrew Zimmerman (Polings läkare)
The cause for regressive encephalopathy in Hannah at age 19 months was underlying mitochondrial dysfunction, exacerbated by vaccine-induced fever and immune stimulation that exceeded metabolic energy reserves.
Citera
2024-11-13, 16:42
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Benbrott kan orsakas av en mängd olika saker. Poängen är att den tsunami av autism vi ser idag har i tid korrelerat knivskarpt med ökningen av mängden barnvacciner och doser vi har sett sedan i synnerhet mitten av 80-talet.

Och nej, den här korrelationen har INTE utretts av ansvariga (verkliga fall vs. diagnoser) och det är skäl nog att utgå ifrån att det just handlar om en kausalitet som sagda ansvariga vill mörklägga.

Det första kända fallet av höfeber upptäcktes 1819, idag har ungefär 25% av befolkningen höfeber.
1819 inträffade även den första finanskrisen i fredstid. Tror du det hänger ihop också – att det är ekonomisk stress som gjort höfeber till en av de absolut vanligaste folksjukdomarna?
Det verkar ju finnas "en korrelation" där...

Citat:
Som sagt, om nu Trump håller sitt löfte till RFK Jr. så kommer det här förhållandet att åtgärdas inom hyfsat överskådlig tid.

RFK har sagt att han inte kommer ta bort några vaccin.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2024-11-13 kl. 17:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in