Citat:
Du skrev visst också (i inlägg 3371) "autismliknande symptom" och "autismliknande tillstånd". Det är bara för alla att kolla upp vem som ljuger och inte.
Det var en förlikning. Fattar du ärthjärna? Vaccinindustrin köpte familjen Polings tystnad, och att hon inte skulle klassificeras som autistisk. Men regeringen i USA sade att resultatet av vaccineringen var AUTISM.
https://www.cbsnews.com/news/family-to-receive-15m-plus-in-first-ever-vaccine-autism-court-award/
Kalla det mutor hellre, det är därför jag ständigt påpekar att korruption är tätt sammanflätat med vacciner. Jag förstår att du vill förneka det.
Du bevisar inte ett dugg att vacciner är säkra och effektiva, därför är det påståendet bara bluff och bör avfärdas som sådan.
Det var en förlikning. Fattar du ärthjärna? Vaccinindustrin köpte familjen Polings tystnad, och att hon inte skulle klassificeras som autistisk. Men regeringen i USA sade att resultatet av vaccineringen var AUTISM.
https://www.cbsnews.com/news/family-to-receive-15m-plus-in-first-ever-vaccine-autism-court-award/
Kalla det mutor hellre, det är därför jag ständigt påpekar att korruption är tätt sammanflätat med vacciner. Jag förstår att du vill förneka det.
Du bevisar inte ett dugg att vacciner är säkra och effektiva, därför är det påståendet bara bluff och bör avfärdas som sådan.
Japp, det var autismliknande symptom ja, men jag skrev INGET om 9 vaccin som du bedrägligt ville påstå att jag skrivit. Att du så uppenbart ljuger om vad andra skrivit är rätt skrämmande, det är som om du har en diagnos som gör att du inte kan motstå att ljuga.
Men autismliknande tillstånd är INTE autism och hon fick inte autism då och har inte fått det senare heller. Återigen läs domen ditt jävla rövhål så har du faktan där. Så regeringen kan ge en person autismdiagnos numera?, nej det är en läkare som gör och inte en regering. Återigen läs domen dinn jävla miffo, ironiskt hur du väljer att tro MSM när det passar dig och det ändå blir så fel.
En läkare ställer aldrig diagnosen autism om tillståndet kan förklaras med något annat, som i hennes fall hennes underliggande problem.
Såklart du kallar det mutor när det egentligen är solklart bevis för att de tog ansvar för vad medecinen triggade som en vanlig infektion också kunde trigga. Du är så otroligt dåligt påläst och okunnig i precis allt du försöker dig på så man undrar hur du klarar din vardag om du inte får hjälp med den.
Till skillnad från dig har bland annat jag lagt fram massor med studier du själv kan kontrollera som visar just på att vaccinen är säkra och effektiva mot de sjukdomar de skyddar mot. Du har lagt fram exakt 0 bevis för motsatsen med några bevis som håller vetenskaplig standard.
Så etablerad vetenskap och konsensus är korrekt.